Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia de lucrari pentru obiectivul DEZVOLTAREA TURISMULUI RURAL IN COMUNA SANCRAIENI, ACTIUNEA NR. 1 ? REFUGIU DE UTILITATE PUBLICA? ? COMUNA SANCRAIENI, JUD. HARGHITA, in cadrul proiectului ?PROIECT INTEGRAT: DEZVOLTAREA TURISMULUI RURAL IN COMUNA SAN


Detaliu pentru invitatia numarul 336660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SANCRAIENI
Numar invitatie: 336660/04.10.2012
Denumire contract: Executia de lucrari pentru obiectivul DEZVOLTAREA TURISMULUI RURAL IN COMUNA SANCRAIENI, ACTIUNEA NR. 1 ? REFUGIU DE UTILITATE PUBLICA? ? COMUNA SANCRAIENI, JUD. HARGHITA, in cadrul proiectului ?PROIECT INTEGRAT: DEZVOLTAREA TURISMULUI RURAL IN COMUNA SANCRAIENI, ACTIUNEA NR. 1 ? REFUGIU DE UTILITATE PUBLICA, ACTIUNEA NR. 2 - ELABORARE DE MATERIALE PROMOTIONALE IN SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA SANCRAIENI, JUDETUL HARGHITA?, finantat prin FEADR, masura 313
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANCRAIENICod fiscal: 4246297, Adresa: SANCRAIENI NR.522, Sancraieni, Telefon: 0266-332502, 0266-332514, Fax: 0266-332741
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SANCRAIENI NR.522, Sancraieni, Romania, cod postal: 537265, telefon: +40 266332502, fax: +40 266332741, persoana de contact: LACZ ISTVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SANCRAIENI NR.522, Sancraieni, Romania, cod postal: 537265, telefon: +40 266332502, fax: +40 266332741, persoana de contact: LACZ ISTVAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia de lucrari pentru obiectivul DEZVOLTAREA TURISMULUI RURAL IN COMUNA SANCRAIENI, ACTIUNEA NR. 1 ? REFUGIU DE UTILITATE PUBLICA? ? COMUNA SANCRAIENI, JUD. HARGHITA, in cadrul proiectului ?PROIECT INTEGRAT: DEZVOLTAREA TURISMULUI RURAL IN COMUNA SANCRAIENI, ACTIUNEA NR. 1 ? REFUGIU DE UTILITATE PUBLICA, ACTIUNEA NR. 2 - ELABORARE DE MATERIALE PROMOTIONALE IN SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA SANCRAIENI, JUDETUL HARGHITA?, finantat prin FEADR, masura 313
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul investitiei propuse comuna Sancraieni doreste construirea si dotarea unui refugiu turistic de utilitate publica.Comuna Sancraieni din judetul Harghita este una dintre cele mai importante comune de pe coama muntilor Harghitei. Este prima comuna aCiucului de Jos, fiind situata spre sud dupa Miercurea-Ciuc, intr-o zona montana cu bogate atractii turistice ale muntilor Harghita.Investitia propusa in cadrul prezentului proiect de comuna Sancraieni consta in construirea si dotarea unui refugiu turistic de utilitate publica. Cladirea ce urmeaza a se edifica va servi ca un refugiu turistic de utilitate publica care va asigura doar necesarul de cazare al turistilor ocazionali din zona care ajung in situatii de stricta necesitate. Refugiul va dispune de camere cu 2, respectiv 4 paturi, grupuri socialecomune , diferentiate pe sexe, dimensionate corespunzator normelor igienico sanitare, spatii necesare asigurarii primului ajutor in caz de accidente, precum si spatii de desfasurare a activitatii echipelor Salvamont. In cadrul refugiului capacitateatotala de cazare ce se va asigura, va fi de 20 de locuri.Din punct de vedere constructiv cladirea s-a proiectat in regim de P+M, sistemul constructiv fiind un sistem simplu, din zidarie portanta de caramida ceramica.
II.1.6) CPV: 45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular nr. 14 in original)Nu se admit CEC-uri. In cazul asociatiilor, poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceripe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 15 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei In cazul in care se formuleaza o contestatie, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; In orice situatie, garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? la sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original, se va utiliza Formularul nr. 20. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PVde receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tari in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti cat si eventuali terti sustinatori la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie: Szekely Erno - primar, Bojte Jo;zsef - viceprimar, Csiszer Zsuzsanna - secretar, Bartis Katalin ? contabil, Lacz Istvan - responsabil achizitii, Benedek Zoltan ? consilier, Biro; Attila Jo;zsef ? consilier, Bors Ferencz ? consilier, Bojte Jozsef ? consilier, Csiszer Andras ? consilier, Csiszer Elemer ? consilier, Ravasz Erno ? consilier, Jurcsak Levente ? consilier, Szekely Arpad Levente ? consilier, Tanczos Ildiko; ? consilier, Toke Tibor ? consilier.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In caz de asociere/ subcontractare, se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.4) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere). Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatul constatator in original pentru verificarea conformitatii.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Conditia minima de calificare: cifra de afaceri medie realizata din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 RON. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Se va atasa Formularul nr. 5 (Informatii generale) completat. a) In functie de informatiile si documentele disponibile persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile conform cu originalul dupa Situatiile Financiare anuale pentru cel mult ultimii 3 ani (fara a se lua in calcul anul in curs), inregistrate la institutiile abilitate si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus), b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila conform cu originalul, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la linii de credit, sau are resurse financiare reale si disponibile negrevate de datorii ori alte mijloace financiare in valoare de minim 120.000 lei, confirmat de banci, pentru a asigura un cash-flow pentru executia lucrarilor pe o perioada de minim 3 luni.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - trebuie prezentat cel putin un contract sau maxim 3 contracte de construire/reabilitare/modernizare similar in domeniul de executare/reabilitare si modernizare de cladiri in valoare de minim 500.000 lei fara TVA. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., i) Se va atasa Formularul nr. 6. (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani) Acesta va cuprinde toate elementele necesare pentru evaluarea ofertei, in conformitate cu criteriile de evaluare. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. ii) Pentru contractele finalizate mentionate in Formularul nr. 6 se vor atasa copii lizibile conform cu originalul despre certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in conformitate cu art. 188. alin. 1 litera a din OUG 34/2006, care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Existentei in dotare sau prin acord de inchiriere a unui parc de utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va atasa Declaratie privind lista echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executieOfertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus cel putin din urmatoarele utilaje: Buldoxcavatoare ? 1 buc. Autobasculante ? 1 buc.Automacara ? 1 buc.- cu autorizatie ISCIRSe va atasa Formularul nr. 7. (Declaratie privind lista echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie) completat., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Sef santier: Studii superioare de lunga durata in specialitate dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.Manager lucrare: Studii superioare de lunga durata in constructii civile prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.Responsabil tehnic (RT) cu executia: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL).Studii superioare de specialitate si minim 5 ani vechime pentru seful de santier;Atestare pentru RTE, din domeniu, domeniile I, IX, Se vor atasa: Formularul nr. 8 completat - Pentru personalul de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului se vor atasa: copii lizibile conform cu originalul diplomele de studii, calificarile, atestarile, certifícatele, contract de munca, contract de colaborare, etc. in copii., Informatii privind subcontractantiiTrebuie atasat ? daca este cazul - Formularul nr. 11 completat. Trebuie atasat ? daca este cazul - Acordul de subcontractare, (Model Acord de subcontractare: Formularul nr. 9) in original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane., Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), se va prezenta: i) Formularul nr.12 completat. ii) Acordul de asociere, Formularul nr. 10, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire., In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie lizibila conform cu originalul dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. iii) Se va atasa Formularul nr. 13 completat. iv) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare se va solicita legalizarea acordului. Standarde de protectie a mediului? Certificat de atestare ISO 14001 privind managementul de mediuSe solicita prezentarea urmatoarelor: ? Certificat de atestare ISO14001 privind managementul de mediu, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul pentru domeniul corespunzator obiectului procedurii sau? Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii EuropeneNota: Nu se admit ofertanti in curs de certificare. Documentele mai sus enumerate vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociati, subcontractant/subcontractanti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru pretul ofertei se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 60
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Acest factor de evaluare va fi exprimat in luni. Durata de executie acceptata al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 6 luni si maxim 12 luni. Ofertele cu durata de executie a lucrarilor mai mic de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar, va fi acordat punctajul maxim de 20 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de executie a lucrarilor mai mare de 12 luni vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma. Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: Ofertantul care propune cea mai mica durata de executie a lucrarilor (6 luni), fata de termenul prevazut in caietul de sarcini (12 luni), primeste punctajul maxim, respectiv 20 puncte; Ceilalti ofertanti care propun un termen de finalizare a executiei lucrarilor mai mare decat cea mai scurta durata de executie a lucrarilor (6 luni) si mai mic de 12 luni, primesc punctajul calculat astfel: Puncte n = (termenul cel mai mic ofertat/termenul ofertat ?n?) x 20.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Acest factor de evaluare va fi exprimat in ani. Perioda de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 2 ani si maxim 5 ani.Ofertele cu perioada de garantie a lucrarilor mai mare de 5 ani nu vor fi punctate suplimentar, va fi acordat punctajul maxim de 20 de puncte. Ofertan?ii care vor avea durata de executie a lucrarilor mai mic de 2 ani vor fi descalifica?i, oferta lor va fi considerata neconforma.Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii - se acorda astfel: Pentru perioada de garantie a lucrarilor executate mai mica de 2 ani, se acorda: 0 puncte. Pentru 2 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 5 puncte. Pentru 3 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 10 puncte. Pentru 4 ani acordati, ca perioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 15 puncte. Pentru cel putin 5 ani acordati, caperioada de garantie a lucrarilor executate, se acorda: 20 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe SEAP -documentatia de atribuire este atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer