Achizitie publica - Executia lucrarilor aferente obiectivului ?Extindere retele de canalizare si statie de epurare in orasul Liteni, judetul Suceava?
Detaliu pentru invitatia numarul 326970
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326970/16.05.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor aferente obiectivului ?Extindere retele de canalizare si statie de epurare in orasul Liteni, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LITENICod fiscal: 4244229, Adresa: orasul Liteni, str, Mihail Sadoveanu, nr. 17, judetul Suceava, Liteni, Telefon: 0720639416, Fax: 0230538262
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: orasul Liteni, str, Mihail Sadoveanu, nr. 17, judetul Suceava, Liteni, Romania, cod postal: 727335, telefon: +40 230538262, fax: +40 0230538262, persoana de contact: Liviu Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Liteni, orasul Liteni, str, Mihail Sadoveanu, nr. 17, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor aferente obiectivului ?Extindere retele de canalizare si statie de epurare in orasul Liteni, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor aferente obiectivului ?Extindere retele de canalizare si statie de epurare in orasul Liteni, judetul Suceava?. Racordurile electrice nu fac obiectul prezentei licitatii
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 758, 971 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 115.000 Lei.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 8.136 lei din garantia de participare in conditiile OUG 34/2006.Per de valab a gar de partic este cel putin egala cu per de valab a of.Garant de partic. va fi constit, la alegere, prin: prin scris de garant banc - Form. 4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru peri prev in doc de atrib;instrum de garant emis in cond legii, de o soc de asig in orig, in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib;ordin de plata, cu cond confirm acestora de catre banca emitenta, pana la data desch of; In cazul optarii pentru const garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO66TREZ99124840271XXXXX deschis la Trezoreria Suceava, cod fiscal 4244229, iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari. Documentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor . In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei reprezinta 5% din valoarea contractului si se constituiepe o perioada care nu va depasi cu mai mult de 14 zile data incheierii p.v. de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru autoritatea contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valabilitate a contractului, incepand cu data semnarii contractului.Garantia se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din valoarea contractului.Cuantumul garantiei se elibereaza / restituie conform art. 92 alin. 4 din H.G. 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 12AVor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 12BVor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 12CDeclaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare Completare Formular nr. 24Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: Onisii Tomita ? Primar, Vasile Prisacariu ? Viceprimar, Mihai Balan ? Secretar, Maria Balan ? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Liviu Florescu ? Compartiment Urbanism.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independent. Completare Formular nr. 314 PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconomic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani sa fie de minim 11.500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Contractarea si executarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract in valoare de minim 5.758.971lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare. Fisa experienta similara.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : copii dupa parti relevante ale contractului (parti, durata, valoare, garantii, semnaturi) si copie dupa procesul verbal de receptie partiala / copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor / copie dupa procesul verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. Recomandare de la beneficiar ? original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinte minime privitoare la dotarea specifica: - Excavator (Buldoexcavator) ? 1 buc.- Buldozer ? 1 buc.- Incarcator frontal ? 1 buc.- Autobasculanta min. 16t ? 3 bucati- Compactor vibrator ? 2 bucati- Automacara 16 tone ? 1 buc.- Macara ? 1 buc.- Camion > 5 t ? 1 buc.- Miniexcavator pentru spatii inguste ? 1 buc.- Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 1 buc.- Se solicita ca cerinta minima dovada accesului la un laborator minim gradul II autorizat pentru incercari de betoane (dotare proprie, contract servicii, conventie, etc)Ofertantul trebuie sa prezinte inf. despre dotarile cu echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului., Cerinte minime privitoare la personalul de specialitate- Sef de santier (specializarea instalatii in constructii sau constructii hidrotehnice)- Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? inginer constructii, atestat MDRL in domeniul IX ? ?Constructii edilitare si de gospodarie comunala?, cu legitimatia vizata la zi- Absolvent studii superioare ? desemnat Responsabil control calitate (CQ); se solicita decizie de numire-Declaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiSe vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se solicita personal de executie in numar suficient pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - completarea unei declaratii pe propria raspundere., Atestari specificeOfertantii vor face dovada ca sunt autorizati AFER pentru executia forajelor si a lucrarilor special in terasamentul caii ferate.Ofertantii vor face dovada specializarii si atestarii persoanei juridice in executia instalatiilor electrice de natura celor care fac obiectul achizitiei (ANRE)., Informatii privind subcontractantii Certificare ISO 9001 sau echivalent, CertificareISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA
Durata de executie a lucrarii
40
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim40 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (40 puncte), unde: P(n) =punctajul ofertei. Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni.Durata de executie nu poate fi mai mare de 36 de luni.Durata de executie minima acceptata este de 12 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 17:01