Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: ?Reabilitare bloc de locuinte nr. 5, str. Lalelelor, localitatea Alesd, judetul Bihor'.


Detaliu pentru invitatia numarul 321133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Numar invitatie: 321133/01.03.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: ?Reabilitare bloc de locuinte nr. 5, str. Lalelelor, localitatea Alesd, judetul Bihor'.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE INVESTITIICod fiscal: R14273221, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932 , Fax: 021/ 3167381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Bucuresti, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel.+40 213167382/ +40 374200933/934/935, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected] , Fax: +40 213167380/81 , Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: ?Reabilitare bloc de locuinte nr. 5, str. Lalelelor, localitatea Alesd, judetul Bihor'.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: ?Reabilitare bloc de locuinte nr. 5, str. Lalelelor, localitatea Alesd, judetul Bihor?.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 494, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part.: 22.400 lei sau echivalent in euro. In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 5.274 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: a) scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului I; b) prin virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul CNI nr. RO23 BTRL 0480 1202 8462 0904 - Banca Transilvania, Ag. Chibrit. Ordinul de plata trebuie sa contina conf. transferului sumei catre CNI, proced. de achizitie pub.si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
G.B.E.: 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu privire la culpa persoaneisaub) retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre Antreprenor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.In sit. in care of. este declarat IMM, in conf. cu Lg. nr. 346/2004, cu modif. si complet. ult.., G.B.E. este de 5% din val. contr., exclusiv TVA si se constit. in cond. enuntate la aliniatul anterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34 / 2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la punctul anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani si are dreptul de a exclude orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca: - in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, sau- in ultimii 3 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, in conformitate cu prevederile art. 180 si respectiv, art. 181 lit. c¹ si d) din OUG nr. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular B, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B1se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C;Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C²;Cerinta obligatorie 5: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul local.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Cerinta obligatorie 6: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul de stat.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitatisimilare cu cele care fac obiectul achizitiilor.Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Bilantulcontabilla 31 / 12 / 2010, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara., Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), in masura in care informatiile respective sunt disponibile : Fisa de informatii generale: Formularul D.Se precizeaza ca valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani specificati mai sus trebuie sa fie de minim 2.800.000 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte Fisa de informatii generale., Cerinte privind indeplinirea capacitatii economice si financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Fisa de informatii privind experienta similara;, Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? pentru executant;, Cerinta obligatorie 3: Experienta similara.Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani, a unui contract de executie lucrari (constructii noi, consolidare si / sau reabilitare) a unor cladiri avand structura de rezistenta din beton, metal sau zidarie, a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 1.400.000 lei, fara TVA., Cerinta obligatorie 4: Resursetehnice., Cerinta obligatorie 5: Resurse umane., Cerinte privind indeplinirea capacitatii tehnice si profesionale Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul constructiilor., Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Punctaj efectiv = 60 x Pret minim / Pret efectiv; Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Durata de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie? se acorda astfel: a) Pentru durata de executie minima, se acorda: 20 puncte; b) Pentru alta durata de executie , dar nu mai mult de 8 luni, se acorda punctaj conform formulei: Punctaj efectiv = 20 x Durata minima / Durata efectiva.Ofertele care prezinta durata de executie neobisnuit de scazuta, care nu poate fi demonstrata avandu-se in vedere normativele in vigoare in domeniul constructiilor, precum si timpii tehnologici necesari executiei lucrarilor, vor fi respinse ca neconforme. Pentru o durata de executie mai mare de 8 luni nu se acorda punctaj, iar oferta va fi considerata neconforma, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. b) din HG nr. 925 / 2006, deoarece contine propuneri referitoare la clauzele contractuale care sunt in mod evident dezavantajoase pentru autoritatea contractanta.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarilor executate? se acorda astfel: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie pentru intreaga lucrare, se acorda: 15 puncte; b) Pentru alta perioada de garantie, punctajul se acorda dupa cum urmeaza: Punctaj efectiv = 15 x Perioada efectiva / Perioada maxima. La stabilirea perioadei de garantie, ofertantul trebuie sa aiba in vedere ca ?Perioada de garantie a lucrarilor executate? este definita ca fiind ?perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si receptia finala, a carei durata se stabileste prin contract si in cadrul careia antreprenorul are obligatia inlaturarii, pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a prevederilor reglementarilor tehnice aplicabile?.
Termen de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Termenul de interventie in perioada de garantie? se acorda astfel: a) Pentru cel mai redus termen de interventie in perioada de garantie, se acorda: 5 puncte; b) Pentru alt termen de interventie in perioada de interventie, punctajul se acorda dupa cum urmeaza: Punctaj efectiv = 5 x Termen minim / Termen efectiv. Termen de interventie in perioada de garantie a lucrarilor: Termen exprimat in zile calendaristice in care reprezentantul specialist al executantului soseste la amplasament in cazul primirii unei solicitari telefonice in acest sens de la achizitor, cu ocazia intampinarii de catre acesta a unor probleme legate de comportarea constructiei in perioada de garantie, in vederea receptarii prin propriile simturi a cauzei acestora (nu presupune interventia propriu - zisa).Deoarece din motive teh. nu a fost posibila mentionarea tuturor clauzelor privind acest factor de evaluare in aceasta sectiune, consultati Sectiunea VI: Informatii suplimentare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul: ?www.e-licitatie.ro > Proceduri de atribuire > Cerere de oferta> Invitatie de participare>Documentatie si clarificari?
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer