Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor aferente proiectului de investitii « Construire centru recreere pentru populatia rurala » ? Comuna Urechesti, Judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 357455
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA URECHESTI (CONSILIUL LOCAL URECHESTI)
Numar invitatie: 357455/12.02.2014
Denumire contract: Executia lucrarilor aferente proiectului de investitii « Construire centru recreere pentru populatia rurala »? Comuna Urechesti, Judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA URECHESTI (CONSILIUL LOCAL URECHESTI)Cod fiscal: 4352700, Adresa: Comuna Urechesti, Sat Urechesti, Strada Principala, Urechesti, Telefon: 0234335500, Fax: 0234335591
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Urechesti, Sat Urechesti, Strada Principala, Urechesti, Romania, cod postal: 607655, telefon: +40 234335520, fax: +40 234335591, persoana de contact: Gabriel Paiu, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Urechesti, Sat Urechesti, Romania, cod postal: 607655, (sediul primariei) telefon: +40 234335520, fax: +40 234335591, persoana de contact: Gabriel Paiu, email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor aferente proiectului de investitii « Construire centru recreere pentru populatia rurala »? Comuna Urechesti, Judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de constructii, instalatii aferente obiectivului de investitii « Construire centru recreere pentru populatia rurala »? Comuna Urechesti, Judetul Bacau
II.1.6) CPV: 45212172-2 - Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 224, 242 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 24.000lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278^1 din O.U.G34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 5004, 24lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta comunicat de BNR va fi data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin : -numerar prin plata sumei la casieria autoritatii contractante-virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal4352700, IBAN RO92TREZ0622145020401XXX Trez. Mun. Onesti) cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare (Form. 20) emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta delaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii 346/2004.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, Form NR. 27.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire (conform art. 90 din HG 925/2006): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, Formular NR. 28saub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.IMMurile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata. Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minim 24 de luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor si pana la admiterea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate, respectiv declaratiile 180/181/oferta independenta/declaratia 69^1 din OUG 34/2006/declaratia privind calitatea de participant la procedura se depun in original, iar certificatele fiscale se depun in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier judiciar al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.c) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, valabilla data limita de depunere a ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei.Modalitatea de depunere a documentelor mentionate mai sus trebuie sa respecte prevederile art 5 din Ordinul 509/2011, astfel: ? (1) Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatile contractante sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate. (3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici, trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.c) Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia / administratiile locala / locale din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul si pentru punctul/punctele de lucru, implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Modalitatea de depunere a documentelor mentionate mai sus trebuie sa respecte prevederile art 5 din Ordinul 509/2011, astfel: ? (1) Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatile contractante sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate. (3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Nota: Se mentioneaza faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese-Formularul 3 .Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. TALABA NICOLAE? primarul comunei2. DUMBRAVEANU VASILE? viceprimarul comunei3. PAIU GABRIEL? secretarul comunei4. DUMBRAVEANU CLAUDIA MARINELA? contabil sef5. Consilieri locali: : ANDREI GHEORGHE;ANGHELUTA ALEXANDRU; DOGARU NECULAI;DOGARU VASILE;DRAGANUTA VASILE;DUMITRU NICOLAE;GHEORGHIOIU VIOREL NICOLAE;LUNGU DUMITRU VIOREL;MARCUT VASILE;MOISA ION;MUNTEANU MIHAI;PRISECARU VASILE;Persoana ce asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006.Cerinta nr.4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului). Activitatea solicitata trebuie sa fie autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;Nota : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.Note: a. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) ? vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in alta limba insotite de traducerea legalizata a acestora.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci autorizarile specifice de mai sus se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in altalimba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186, alin 2, modificat prin Legea193/2013., Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari(2011, 2012, 2013), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2400000, 00 lei. Orice documentecare sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent). In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in 5 ani conform
Formular 9 si anexa 1 la Formular 9.
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2
Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, ofertantii vor prezentalucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 1200000 lei exclusiv TVA, insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Dovada experientei similare se va face prin prezentarea de documente ce confirma lucrarile executate si duse la bun sfarsit.
Prin "lucrari executate si duse la bun sfarsit" se inteleg:
-lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau
-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau
-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate in perioada solicitata si va avea in vedere doarlucrarile executate in aceasta perioada.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant / asociat se va prezenta contractul de
subcontractare /asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general.Nota: Formularele descrise mai sus din care sa reiasa nivelul minim al valorii cumulate a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani nu sunt limitative, ofertantii vor avea deplina libertate in alegerea documentelor respective, atata timp cat vor cuprinde informatiile prevazute la art.188 alin.(3)lit.a) din O.U.G. nr.34/2006, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in contract: a)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular nr.12b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile ptr.executia lucrarilor (Formular nr.13), A.Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului: a.1 Sef santier executie / Sef punct de lucru cu studii superioare in domeniul constructiilor civile si experienta profesionala in domeniu constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b.1 Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRL pe domeniul I (conform HOTARARE Nr. 925 din 20 noiembrie 1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate aproiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor cu modificarile si completarile ulterioare; ORDIN Nr. 651 din 2 august 2007 privind modificarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobata prinOrdinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003)cu modificarile si completarile ulterioare;c.1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;d.1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca., Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (mai putin pentru RTE care va prezenta doar atestatul)(Formular.10) din care sa reiasa experienta profesionala;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul tehnic de calitate, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul I, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Decizie de numire pentru pentru Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca., B. Personal de executieOfertantul va face dovada ca are posibilitatea de a executa lucrarile prin personal propriu, sau contract de colaborare/ subcontractare/ asociere, cu personal sau societati atestate conform cu prevederile legale, angajament de participare (conf. Ordin ANRMAP 509/2011).Nota: Ofertantul are obligatia de a prezenta in tabelul cu personalul obligatoriu, persoane cu experienta in domeniu(cerinta valabila numai pentru Sef santier executie / Sef punct de lucru ). Nu va fi luata in consideratie vechimea in munca, ci doar experienta in domeniul respectiv de activitate.Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza., Cerinta nr.4Utilaje, instalatii, echipamente: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, angajamente), de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - incarcator frontal - excavator - macara pe pneuri - autobasculante - autobetoniere - compactor - autocisterna - vibrator de interior pentru beton - betoniera cu cadere libera act. electr - aparat de sudura., In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico- financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform culegislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniile ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO14001:2005 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? in domeniile ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer