Achizitie publica - EXECUTIA DE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII in cadrul proiectului ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Romanasi, judetul Salaj?
Detaliu pentru invitatia numarul 325552
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325552/05.05.2012
Denumire contract: EXECUTIA DE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII in cadrul proiectului ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Romanasi, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROMANASICod fiscal: 4291557, Adresa: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Romanasi, Telefon: 0260.624120, Fax: 0260.624120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Romanasi, Romania, cod postal: 457280, telefon: +40 0260624120, fax: +40 0260624025, persoana de contact: Dorel Fogadauan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Romanasi, Romania, cod postal: 457280, telefon: +40 0260624120, fax: +40 0260624025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIA DE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII in cadrul proiectului ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Romanasi, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contract se propune construirea unui centru de informare si marketing turistic. Detaliile cu privire la aceste lucrari sunt enuntate in Proiectul tehnic, respectiv in Caietul de sarcini.Orice referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea ?sau echivalent?.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 357 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 9.420 leiIn cazul in care ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societati, garantia de participare va fi constituita de catre liderul acociatiei.Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Scrisoare de garantie bancara, care este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania; 2.Instrument de garantare emise de societati de asigurareFormular nr. 3-in original; 3.Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: RO25TREZ5615006XXX005469 deschis la Trezoreria Zalau, cu viza bancii ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se restituie astfel: ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 4, din sectiunea de formulare. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila si va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie , confor art.89 din din HG 925/2006 va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si in conformitate cu art.90 al.(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul com. Romanasi ?dl Borzan Marius Daniel, viceprimarul com. Romanasi ?dl Birjac Gavril, secretarul com. Romanasi ?dl Chichisan Remus, responsabil achizitii ?dl Andrei Cristian Traian.NOTA: - Declaratia va fi data atat de ofertant/candidat/ofertant asociat, cat si de subcontractant/ tertul sustinator.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraParticiparea operatorilor economiciintr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare : - Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.- Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B- Contract de subcontractare in copie ? in cazul in care o parte a contractului este subcontractata6. Atestate fiscaleOfertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sa rezulte ca : -obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
-asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului-forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)-atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.-ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidareNOTAPentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.2. Atestat ANREAtestatul ANRE se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate si va fi eliberat pentru firma si pentru lucrarile de instalatii electrice aferenta obiectivului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiaprivind situatia economico-financiaraPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri globala in ultimul an (2010) de cel putin 942.000 lei.Nota: - pentru cei care prezinta cifra de afaceri in alta monedadecat RON se va avea in vedere cursul valutar mediu anual al BNR (ex.1euro = 4, 2099 lei, curs valutar mediu leu /euro 2010), Bilant contabil la 31.12.2010Bilantul sa fieinregistrate la ORC (sau organele competente in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)In cazul in care documentele oficiale mai sus mentionate sunt eliberate in alta tara decat Romania si in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata in original.Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2. (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de CA, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile de produse, lucrari si servicii)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Urmatorele informatii se refera tot la personal: - Pt.RTE si responsabilul autorizat ANRE va fi prezentat certificatul de atestare tehnico-profesinal si/sau legitimatia necesara, toate conform prevederilor legale in materie si valabile la data depunerii ofertei. ? Pt.persoana nominalizata ca manager de proiect si respectiv inspector SSM se vor prezenta certificatele de absolvire pt.ocupatia ?manager de proiect, respectiv inspector privind securitatea muncii, conform prevederilor legale in materie si valabile la data depunerii ofertei. - Extras din registrul salariatilor -Lista salariatilor din programul Revisal sau contracte de prestari servicii si angajament de participare conform art.188 al.(3) lit.b)/OUG34. 4. Declaratie de disponibilitate, in cazul in care persoanele nominalizate nu sunt angajate cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata ai ofertantului., 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5(cinci) ani lucrari similare, astfel se va prezenta Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Pentru demonstrarea experientei similare in constructii civile, ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 471.000 lei, fara TVA.3.Se vor contractele de lucrari (pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara), din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.4.Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor - pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara5.Recomandari din partea beneficiarilor, 1.Declaratia si centralizatorul privind informatiile de personal2.Declaratia pe propria raspundere privind personalul cheie nominalizat pentru executia de lucrari, respectiv: nominalizarea managerului de proiect; a sefilor de santier; a responsabilului tehnic cu executia (RTE);a responsabilului privind controlul calitatii (CQ); a inspectorului privind securitatea muncii(SSM.) si a personalului calificat ? autorizat ANRE ? pentru lucrarile in domeniul instalatiilor electrice specifice contractului.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus.3.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: - CV-urile - conform Formularului 12I- Diploma de studii- Pentru persoanele nominalizate ca sef de santier si respectiv responsabilul privind controlul calitatii (CQ) se vor prezenta deciziile interne de numire a persoanelor responsabile pentru acestea., Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului ? Formular 17, in conformitate cu necesarul de utilaje prevazut in proiectul tehnic. Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 din 2008Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea sistemului de managementul calitatii prin prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampilata a standardului SR EN ISO9001/2008 sau echivalent emis de catre un organism acreditat., ISO 14001Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea managementului de protectie a mediului prin prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampilata a certificatului SR EN ISO14001 sau echivalent emis de catre un organism acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul autoritatii contractante si din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 14:52