Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii : « Modernizare retea de drumuri stradale in comuna Ion Creanga, judetul Neamt »


Detaliu pentru invitatia numarul 332613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ion Creanga (PRIMARIA COMUNA ION CREANGA)
Numar invitatie: 332613/27.07.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii : «Modernizare retea de drumuri stradale in comuna Ion Creanga, judetul Neamt »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ion Creanga (PRIMARIA COMUNA ION CREANGA)Cod fiscal: 2613753, Adresa: COMUNA ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Telefon: 0233780013, Fax: 0233780142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Romania, cod postal: 617260, telefon: +40 233780013, fax: +40 233780142, persoana de contact: PETRICA PRICHICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Romania, cod postal: 617260, telefon: +40 233780013, fax: +40 233780142, persoana de contact: PETRICA PRICHICI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii : «Modernizare retea de drumuri stradale in comuna Ion Creanga, judetul Neamt »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii : «Modernizare retea de drumuri stradale in comuna Ion Creanga, judetul Neamt »Reteaua stradala ce face obiectul contractului se compune din urmatoarele strazi : Cramei, Pogoanelor, Pitei, George Cosbuc, Fundatia Teiului, Mihai Eminescu, Bisericii, Progresului, Iazului, Preot Moraru, Vatra Satului, Cotunei, Pacii si Unirii. Oferta se va intocmi pe total investitie si pe fiecare obiect( strada)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 077, 867 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 100.000 lei, constituita in conditiileart 85 si art. 86 din HG 925/2006. Cont depunere garantie : RO67TREZ4925006XXX000164, deschis la Trezoreria municipiuluiRoman. Termenul de valabilitate :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se regaseste in situatiile ;a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a oferteib) Ofertantul nu semneaza contractul la invitatia autoritatii contractante in perioada de valabilitate a oferteic) Ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de lucrarid) Ofertantul se regaseste in situatiaprevazuta de Art. 278^1 din OUG 34/2006, in acest caz se va retine suma calculata conform prev. Art. 278 ^1 din OUG 34/2006-Suma corespunzatoare art. 278 ^1 din OUG 34/2006 este de 8.068 lei, care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata da catre CNSC-In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Declaratia modelAnexa 2, Anexa 3 de catre fiecare asociat, dupa caz- Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, la semnarea contractului de lucrari si se restituie de catre Autoritatea Contractantaconform art. 92, alin. (4) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12 B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B-TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat in original. Fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Prichici Petrica? primar, Petrache Gabriel-viceprimar, Nita Mihaela-secretar comuna, Lazarescu Ana Mihaela-administrator public, Uncrop Alina Maria- contabil sef. Consilieri Comisia buget-finante: Dascalu Mihai, Chelaru Constantin, Iacoban Constantin, Ciofu Ioan, Tabacaru Dumitru Dorin. Comisia de evaluare: Lazarescu Ana Mihaela, Nita Mihaela, Uncrop Alina Maria .2)Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3) Certificate de participare cu oferta independenta ? completare Formular 314, prezentat in original.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documenteNota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizataCerinte: A) Persoane juridice romane: 1)Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizataB)Persoane fizice romane1)Documente edificatoare, eliberate cu maxim30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale. Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizataC) Persoane juridice/fizice straine1)Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash Flow pentru sustinerea finantarii lucrarii in suma de 1.269.467 lei calculat astfel: 5.077.867 lei valoare estimata contract / 48 luni perioada de derulare contract x 12luni perioada solicitatea de autoritatea contractantaOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banciori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flowde executie a lucrarii in suma de 1.269.467 leipentru o perioada de 12 luni, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respective, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, Art. 186. In acest caz ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin. (2) din OUG 34/2006, Informatii generale despre ofertantCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.150.000 leiIn cazul unei asocieri cerinta privind ?cifra medie de afaceri globala? va fi indeplinita prin cumul.In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMMIn cazul persoanelor juridice/fizice straine, la calculul cifrei de afaceri globale anuale se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, Bilanturilecontabile la 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: 1.Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privatiCerinta minima.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult doua contracte de lucrari de drumuri a caror valoare insumata sa fie de minim: 4.000.000. lei (faraTVA), Personalul minim solicitat: -sef de santier, ing. cu studii de lunga durata, in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, -sef de punct de lucru, ing. cu studii de lunga durata, in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, ,Alt personal minim solicitat: un Responsabil CQ, un RTE, un Coordonator SSM, un ing specialitatea geologie-Absolvent de studii superioare cu diploma de licenta -un inginer specialitatea geodezie, absolvent de studii superioare cu diploma de licenta cuCertificat de Autorizare in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei din categoria D sau A emis de ANCPI.-Decizie de numire pentru Responsabilul CQ, Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru RTE, in domeniul lucrarilor de drumuri, Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul SSM, Certificat de Autorizare in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei din categoria D sau A emis de ANCPI. Autorizarile vor fi valabile la termenul limita de depunere a ofertei.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai susSe va prezenta o lista cu personalul de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractu, Informatii despre dotarile specificeOfertantii vor facedovada ca detin( proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele : statie de preparare mixture asfaltice, laborator gradul II autorizat ISCOfertantii vor face dovada accesului la produsele de balastiera, din exploatari autorizate; ca dispun de urmatoarele : buldoexcavator/bulldozer, excavator, autogredar, cilindru compactor, autogudronator, autobasculante, autobetoniere, utilaj pentru asternerea mixturilor asfaltice(repartitor finisor de mixture asfaltice la cald), Alte informatii despre dotar ile specificeSe solicita autorizatia laboratorului emisa de ISC si anexa cu profilele autorizate/ contract de prestari servicii incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv. Autorizatia/acreditarea laboratorului trebuie sa cuprinda si toate incercarile de laborator necesare lucrarii Documente solicitate pentru produse de balastiera: - permis de exploatare, autorizatie de gospodarirea apelor, autorizatie de mediu sau dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate necesare in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare prin accord pentru livrarea cantitatilor solicitate incheiat cu un producator de agregate.Pentru utilaj de asternere a mixturilor asfaltice( repartitor finisor de asternere mixture asfaltice la cald) se va prezenta Raportul de inspectie intocmit de catre un organism independent Documentele solicitate vor fi intermen de valabilitate la data termenului limita de depunere a ofertei., Capacitateatehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, Art. 190. In acest caz ofertantul va respecta prevederile art.190, alin. (2) din OUG 34/2006, Informatii despre subcontractanti 1.Certificat privind implementarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardului SREN ISO 9001:2008sau echivalent, in domeniul de activitate lucrari(executie) drumuriIn cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte aceste certificate, 2.Certificatpentru recunoasterea Sistemului de Management de Mediu in conformitate cu cerintele ISO 14001:2004 sau echivalent, in domeniul de activitate lucrari(executie)drumuriIn cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte aceste certificate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara : a) pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 75 puncte : b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Propunere financiara Pof = (Prêt minim / Prêt ofertat) x 75 pct. , in care - Prêt minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conformedin punct de vedere tehnic si i se va acorda maximum de puncte, respectiv 75 de puncte.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul care a oferit pre?ul cel mai scazut
Durata de garantie
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de garantie acordata lucrarilor : maxim 25 de puncte. Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata ( sub care oferta va fi considerata neconforma ) este de 12 luni, iar durata maxima este de 60 de luni ( peste durata maxima de garantie acordata lucrarilor, ofertele nu vor fi punctate suplimentar. Punctajul se acorda astfel : II. 1) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv25 puncte. II. 2) pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctajul astfel : PDG = (Dn /Dmax) x 25
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer