Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul : ?Imbunatatirea structurii drumurilor de exploatatie agricola si ruta alternativa pentru traficul agricol in comuna Plesoiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 343493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PLESOIU
Numar invitatie: 343493/05.03.2013
Denumire contract: Executia lucrarilorpentru obiectivul : ?Imbunatatirea structurii drumurilor de exploatatie agricola si ruta alternativa pentru traficul agricol in comuna Plesoiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PLESOIUCod fiscal: 51483994, Adresa: Comuna Plesoiu, jud. Olt, Plesoiu, Telefon: +40 249474024, Fax: +40 249474121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Plesoiu, jud. Olt, Plesoiu, Romania, cod postal: 237335, telefon: +40 249474024, fax: +40 249474121, persoana de contact: Preda Iulian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria ComuneiPlesoiu, jud Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilorpentru obiectivul : ?Imbunatatirea structurii drumurilor de exploatatie agricola si ruta alternativa pentru traficul agricol in comuna Plesoiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilorpentru obiectivul : ?Imbunatatirea structurii drumurilor de exploatatie agricola si ruta alternativa pentru traficul agricol in comuna Plesoiu?, constind in executia lucrarilor, organizarea de santier si eventualele lucrari diverse si neprevazuteValoare executie lucrari si OS= 3.748.661 leiValoare lucrari diverse si neprevazute = 386.818 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 135, 479 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
74.900 lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulteriore 7.528, 66 lei.Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una dinurmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO35TREZ5065006XXX000260 deschis la Trez.Slatina- scrisoare de garantiebancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurareIn cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50% Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011.Garantia de buna executie acordata lucrarilor va fi de 5 ani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalenteemise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonsrteaza situatia economica/financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contrtului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului acestuia.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt :1 Primar ?Preda Iulian2.Viceprimar ?Manbdescu Valeriu3. Secretar - Gavrila Zenovia4. Contabil - Florescu Claudia5.Achizitii publice - Lisnic Silvia6.Consilier- Ghita Mihail7.Consilier - Moraru Virgil8.Consilier -Serban Viorel9.Consilier - Ochescu Marinel10.Consilier - Nuta Iulian11.Consilier- Nistor Sandu12.Consilier - Neacsu Marin13.Consilier- Mircescu Ilie14.Consilier - Marin Paul Marin15.Consilier - Irimia Nicolae16.Consilier- Ghita Florentin17.Consilier - Duta Petre5.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul se va prezenta in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), care sa fie de cel putin 7.200.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii incategoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de celputin 3.600.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fisustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferentde natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Incazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica.Se vor prezenta docuemnte relevante in acest sens.Ofertantii care trebuie sa realizeze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb anuale stabilite de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, un contract alcarui obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare de cel cu 3.700.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificate de bunaexecutie pt contractul prezentat din care sa reiasa: valoare, perioada, obiectul, locul executiei lucrari, daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Valoriele vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respective .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR, Declaratie privind utiljele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari.Ofertantul. trebuie sa detina echipamentele minim necesare ptindeplinirea contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.Se vordecla toate echipamentele necesare realizarii contractului prezentind documente care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie minim: 1.Statie pentru producerea mixturilor asfaltice- 1buc2.Statie de betoane-1 buc , 3.Autobetoniera ? min 1 buc4.Autogreder ? min. 1 buc5.Buldozer ? min. 1 buc6.Repartizator mixturi asfaltice ? min. 1 buc.7.Cilindru compactor ? min. 1 buc.8.Excavator ? min. 1 buc9.Autobasculante ? min. 1 buc.Operatorii economici care inchiriaza sau pun la dispozitie utilajele vor face dovada detinerii lor., Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract.Ofertantul va trebuisa dispuna de resursele umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.Sef santier - participarea la cel putin un proiect similar;2.Responsabil RTE - atestat pentru lucrari drumuri, autorizatie valabila, 3. Responsabil CQ4.Coordonator SSMSe vor atasa: CV-urile;Diplome, autorizatii. sau certificatele referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplinisubcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie saconduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor corespunzator activitatii aferente obiectului contractului de executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cumentiunea??conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte aceste formulare pentru partea de contract pe care o va executaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer