Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare camin cultural in sat Corocaiesti, com. Veresti, jud. Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 326269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VERESTI
Numar invitatie: 326269/10.05.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare camin cultural in sat Corocaiesti, com. Veresti, jud. Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VERESTICod fiscal: 4327529, Adresa: SAT VERESTI , COM VERESTI , JUD SUCEAVA , , Veresti, Telefon: 0230537664, Fax: 0230537652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT VERESTI , COM VERESTI , JUD SUCEAVA , , Veresti, Romania, cod postal: 727600, telefon: +40 230537664, fax: +40 230537652, persoana de contact: VASILE DROB
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Veresti, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare camin cultural in sat Corocaiesti, com. Veresti, jud. Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare camin cultural in sat Corocaiesti, com. Veresti, jud. Suceava?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 7.500 Lei.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 3.756 lei din garantia de participare in conditiile OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie: se poate folosi Formular nr. 4. 2.Ordin de plata in contul achizitorului: RO54TREZ5915006XXX002311 deschis la Trezoreria Suceava, CUI 4327529. 3. Depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.! Nu se accepta fila CEC.Prevederile art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in masura in care CNSC respinge contestatia formulata de catre un operator economic.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei reprezinta 5% din valoarea contractului si se constituiepe o perioada care nu va depasi cu mai mult de 14 zile data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, intr-un cont deschis pentru autoritatea contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valabilitate a contractului, incepand cu data semnarii contractului.Garantia se va constitui fie prin scrisoare de garantie de buna executie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din valoarea contractului.Cuantumul garantiei se elibereaza / restituie conform art. 92 alin. 4 din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 12AVor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 12BVor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Completare Formular nr. 12CDeclaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii / ofertantii asociatice vor fi implicati in realizarea obiectului contractului4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare Completare Formular nr. 24Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalziarea procedurii de atribuire sunt: Danut Gavriliuc ? Primar, Constantin Tololoi? Viceprimar, Nicoleta Ionita ? Secretar, Marcela Loghin ? Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale, Vasile Drob ? Compartiment Achizitii Publice.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)6) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala.7) Certificat de participare la procedura cu oferta independent. Completare Formular nr. 314 Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconomic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la termenul limita de primire a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) nu mai mica de 750.000 lei.Fisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani incheiati). Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 - vizate si inregistrate la organele competente. Documentele (bilanturile) vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. In cazul in care operatorii economici nu au depus bilantul aferent anului 2011, vor fi acceptate orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri pentru acest an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Contractarea si executarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract in valoare de minim 375.000 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare. Fisa experienta similara.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : copii dupa parti relevante ale contractului (parti, durata, valoare, garantii, semnaturi) si copie dupa procesul verbal de receptie partiala / copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor / copie dupa procesul verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. Recomandare de la beneficiar ? original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa prezinte inf. despre dotarile cu echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului., Cerinte minime privitoare la personalul de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor- Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia (RTE), care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi-Asigurarea unui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (CQ)-Sef de santier ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer), absolvent al unei forme de invatamant de profil4. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Informatii privind subcontractantii Certificare ISO 9001 sau echivalent, CertificareISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer