Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia de lucrari pentru: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR FORESTIERE PUTNA BORZONT, BORZONTFO SI BAKTA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA?, proiect finantat prin FEADR, masura 125B


Detaliu pentru invitatia numarul 342558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Joseni
Numar invitatie: 342558/08.02.2013
Denumire contract: Executia de lucrari pentru: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR FORESTIERE PUTNA BORZONT, BORZONTFO SI BAKTA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA?, proiect finantat prin FEADR, masura 125B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna JoseniCod fiscal: 4367990, Adresa: P-ta Istvan pap, nr. 666, Joseni, jud. Harghita, Joseni, Telefon: 0266-364498, Fax: 0266-364498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Istvan pap, nr. 666, Joseni, jud. Harghita, Joseni, Romania, cod postal: 537130, telefon: +40 266364498, fax: +40 266364498, persoana de contact: Istvan Gyorgy
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Istvan pap, nr. 666, Joseni, jud. Harghita, Joseni, Romania, cod postal: 537130, telefon: +40 266364498, fax: +40 266364498
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia de lucrari pentru: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR FORESTIERE PUTNA BORZONT, BORZONTFO SI BAKTA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA?, proiect finantat prin FEADR, masura 125B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ssPrin proiectul MODERNIZAREA DRUMURILOR FORESTIERE PUTNA BORZONT, BORZONTFO SI BAKTA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA, se doreste modernizarea unor drumuri forestiere din raza comunei Joseni.Drumurile forestiere propuse pentru modernizare au urmatoarele lungimi: ? Drumul forestier Bakta are o lungime de 6, 700 km;? Drumul forestier Putna Borzont are o lungime de 3, 300 km;? Drumul forestier Borzontfo are o lungime de 4, 300 km;Lungimea totala a drumurilor propuse pentru modernizare este de 14, 300 km.Valoarea estimata totala a lucrarilor fara TVA este de 6.205.673, 00 RON, din care suma de 541.194 lei (8, 76%) reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 205, 673 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 113.000, 00 leiPer de valab a gar de part: 90 de zile cal de la data limita de depunere a ofertelorEchivalenta pentru garantia de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin vir bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soci bancara ori de o soci de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. (Formular nr. 14 in original)Nu se admit CEC-uri. In cazul asociatiilor, poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Ofertantii care vor constitui gar in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 15 Aut contr are dreptul de a retine gar, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in per de val a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de val a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia, aut contr va retine contestatorului din gar de part in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; In orice situatie, gar trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? la sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original, se va utiliza Formularul nr. 20. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PVde receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1812) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: i)Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii)Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tari in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte. Tertul sustinator ? daca este cazul - are obligatia neancadrarii in prev. lit. a, c indice 1 si d ale art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din3) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti cat si eventuali terti sustinatori la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gall Szabolcs ? primar, Bege Laszlo? viceprimar, Iszlai Barna Rudolf ? secretar, Gal Klara ? referent, Balazs Anna Éva ? contabil, Gyorfy Edit ? referent, Krizbai Levente ? referent topograf, Baricz Robert, Vaszi Laszlo, Kiss Arnold, Kassay Lajos Peter, Szakacs Laszlo Levente, Gall Mihaly, Kovacs Laszlo, Gall Adel, Szilveszter Zsuzsanna, Laczko Agoston, Baricz Attila Karoly, Portik Jozsef, Ilyes Robert ? consilieriMod de dovedire: iii)Se va atasa Formularul nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In caz de asociere/ subcontractare, se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.4) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti. Persoane juridice/fizice romane1. Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere). Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate codul CAEN corespondent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatul constatator in original pentru verificarea conformitatii.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfa?oare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara: Conditia minima de calificare: cifra de afaceri medie realizata din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (nu se ia in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 11.000.000 RON.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va atasa Formularul nr. 5 (Informatii generale) completat. a) In functie de informatiile si documentele disponibile persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile conform cu originalul dupa Situatiile Financiare anuale pentru cel mult ultimii 3 ani (fara a se lua in calcul anul in curs), inregistrate la institutiile abilitate si/sau orice alte documente prin care se poate dovedii indeplinirea acestui criteriu. b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila conform cu originalul, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente in valoare de minim 2.800.000 lei, pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima de calificare: pentru demonstrarea experientei similar, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimi 5 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor) lucrari similar (lucrari de construire/reabilitare/modernizare similar in domeniul de reabilitare si modernizare de drumuri si/sau poduri), in baza unui contract sau maxim doua contracte, in valoare de minim 5.600.000 lei fara TVA. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare participant in asociere trebuie sa-si dovedeasca experienta similara in raport cu procentul de participare in asociere.i) Se va atasa Formularul nr. 6. (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani) Acesta va cuprinde toate elementele necesare pentru evaluarea ofertei, in conformitate cu criteriile de evaluare. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. ii) Pentru contractele finalizate mentionate in Formularul nr. 6 se vor atasa copii lizibile conform cu originalul despre certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in conformitate cu art. 188. alin. 3 litera a din OUG 34/2006, care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei al unui parc de utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta documente (facturi, contracte, angajament punere la dispozitie, etc) care sa ateste detinerea, dotarea proprie/inchirierea/angajament sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului.Avand in vedere listele de cantitati din PT, si necesitatea executarii fluente a lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada existentei al unui parc de utilaje, compus cel putin din: ? Incarcator-excavator - 3 buc? Excavator pe ?enile? Autogreder? Cilindru compactor vibrator? Autobasculante- 6 buc? Instala?ie de producere a agregatelor minerale? Laborator de gradul II? Autobetoniera? Centrala de betoaneNr. si capacitatea utilajelor trebuie sa fie in concordanta cu perioada ofertata, tinand cont de standardele si normele tehnice in vigoare (inclusiv caietele de sarcini), respectiv de orele de lucru alocate zilnic.Se va atasa Formularul nr. 7. (Declaratie privind lista echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie) completat.Criteriul se indeplineste in mod cumulativ de catre asociati., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): ? Sef santier: Studii superioare (licenta) in specialitate drumuri si poduri cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.? Responsabil tehnic (RT) cu executia: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru domeniile: drumuri si poduri, valabil la data depunerii ofertei.? responsabil pentru controlul calita?ii - CQSe vor atasa: Formularul nr. 8 completat - Pentru personalul de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului se vor atasa: copii lizibile conform cu originalul diplomele de studii, calificarile, atestarile, certifícatele, contract de munca/contract de colaborare/acordul pentru participarea la derularea contractului, etc. in copii., Informatii privind subcontractantiii) Trebuie atasat ? daca este cazul - Formularul nr. 11 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat.ii) Trebuie atasat ? daca este cazul - Acordul de subcontractare, (Model Acord de subcontractare: Formularul nr. 9) in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie lizibila conform cu originalul dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind asociatii In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat trebuie sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: i) Formularul nr.12 completat. ii) Acordul de asociere, Formularul nr. 10, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie lizibila conform cu originalul dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. iii) Se va atasa Formularul nr. 13 completat. iv) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare se va solicita legalizarea acordului. Standarde de protectie a mediuluiSe solicita prezentarea urmatoarelor: ? Certificat de atestare ISO14001 privind managementul de mediu, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru domeniul corespunzator obiectului procedurii sau? Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii EuropeneNota: Nu se admit ofertanti in curs de certificare. Documentele mai sus enumerate vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer