Achizitie publica - Executia lucrarii: ,,REAMENAJARE SCENA SALA THALIA CONFORM EXPERTIZEI ACUSTICE?
Detaliu pentru invitatia numarul 345380
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345380/17.04.2013
Denumire contract: Executia lucrarii: , ,REAMENAJARE SCENA SALA THALIA CONFORM EXPERTIZEI ACUSTICE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILARMONICA DE STAT SIBIUCod fiscal: 4556263, Adresa: SIBIU, str. Cetatii, nr. 3-5, Sibiu, Telefon: 0269/206516, Fax: 0269/210264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIBIU, str. Cetatii, nr. 3-5, Sibiu, Romania, cod postal: 550160, telefon: +40 269/206515, fax: +40 269/210264, persoana de contact: Aurel Antonie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, str. Cetatii, nr. 3-5, Sibiu, Romania, cod postal: 550160, telefon: +40 269/206515, fax: +40 269/210264, persoana de contact: Aurel Antonie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarii: , ,REAMENAJARE SCENA SALA THALIA CONFORM EXPERTIZEI ACUSTICE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrarii de , ,REAMENAJARE SCENA SALA THALIA CONFORM EXPERTIZEI ACUSTICE?
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 556, 439 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 11.000 lei iar in cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM va putea sa constituie garantia de participare la jumatate.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel egala cu cea a ofertei.Aceasta se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, sau prin virament in contul Filarmonicii de Stat Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO44TREZ5765010XXX000311, CUI 4556263 pentru persoane juridice/fizice romane; in cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine suma de 4.336, 44 lei din garantia de participare. Orice ofertant poate constitui garantia de participare in lei sau in valuta la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.90 din HG 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente echivalente, respectiv formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate, conform principiului recunoasterii reciproce.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediul social.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa sectiunea formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: IOAN BOJIN- manager Filarmonica de Stat Sibiu, AUREL ANTONIE- director tehnic Filarmonica de Stat Sibiu, MARIOARA PREDA - director economic Filarmonica de Stat SibiuSRAUT LAURENTIU-secretar relatii publiceBASCA IOAN-consilier CJSSECETA ALIN-consilier juridic7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi in valoare de minim 1.000.000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri aceasta se lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2012, 2011, 2010.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Lista privind lucr.exec.in ultimii 5 ani, experienta similara in ultimii 5 ani se va demostra prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de lucrari de executie, a caror o valoare cumulata sa fie de minim 400.000 lei fara TVA. Pentru executia de lucrari se va prezenta , ,lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit , lucrari similare in valoarea de minim 400.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Informatii privind personalul.Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani., Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: wwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 10:08