Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrari pentru obiectivul de investitii "Modernizarea si retehnologizarea plotului de irigatii SPP55 din amenajarea Campia Covurluiului, judetul Galati"


Detaliu pentru invitatia numarul 357104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Branistea
Numar invitatie: 357104/24.01.2014
Denumire contract: Executia lucrari pentru obiectivul de investitii "Modernizarea si retehnologizarea plotului de irigatii SPP55 din amenajarea Campia Covurluiului, judetul Galati"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii BranisteaCod fiscal: 18430884, Adresa: com.Branistea, jud.Galati, Branistea, Telefon: +40 336802023, Fax: +40 336802023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Branistea, str.Stefan cel Mare nr.34, jud.Galati, Branistea, Romania, cod postal: 807050, telefon: +40 236332988, fax: +40 236332988, persoana de contact: Costel Raileanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Branistea, str.Stefan cel Mare nr.34, jud.Galati, Branistea, Romania, cod postal: 807050, telefon: +40 236332988, fax: +40 236332988
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrari pentru obiectivul de investitii "Modernizarea si retehnologizarea plotului de irigatii SPP55 din amenajarea Campia Covurluiului, judetul Galati"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru proiectul "Modernizarea si retehnologizarea plotului de irigatii SPP55 din amenajarea Campia Covurluiului, judetul Galati" urmeaza a se executa lucrari de modernizare si retehnologizare a infrastructurii de irigatii constand in constructii si terasamente, instalatii hidromecanice, retele conducte secundare si antene de irigatii. Lucrarile sunt detaliate in cuprinsul Proiectului Tehnic atasat prezentei.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 125, 926.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP): 80.000 lei valabila minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui in conf cu preved art.86, din HGnr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asig, sau prin virament bancar-OP in contulRO50BRDE180SV77511771800 -BRD-GSG SA, Ag Micro 18, Galati, pe care sa specificati explicit scopul platii si vizat de banca emitenta.Optional, Sc de garant bancara-F4.Instrumentul de garantare emis pentru GP trebuie sa cuprinda mentiunea ca aceasta garantie este irevocabila si se executa neconditionat, conf prev art.86 si art.87 din HG nr.925/2006.Ofertantul va face dovada constituirii GP prin prezentarea doc in original, cel tarziu la data deschiderii ofertelor.Doc reprez GP la procedura trebuie sa prevada clauza potrivit careia in cazul depunerii unei contestatii, in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului suma de 7.906 lei, calculata potrivit art.278 ^ 1 din OG nr.34/2006.Reducerea cuantumului GP la 50% din valoarea solicitata este acceptata in conditiile Legii nr.346/2004, de catre oferantii ce se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita de lider in numele asocierii.In cazul dep de oferte in asociere, reducerea GP la 50% este acceptata in conditiile in care toti membrii asocierii se incadreaza in categ I.M.M-urilor si fac dovada in acest sens.In cazul in care GP nu este prezenta intr-una din formele indicate mai sus sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi respinsa si returnata nedeschisa, conf art.33 din HG nr.925/2006.GP se retine in conditiile art.87 din HG nr.925/2006 sau se restituie in conditiile art.88.GP se retine in conditiile art.87 din HG nr.925/2006 sau se restituie in conditiile art.88 din acelasi act legislativ.GP emisa inalta limba decat romana va fi prezentata in original, in lb rom.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 din HG nr.925/2006, alin (1)-(3), respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG nr. 1045/2011.In conditiile alegerii constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, ofertantul castigator va deschide dupa semnarea contractului de lucrari un cont la dispozitia beneficiarului pe care il va alimenta cu 2% din valoarea garantiei de buna executie, urmand ca valoarea totala a garantiei de buna executie sa fie constituita prin retineri successive de cate 8% din valoarea fiecarei facturi partiale.Reducerea cuantumului garantiei de buna executie la 50% din valoarea solicitata este acceptata in conditiile Legii nr.346/2004, de catre oferantii ce se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9c) Declaratie privind lista asociatilor, completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, daca este cazul.b) Acord sau scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9d) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tututror asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul , in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre terti/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1. 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea ?conform cu originalul?, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru justificarea neincadrarii in situatiile prevazute la art.189 si 181, eliberate de autoritati ale tarii respective (ex. Cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insitite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.69^1, 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/tertului susutinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Incadrarea subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-completare Formular 5.1.2. Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratului de politie judetean in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.2: Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular 5.22.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune in original doar Formularul 5.2. cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d).Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.3: Cetificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa Formularul 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus in original numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii. Documentul emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cauza sunt: Costel RAILEANU (Presedinte OUAI Branistea).Nota: Documentul de mai sus va fi depus in original de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Documentul emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. ?. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea ?conform cu originalul?, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala.Cerinta nr.1Respectarea prevederilor art.183 din Ordonanta de urgent a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si prevederile ulterioare.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obectului achizitiei, respective nu este inregistrat in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare executarii lucrarilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.In cazul persoanelor juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator.din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei conform Cod CAEN rev.2, ca nu a intrat in faliment.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apratenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident, ca nu a intrat in faliment. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident, ca nu a intrat in faliment. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a)Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania;b)Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica romana, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscal competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c)Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscal in vigoare in Romania.In cazul asocierilor, ceritficatul constatator sau echivalentul acestuia va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea ?conform cu originalul?, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala.Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator sau echivalentul acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante.Cerinta nr. 2: Respectarea prevederilor Ordinului nr.182/2009 pentru aprobarea Normelor Metodologice prinvind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiei funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt atestati de MAPDR conform Ordinului nr.182/2009 pentru categoria ?executarea lucrarilor de constructii montaj si instalatii-montaj-amenajari de irigatii?.In cazul perosanelor juridice/fizice romane/straine se solicita: -Certificat atestare emis de MAPDR, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitati de imbunatatiri funciare din categoria ?executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii ?montaj-amenajari de irigatii?, aflat in periaoda de valabilitate, vizat pentru anul in curs.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. ?. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea ?conform cu originalul?, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala.Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita informatii privind cifra de afaceri globala a ofertantului ori a membrilor asocierii impreuna ori a unui singur tert sustinator, pe cel mult ultimii cinci ani incheiati fara anul in curs .In situatia in care, pentru anul in curs nu au fost elaborate si/sau avizate raportarile financiare anuale aferente anului 2013, perioada relevanta este considerata 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.Se va avea in vedere data la care operatorii economici au fost infiintati.Cerinta 1: Cifra de afaceri globala pe ultimii 5 ani sa fie de cel putin: 8.000.000 leiSe vor depune: -Formular 7: Informatii generale (original).-orice documente considerate relevante pentru justificarea indeplinirii cerintei privind cifra de afaceri: ex: bilant contabil/extrase bilant/documente relevente echivalente (copie ?conform cu originalul?)., 2.Disponibilitatea de sustinere a lucrarii.Ofertantul(operatori economici asociati impreuna/tert sustinator) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in suma de minim 1.000.000 lei, pentru 3 luni.Se vor depune: Scrisori/declaratii emise de banci sau orice alte documente edificatoare, care vor contine informatii de bonitate financiara, din care sa reiasa suma si perioada solicitate pentru cash-flow-ul de executie., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obilgatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm (Formularul 17) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In ambele situatii sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ori ofertantul, ori membrii asocierii de operatori economici impreuna, ori un singur tert sustinator trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/asociat/subcontractant, unul sau mai multe contracte-lucrari de construcii similare contractului (lucrari de sisteme de irigatii) in valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA, daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor depune: -Formularul 10- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Formularul 11 ?detalierea contractelor incluse in Formularul 10-lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari ? cel putin un document contract/proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, altele echivalente indica beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost facute in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat, documentele reprezentand certificari de buna executie vor purta viza beneficiarului final al lucrarilor. In situatia depunerii unei oferte sustinuta de un tert, experienta similara va fi indeplinita in totalitate de tertul sustinator., Informatii privind subcontractarea.Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Se va completa: -declaratie privind subcontractantii (Formularul 9a), completata de ofertant, in cazul in care foloseste subcontractanti(original).-Acord de subcontractare (Formularul 9b)- acord preliminar de subcontractare cu partea din contract ce se subcontracteaza, datele subcontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare (original).Nota: in cadrul aceleiasi oferte/proceduri un operator economic poate indeplini in acelasi timp calitatea de subcontractant cat si pe cea de tert sustinator, prin prezentarea de documente edificatoare in acest sens.Subcontractantul declarat initial nu va putea fi schimbat decat cu acordul autoritatii contractante., OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul 18 cu anexe), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de acesta trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare-experienta similara, angajamentul ferm prezentat de candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa adigure indeplinirea completa si reglementara aobligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In orice situatie sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, acesta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului., Informatii privind echipamentele tehnice.Se solicita: Ofertantul/membrii asocierii impreuna/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, in oricare din formele: Proprietate/chirie/leasing/drept de folosinta, altele.Se vor depune: Formularul 20-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
-Copii dupa documentele de dispozitie (ex. Lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate/contracte de inchiriere/contracte de leasing/documente echivalente justificative.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin cate un utilaj din urmatoarele: -. Automacara de 15 tone;
- Tractor (65- 85 C.P.) cu remorca ( 5-10 tone) ;
- Generator electric pentru sudura;
- Generator sudura oxiacetilenica;
-. Aparat de detectat metale;
-. Remorca pentru transport conducta de inalta densitate cu diametrele de 160 mm si 200 mm si lungimea de 13 m;
- Buldozer;
-. Excavator hidraulic pe pneuri cu cupa de 0, 6 - 1, 00 mc ;
- Autocisterna;
- Autobasculanta ;
- Autobetoniera;
- Buldoexcavator;
- Trailer ? 40 tone pentru transport utilaje la si de la punctul de lucru;
- Echipamente pentru preparat, transportat si turnat betoane; acestea trebuie sa indeplineasca conditiile stabilite prin caietul de sarcini cu privire la durata transportului si garantarea clasei betonului, conditiile de livrare a acestuia;, Resurse umane: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocierii impreuna/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca: 1.Dispune de o echipa tehnica ai carei membri sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: a)Manager de proiect;b)Responsabil tehnic de executie cu specializarea in imbunatatiri funciare;c)Responsabil cu controlul calitatii;d)Responsabil SSMe)inginer imbunatatiri funciareSe vor depune: -Formularul 8- Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului de lucrari-(pentru echipa tehnica);
-Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii persoanei nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.2.Prezentarea de documente suport pentru membrii echipei tehnice: -copii dupa /certificate de atestare/competenta/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat pentru persoanele responsabile propuse;
-copii contracte de munca/colaborare/altele echivalente;
-CV-ul datat si semnat pe fiecare pagina in original de titular (conform cu modelul cuprins in Formularul 29) din care sa reiasa atestarea in domeniul solicitatNota: o persoana poate cumula doua functii in echipa tehnica, in conditiile respectarii cerintelor pentru fiecare dintre cele doua functii pe care este nominalizata., Se solicita: Manager de proiect: absolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durata, in domeniul imbunatatirilor funciare, cu experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul imbunatatirilor funciare., Se solicita:
Responsabil tehnic cu executia: atestat de MDRT conf.Ord. MLPTL 777/2003 in domeniul constructii pentru imbunatatiri funciare, cu legitimatia vizata la zi., Se solicita :
Responsabil cu controlul calitatii: numit prin decizia angajatorului, cu experienta dovedita prin participarea, indiferent de pozitie, in cel putin un contract similar., Se solicita :
Responsabil SSM, avand competenta dovedita prin formare profesionala specifica. Activitatea de SSM poate fi desfasurata atat de o persoana fizica cat si de una juridica., Se solicita:
Inginer imbunatatiri funciare: absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul specific, cu experienta specifica de minim 5 ani si demonstrarea participarii la cel putin un contract similar pentru instalatii de irigat, indiferent de pozitie. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului. Vor fi descalificati ofertantii care declara ?acreditare ISO in curs de obtinere/desfasurare?.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Implementarea si mentinerea standardelor de asigurare a calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract care o realizeaza.Certificatul solicitat va fi valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor, Standarde de protectie a mediuluiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Implementarea si mentionerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului. Vor fi descalificati ofertantii care declara ?acreditare ISO in curs de obtinere/desfasurare?.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a mangementului de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Certificatul solicitat va fi valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei acordata lucrarilor-exprimata in luni calendaristice
30
Descriere: Componenta tehnica 2
Durata de executie a lucrarilor - exprimata in luni calendaristice
30
Descriere: Componenta tehnica 1
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 21:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer