Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIA LUCRARII ?CENTRE DE INFORMATII, EDUCATIE SI PREZENTARE DE ISTORIE NATURALA SI PEISAGISTICA IN VAILE CRISULUI, BARCAULUI SI IERULUI, PARTEA PARTENERULUI DIN ROMANIA.?


Detaliu pentru invitatia numarul 331009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Salacea
Numar invitatie: 331009/03.07.2012
Denumire contract: EXECUTIA LUCRARII ?CENTRE DE INFORMATII, EDUCATIE SI PREZENTARE DE ISTORIE NATURALA SI PEISAGISTICA IN VAILE CRISULUI, BARCAULUI SI IERULUI, PARTEA PARTENERULUI DIN ROMANIA.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SalaceaCod fiscal: 4784300, Adresa: Salacea Nr.47, Jud. Bihor, Salacea, Telefon: 0259463014, Fax: 0259463275, 0259463326
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Salacea Nr.47, Jud. Bihor, Salacea, Romania, cod postal: 417445, telefon: +40 259463014, fax: +40 259463275, persoana de contact: Sarolta Melinda Porsztner
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Salacea Nr.47, Jud. Bihor, Salacea, Romania, cod postal: 417445, telefon: +40 259463014, fax: +40 259463275, persoana de contact: Sarolta Melinda Porsztner
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIA LUCRARII ?CENTRE DE INFORMATII, EDUCATIE SI PREZENTARE DE ISTORIE NATURALA SI PEISAGISTICA IN VAILE CRISULUI, BARCAULUI SI IERULUI, PARTEA PARTENERULUI DIN ROMANIA.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita executia obiectivului de investitie EXECUTIA LUCRARII ?CENTRE DE INFORMATII, EDUCATIE SI PREZENTARE DE ISTORIE NATURALA SI PEISAGISTICA IN VAILE CRISULUI, BARCAULUI SI IERULUI, PARTEA PARTENERULUI DIN ROMANIA? in conformitate cu documentatia tehnica si cu documentatia de atribuire: (lucrari de reabilitare, amenajare si dotare cladiri, lucrari de restaurare, lucrari de amenajare exterioare si de reabilitare parc dendrologic).
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 640, 413.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 32.808, 30 LEI.1) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse de legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidrea ofetelor.2) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sipt perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Aceasta poate fi realizat- prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- prin scrisoare de garantie bancara in contul RO51 TREZ 0825 006X XX00 0070 deschis la Trezoreria Marghita, titular de cont Comuna Salacea, cod fiscal 4784300; conform Formularului 9 din Sectiunea II, a prezentei documentatii de atribuire.In orice situatie dovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Ofertantul pierde garantia de participare atunci, cand se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acestuia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitatea ofertei;
- ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar aceasta a respins contestatia. Se vor aplica prev. art. 2781 din OUG34/2006 cu toate modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original in cuantum de 5%, din pretul contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie a contractului se va prin constitui in cuantum de 0, 5% din pretul contractului in maximum 10 zile de la data semnarii contractului, urmand ca restul sumei, in cuantum de 4, 5% din pretutl contractului, sa se constituie prinretineri succesive a 4, 5% din valorile facturilor emise de catre executant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate data de administratorul (administratorii) ofertantului din care sa reiasa indeplinirea conditiei mentionate la art. 180 din OUG 34/ 2006. Aceasta se va elabora conform Formularului nr.1 din Sectiunea II ? Formulare a prezentei documentatii de atribuire;
- Declatatie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006 privind achizitiile publice. Aceasta se va elabora conform Formularului nr.2 din Sectiunea II ? Formulare a prezentei documentatii de atribuire;
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat;
- Certificat de taxe si impozite locale emis de Primaria Comunei Salacea, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul Local, in original. Daca ofertantul nu are deschis rol fiscal la Primaria Salacea acesta va depune o declaratie prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al comunei Salacea la data depunerii ofertei;Cele doua certificate fiscale trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat ptr. participare cu oferte independenta potrivit ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizare procedurii de atribuire sunt: primar Porsytner Sarolta Melinda, viceprimar Vida Attila Jozsef, secretar Tatai Tibor si contabil Avram Lucia, consilieri: Bandi Zoltan Gabor, Barabas Barna, Cservid Aniko, Erdei Imre Istvan, Jakab Jozsef, Kiss Edith, Kovacs Sandor, Bereczki Erika Emese, Kriszte Tamas Emanoil, Lukacs Barna, Papp Iosif, Rencsik Ferenc, Vida Attila.Certificatele constatatoare si cazierul fiscal se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local si bugetiul de stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Certificatul constatator emis de ORC. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice straine ? un certificat constatator echivalent cu cel emis de ORC in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.- informatii generale despre operatorul economic - Formularul 2 din Sectiunea II a prezentei Documentatii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind ciframedie de afaceri pentru ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 3.280.827, 88 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in momentul semnarii contractului, va avea acces/are disponibile surse reale, in valoare de cel putin 50% din suma de investitie, inclusiv TVA, adicaminim suma de 1.017.057, 64 lei, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow de executia a lucrarii pentru perioada de 180 de zile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informare privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a finalizat in ultimii 5 ani, pana la limita depunerii ofertei, un contract dereabilitare/ modernizare/ restaurare la cladiri monument istorice sau memoriale cu o valoare finala corespondent cota de participare a ofertantului de minim 1.610.413, 94lei fara TVA si un contract pt. Executie de parcuri tematice cu o valoare finala corespondent cota de participare a ofertantului de cel putin 30.000, 00 lei fara TVA.- copie de pe parti relevante ale contractului semnate pt. conformitate cu originalul.- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pentru lucrarea pentru care s-a prezentat contractul, copie conforma cu originalul.- recomandare privind lucrarea similara executata, copie conforma cu originalul., Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal astfel: a) efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului de conducere in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari;Operatorul economic poate demonstra ca dispune de de personal pentru realizarea contractului fara ca aceasta sa fie angajat printr-un angajament de participare, pentru cazurile specificate mai jos., Cerinte minime privind personalului de conducere a ofertantului: Sef de echipa ? 1 persoanaSe vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: - curriculum vitae- copia diplomei de absolvire a studiilor, specializarea inginer/subinginer in constructii- atestat emis de Ministerul Culturii ? Institutul National al Monumentelor Istorice, valabila la data depunerii ofertei- copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea de angajat al ofertantului, sau in cazul in care aceasta nu este angajat al ofertantului se va prezenta un angajament de participare in original sau-declaratia de disponibilitate in original, Cerinte minime privind personalului de conducere a ofertantului: Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constr. - 1 pers.Se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: - curriculum vitae- copia diplomei de absolvire a studiilor, specializarea inginer/subinginer in constructii- atestat emis de Ministerul Culturii ? Institutul National al Monumentelor Istorice, valabila la data depunerii ofertei- copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile- copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea de angajat al ofertantului, sau in cazul in care aceasta nu este angajat al ofertantului se va prezentaun angajament de participare in original sau-declaratia de disponibilitate in original., Cerinte minime privind personalului de conducere a ofertantului: Responsabil tehnic cu executia ? 1 pers.Se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: - curriculum vitae- copia diplomei de absolvire a studiilor, specializarea inginer/subinginer in constructii- atestat emis de Ministerul Culturii ? Institutul National al Monumentelor Istorice, valabila la data depunerii ofertei- copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea de angajat al ofertantului, sau in cazul in care aceasta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doarun angajament de participare in original sau-declaratia de disponibilitate in original., Cerinte minime privind personalului ?cheie? a ofertantului: Restaurator pictura muralaSe vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: - curriculum vitae- copia diplomei de absolvire a studiilor- atestat emis de Ministerul Culturii, valabila la data depunerii ofertei, in domeniul componente artistice - restaurare pictura murala: A - studii, investigatii, cercetarea si evidenta monumentelor istorice.- copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea de angajat al ofertantului, sau in cazul in care aceasta nu este angajat al ofertantului se va prezenta un angajament de participare in original sau-declaratia de disponibilitate in original., Cerinte minime privind personalului ?cheie? a ofertantului: Restaurator lemnSe vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: - curriculum vitae- copia diplomei de absolvire a studiilor- atestat emis de Ministerul Culturii, valabila la data depunerii ofertei, in domeniul componente artistice - restaurare lemn: A - studii, investigatii, cercetarea si evidenta monumentelor istorice; E - executare lucrari.- copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea de angajat al ofertantului, sau in cazul in care aceasta nu este angajat al ofertantului se va prezenta un angajament de participare in original sau-declaratia de disponibilitate in original., Cerinte minime privind personalului ?cheie? a ofertantului: Inginer horticolSe vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: - curriculum vitae- copia diplomei de absolvire a studiilor- copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea de angajat al ofertantului, sau in cazul in care aceasta nu este angajat al ofertantului se va prezenta un angajament de participare in original sau-declaratia de disponibilitate in original., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine un numar minim de 20 de muncitori calificati si necalificati destinati executiei lucrarilor.- copie xerox dupa actele de identitate- copie xerox dupa contractul individual de munca sau contractul de colaborare sau copie xerox certificata pentru conformitate cu originalul dupa cartea de munca din care sa reiasa ca personalul propus pentru executia lucrarilor este angajat al ofertantului, sau orice alt tip de contract prevazut de legislatia in vigoare, valabil incheiat pe durata executarii lucrarilor, Ofertantul trebuie safaca dovada ca dispuneechipametul tehnic necesarpentru indeplinirea contractului, un numar minim de 10 echipamente si utilaje si minim 2 autovehicole care includ obligatoriu cel putin o autobasculanta si un buldoexcavator destinate lucrarilor de executie.Prezentarea (dupa caz) de contracte sau conventii de inchiriere etc. dupa utilaje, echipamente, mijloace de transport etc.Echipamentele, utilajele si autovehicolele propuse pentru a fi utilizate pentru executarea lucrarilor trebuie sa respecte in mod obligatoriu urmatoarele cerinte: - sa fie detinute de ofertant cu forme legale respectiv contract de vanzare-cumparare, contract de leasing, contract de inchiriere sau orice alte forme permise de legislatia in vigoare care atesta dreptul de folosinta al ofertantului asupra acestora;
- sa nu aiba durata de folosinta expirata, durata de folosinta ia nastere de la data intrarii in patrimoniul ofertantului prin orice document legal Ofertantul trebuie sa detina certificat ISOcertificat ISO 9001/2001 ? sistem de management al calitati pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu (sau echivalent); valabil la data depunerii ofertelor., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14.001/2005 ? sistem de management de mediu pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu (sau echivalent);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer