Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia de lucrari pentru: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR DE ACCES SI DE EXPOLATATIE AGRICOLA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA?, proiect finantat prin FEADR, masura 125A


Detaliu pentru invitatia numarul 326078
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Joseni
Numar invitatie: 326078/09.05.2012
Denumire contract: Executia de lucrari pentru: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR DE ACCES SI DE EXPOLATATIE AGRICOLA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA?, proiect finantat prin FEADR, masura 125A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna JoseniCod fiscal: 4367990, Adresa: P-ta Istvan pap, nr. 666, Joseni, jud. Harghita, Joseni, Telefon: 0266-364498, Fax: 0266-364498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Istvan pap, nr. 666, Joseni, jud. Harghita, Joseni, Romania, cod postal: 537130, telefon: +40 266364498, fax: +40 266364498, persoana de contact: Istvan Gyorgy
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Joseni, p-?a Istvan pap, nr. 666, jude?ul Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia de lucrari pentru: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR DE ACCES SI DE EXPOLATATIE AGRICOLA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA?, proiect finantat prin FEADR, masura 125A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiectul MODERNIZAREA DRUMURILOR DE ACCES SI DE EXPOLATATIE AGRICOLA DIN COMUNA JOSENI, JUDETUL HARGHITA, se doreste modernizarea unor drumuri agricole din raza comunei Joseni.Drumurile agricole propuse pentru modernizare au urmatoarele lungimi: ? Drumul agricol Ketborzontkoze porneste din strada Ambrusok, din localitatea Borzont si are o lungime de 6, 315 km;? Drumul agricol Nagyborzontra Vezeto Ut porneste din strada Dello, din localitatea Joseni si are o lungime de 3, 135 km;? Drumul agricol Feherpatakra Vezeto Ut porneste din strada Dello, din localitatea Joseni si are o lungime de 2, 780 km;? Drumul agricol Kapolna Ut porneste din strada Gyorgyok, din localitatea Borzont si are o lungime de 3, 360 km;Lungimea totala a drumurilor propuse pentru modernizare este de 15, 590 km.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 903, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 78.000, 00 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire: ? se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Se poate folosi Formular nr. 14? in original)? Dovada achitarii garantiei: extras de cont in originalNu se admit CEC-uri.In cazul asociatiilor, poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, princompletarea Formularul nr. 15.Se va constitui numai in lei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;In orice situatie, garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original, se va utiliza Formularul nr. 20. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Garantia se restituie: a) 70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PVde receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1812) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tari in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din3) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Gyorgy Istvan (primar), Portik Jozsef (viceprimar), Iszlai Barna Rudolf (secretar), Gal Klara (inspector)Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In caz de asociere/ subcontractare, se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Declaratie privind calitatea de participant la procedura4) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti. Persoane juridice/fizice romane1. Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere).Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfa?oare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara: Conditia minima de calificare: cifra de afaceri medie realizata din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (nu se ia in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 7.800.000 RON.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima de calificare: pentru demonstrarea experientei similare trebuie prezentat cel putin un contract sau maxim 3 contracte de construire/reabilitare/modernizare similar in domeniul de reabilitare si modernizare de drumuri si/sau poduri in valoare de 3.900.000 lei fara TVA.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare participant in asociere trebuie sa-si dovedeasca experienta similara in raport cu procentul de participare in asociere., Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin acord de inchiriere a unui parc de utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Avand in vedere listele de cantitati din PT, si necesitatea executarii fluente a lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus cel putin din: ? Sta?ie de betoane si sortare agregate? Excavator sau excavatoare pe senile? Autobasculante? Autogreder? Autobetoniere? Cilindru compactor? BuldoexcavatorNr. si capacitatea utilajelor trebuie sa fie in concordanta cu perioada ofertata, tinand cont de standardele si normele tehnice in vigoare (inclusiv caietele de sarcini), respectiv de orele de lucru alocate zilnic.Criteriul se indeplineste in mod cumulativ de catre asociati., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): ? Sef santier: Studii superioare de lunga durata in specialitate drumuri si poduri cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.? Responsabil tehnic (RT) cu executia: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru domeniile: drumuri si poduri, valabil la data depunerii ofertei.Nota: in cazul asocierii, cerinta se indeplineste in mod cumulativ., Informatii privind subcontractantii, In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat trebuie sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Certificatul de atestare ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru pretul ofertei se acorda astfel: maxim 50 puncte: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) =
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Acest factor de evaluare va fi exprimat in luni. Durata de executie acceptata al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 8 luni si maxim 12 luni. Ofertele cu durata de executie a lucrarilor mai mic de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar, va fi acordat punctajul maxim de 30 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de executie a lucrarilor mai mare de 12 luni vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma. Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: Ofertantul care propune cea mai mica durata de executie a lucrarilor (8 luni), fata de termenul prevazut in caietul de sarcini (12 luni), primeste punctajul maxim, respectiv 30 puncte; Ceilalti ofertanti care propun un termen de finalizare a executiei lucrarilor mai mare decat cea mai scurta durata de executie a lucrarilor (8 luni) si mai mic de 12 luni, primesc punctajul calculat astfel: Puncte n = (termenul cel mai mic ofertat/termenul ofertat ?n?) x 30.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie va fi exprimata in ani. Perioda de garantie acceptata trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 2 ani si maxim 5 ani. Ofertele cu perioada de garantie a lucrarilor mai mare de 5 ani nu vor fi punctate suplimentar, va fi acordat punctajul maxim de 20 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de executie a lucrarilor mai mic de 2 ani vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma. Punctajul se acorda astfel: Pentru perioada de garantie a lucrarilor executate mai mica de 2 ani, se acorda: 0 puncte. Pentru 2 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 5 puncte. Pentru 3 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 10 puncte. Pentru 4 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 15 puncte. Pentru cel putin 5 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 20 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer