Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarii de reabilitare termica a sediului CNCIR Sucursala Tg. Mures din str. Savinesti, nr. 4, Tg. Mures, jud. Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 339181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Numar invitatie: 339181/12.11.2012
Denumire contract: Executia lucrarii de reabilitare termica a sediului CNCIR Sucursala Tg. Mures din str. Savinesti, nr. 4, Tg. Mures, jud. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: MARTHA CRISTINA CHIRVASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNCIR SA, Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarii de reabilitare termica a sediului CNCIR Sucursala Tg. Mures din str. Savinesti, nr. 4, Tg. Mures, jud. Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect executia lucrarii de reabilitare termica a sediului CNCIR Sucursala Tg. Mures din str. Savinesti, nr. 4, Tg. Mures, jud. Mures
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de partic.(GP): 1200 leiPer. de valab.: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire: GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara) emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM.ATENTIE!- Operatorul economic are obligatia sa prezinte la data si ora deschiderii ofertei, dovada ce reprezinta constituirea garantiei de participare, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.(GBE) va fi de 5 % din val. totala a contractului, in lei fara TVA. GBE se poate constitui printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar. de buna exec. ? conf. Anexei 9) emis in cond. legii de o soc. bancara/de asigurari (SBSA) si devine anexa la contract.Daca scrisoarea este emisa de catre o SBSA din alt stat, op.ec. va face dovada posibilitatii retinerii sumei in cazurile prevaz. de lege.Per. de valab. ? 70 de zile de la data constituirii GBE. Mod de constit.: GBE se va constitui in 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 15 zile. Data de referinta a semnarii contractului este data inreg. acestuia la sediul autorit.contract. Instrum. de gar.bancara tb. sa prevada daca plata GBE se va executa conditionat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular anexa 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Completare formular anexa 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca, ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 sau 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 10 (se prezinta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este compusa din: Director general ?Mircea Vasile Zegrean, Director economic- Alina Staiculescu si comisia de evaluare formata din Dulau Marius, Chirvase Martha Cristina, Nicu Ileana.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta-Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Anexei 11Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, emise de: - Directia de Taxe si Impozite Locale;
- Directia Generala a Finantelor Publice;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea Anexei 6. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) (Original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, daca operatorul economic desemnat castigator a prezentat acest Certificat constatator in copie lizibila, i se va cere sa prezinte acest document si in original.Cerinta nr. 2Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 100 000 lei.Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii ani. Aceasta va fi insotita de copii semnate si stampilate conform cu originalul ale bilantului contabil sau ale extraselor de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza fisa de informatii generale, Sustinere de catre o alta persoana pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale se face prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat maxim 2 contracte avand ca obiect lucrari de reabilitare termica a cladirilor a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 118000 lei fara TVA.Pentru fiecare din aceste 2 contracte se va completa Anexa 5 care va fi insotita de contractul la care face referire (informatiile relevante) si de certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor; saub) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor; sauc) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari., Oferta trebuie sa contina informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic sau al carui angajament de participare a fost obtinut. Din informatiile privind personalul tehnic de specialitate trebuie sa rezulte ca operatorul economic detine responsabil tehnic cu executia si responsabil cu calitatea lucrarilor (RTE si CQ), autorizati conform legii., Continuare: Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) va prezenta obligatoriu atestatul emis de autoritatea competenta (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului), iar pentru responsabilul cu asigurarea controlului calitatii (CQ) va prezenta documentul care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii sau decizia interna de numire ? copie semnata si stampilata de ofertant in original.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : Pentru RTE si CQ se va prezenta o declaratie de disponibilitate insotita de un curriculum vitae din partea acestora (Anexa 15) - semnata si stampilata de ofertant in original. Pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)CV-uleste obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata., In cazul in care ofertantul are incheiate acorduri de asociere/subcontractare cu alti agenti economici in vederea indeplinirii prezentului contract, se vor prezenta in oferta lista cu subcontractanti, datele de identificare ale acestora si informatiile privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de executie lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html, Ofertantul va prezenta Declaratia de acceptare a conditiilor contractuale.In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau de la CNCIR SA, gratuit, la cerere.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer