Achizitie publica - Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "Infiintare centru de informare turistica in comuna Nusfalau, jud. Salaj"
Detaliu pentru invitatia numarul 342173
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342173/29.01.2013
Denumire contract: Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "Infiintare centru de informare turistica in comuna Nusfalau, jud. Salaj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Nusfalau (Primaria Comunei Nusfalau)Cod fiscal: 4291921, Adresa: Arany Janos, Nr. 1, Nusfalau, Telefon: 0260670002, Fax: 0260670034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arany Janos, Nr. 1, Nusfalau, Romania, cod postal: 457260, telefon: +40 260670002, fax: +40 260670034, persoana de contact: Fazakas Csilla
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Nusfalau, str. Arany Janos, nr.1, jud. Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "Infiintare centru de informare turistica in comuna Nusfalau, jud. Salaj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari de constructii civile si instalatii, pentru construirea cladirii destinate infiintarii unui Centru de informare turistica in comuna Nusfalau, judetul Salaj.Valoarea toala estimata a contractului este de 390.289, 00 lei, echivalent a 93.371, 00 euro (la cursul de schimb lei/euro = 4, 1800, curs de schimb din cererea de finantare), din care 30.211, 00 lei reprezinta suma defalcata din valoarea estimata a contractului, aferenta procentului de diverse si neprevazute.Valoarea afrenta procentului de diverse si neprevazute vor fi decontate, doar dac[ apar, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.Detaliile cu privire la aceste lucrari sunt enuntate in Proiectul tehnic, respectiv in Caietul de sarcini.Orice referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea ?sau echivalent?.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 7.000 lei. Daca ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societati, garantia de participare va fi constituita de catre liderul acociatiei. Variante de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie bancara, care este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania; 2. Instrument de garantare emise de societati de asigurareFormular nr. 3-in original; 3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: RO09TREZ5635006XXX001462 deschis la Simleu Silvaniei, cu viza bancii ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar la care se va face paritatea va fi cea din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.Garantia de participare se restituie astfel: ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 4. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10%, respectiv 5% in cazul IMM-urilor, din pretul contractului, exclusiv TVA. Constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare de garantie de buna executie, eliberata da catre o societate bancara sau societate de asigurari ori prin retineri succesive din facturile de plati. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contcractante, la Trezorieria statului, in conformitate cu HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie se va stabili de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12Adin sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare din situatiile urmatoare: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul - sindicb) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii doi ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este in masura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, d) a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12Bdin sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H si anexa acestuia, din sectiunea Formulare. Un ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul com. Nusfalau ?dl Mate Radu, viceprimarul com. Nusfalau - ............., contabilul com. Nusfalau ?d-na Ambrus Piroska, responsabilul pentru achizitii publice - d-soara Fazakas Csilla, si consilierii locali ai comunei Nusfalau: Forizs Laszlo, Bernat Elena, Reinbold Gyorgy-Rudolf, Szabo Istvan, Dioszegi Attila, Somogyi Balint, Foris Csaba, Varga Mihaly, Torkos Csaba, Osz Andras, Borz Marinel Ioan, Imre Simona, Kallai Victor.NOTA: 1. In prezent com. Nusfalau nu are viceprimar. In momentul in care se va decide la nivelul Consiliului Local cine va indeplini functia de viceprimar, numele acestuia va fi comunicat prin intermediul SEAP-ului.2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform conform Formularului 18 din sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraParticiparea operatorilor economiciintr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens un Acord de asociere, conform Forumarului 13B din sectiunea Formulare.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate (Formular 13A din sectiunea Formulare)si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens un Acord de subcontractare, conform Forularului 13C din sectiunea Formulare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Nota: Formularul 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura va fi depus de catre fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 6 Atestate fiscaleOfertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. Cerinta nr. 1 Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca : - obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
- asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.- ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.NOTAPentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare de constructii civile cu o valoare de minim 360.000 lei, fara TVA.1. Se va atasa Formularul 14 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea. perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se pot atasa de asemenea copii lizibile cu mentiunea "Conform cu originalul" ale paginilor din contractele de lucrari, ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau recomandari din partea beneficiarilor. Daca este cazul, recomandarile se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara - Formularul 16.2. Se va atasa Formularul 15- Experienta similara - completat pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similaraPentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte de lucrari similare de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie de minim 360.000 lei, fara TVA., Declaratie privind informatii de personal ? Formular 12 D;Centralizator privind informatii de personal ? Formular 12 E;Declaratie pe propria raspundere - Formular 12 F ? privind personalul cheie nominalizat pentru executia de lucrari, respectiv: ?Nominalizarea managerului de proiect;?Nominalizarea sefilor de santier;?Nominalizarea responsabilului tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (RTE)?Nominalizarea responsabilului privind controlul calitatii (CQ);?Nominalizarea inspectorului privind securitatea muncii (SSM.);?Nominalizarea personalului calificat autorizat ANRE pentru lucrarile in doemeniul instalatiilor electrice;Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus.NOTA: 1. Se solicita personal de specialitate atestat pentru activitatile specifice.2. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, vor fi respinse.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: - CV-uri - conform Formularului 12I- Diploma de studii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei, in copiii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Extras din registrul salariatilor - Lista salariatilor din programul Revisal sau contracte de prestari servicii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si angajament de participare conform art.188 al.(3) lit.b) / OUG 34Declaratie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul 12E, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata ai ofertantului ? Formular 12J.Ofertantul este obligat sa respecte regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si la protectia muncii in vigoare. In acest sens va prezentao declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, conform Forumarului 18., Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru implinirea contractului.Documente de calificareOfertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului ? Formular 17, in conformitate cu necesarul de utilaje prevazut in proiectul tehnic.Se va anexa suplimentar declaratiei respective si: Copii dupa contractele de inchiriere, contracte de servicii, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului. Certificarea sistemului de managementul calitatii prin prezentarea certificatelor ISO 9001 si ISO 14001.Prezentarea Certificatelor care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 valabile la data limita de depunere a ofertelor, sau echivalent in copie marcata ?conform cu originalul? si stampilata.Prezentarea Certificatelor care atesta implementarea sistemului de mediu ISO 14001 valabila la data limita de depunere a ofertelor, sau echivalent in copie marcata ?conform cu originalul? si stampilata.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de certificare a managementului calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
30
Descriere: Componenta tehnica. Perioada de garantie va fi exprimat in ani. Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 2 ani. Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar , urmand ca punctajul sa fie acordat proportional este de 7 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 09:09