Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - executia lucrarilor ?CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE TETCHEA SI TELECHIU ? COMUNA TETCHEA, JUD. BIHOR?


Detaliu pentru invitatia numarul 356121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TETCHEA (PRIMARIA COMUNEI TETCHEA)
Numar invitatie: 356121/27.11.2013
Denumire contract: executia lucrarilor ?CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE TETCHEA SI TELECHIU ? COMUNA TETCHEA, JUD. BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TETCHEA (PRIMARIA COMUNEI TETCHEA)Cod fiscal: 4705942, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 55, tetchea, Telefon: 0259/344704, Fax: 0259/344704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 55, tetchea, Romania, cod postal: 417605, telefon: +4 0259344704, fax: +4 0259344704, persoana de contact: RAMONA ALPAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna tetchea, sala de sedinta a Primariei Comunei Tetchea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executia lucrarilor ?CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE TETCHEA SI TELECHIU ? COMUNA TETCHEA, JUD. BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?INTRODUCERE A MINIM 11, 59 KM CANALIZARE IN LOCALITATEA TETCHEA SI TELECHIU CU STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA TELECHIU, COMUNA TETCHEA JUDETUL BIHOR?Valoarea estimata pentru executie lucrari este de: 6, 286, 051 lei la care se adauga TVA, fiind insumata din urmatoarele valori, conform devizului general: - Cheltuieli pentru investitia de baza = 5, 602, 785lei - Organizare de santier = 136, 653 lei - Diverse si neprevazute = 546, 613 lei, care reprezinta 10% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute).La nivelul propunerii financiare fiecare operator economic va cuprinde ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (comunicat de autoritatea contractanta) la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute) , Lucrarile noi cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul art.122 lit j din OUG 34/2006 actualizata sunt in valoare de 1, 120, 557 lei fara TVAOptiuni: luc noi ce vor fi achiz cf art.122, litj din OUG34/2006 sunt de 1, 120, 557 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 286, 051 - 7, 406, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 100.000 lei.Valab.90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui: - prin virament bancar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO34TREZ0815006XXX000050 (deschis la Trezoreria Alesd);printr-un instr de garantare emis de o soc bancara ori de o soc de asigurari, in original, in cuantum si pt perioada prevazuta in doc de atribuire(90 zile)-Daca instr prevede conditii de plata a GP, sit de retinere(executie)sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv;Ofertele care nu sunt insotite la deschidere de dovada constituirii GP in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului.In cond in care un grup de operatori depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, in cond in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art.278^1 lit c din OUG 34/2006.GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modif si compl ulterioare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: 1.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 6, in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.2.DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura - Formular 5;3.DECLARATIE privind eligibilitatea - art 180 din OUG 34/2006 - Formular 7;4.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- Formular 8;5.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular 9;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? Chirila Florin BujorViceprimar ? Drimbea Pavel OvidiuConsilieri locali Banc Vasile, Bogdan Calin Daniel, Cazan Florin , Codila Florin, Ciursas Florian, Drimbea Pavel Ovidiu, Lasca Florian, Lokos Ecaterina, Popa Ioan Dumitru, Rosianu Daniela, Solyom Francisc, Stef Florian, Urs Cornel, Hevei Elvira, Bront Florian, Veres Nicoleta, Onita Ramona.6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATULUI de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Atentie: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara. Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatuluiconstatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic/membrii asociatiei clasate pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC2. Atestat A.N.R.E. (sau echivalentul) pentru executarea de instalatii electrice (necesare in cadrul statiei de epurare) care sunt supuse atestarii, conform legislatiei nationale in vigoare (instalatii de bransamente electrice, utilizare, instalatii de legare electrica la pamint etc.), in conformitate cu Ordinul nr.24/2007 al Presedintelui ANRE - Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.3. Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru operatorul economic si pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru fiecare operator economic.4. Prezentarea cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 /2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul fiscal se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal.Forma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul". Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate, a documentului in original sau copie legalizata.Aplicabilitatea in cadrul procedurii: In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru executia lucrarilorce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat care trebuie sa corespunda cu obiectul principal al prezentei proceduriAtentie: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare in valoare de 1.400.696 lei pentru a realiza cash flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni.In cazul ofertei castigatoare ofertantul va imobiliza suma de1.400.696lei pentru realizarea contractului.Suma mentionata a fost calculata fara a depasi cuantumul rezultat conform prevederilor Ordinului 509/2011 dupa urmatoarea formula: (Valoare estimata contract/perioada derulare contract)Xperioada solicitata de autoritatea contratanta (5.602.785/24X6 = 1.400.696 lei), Fisa de informatii generale -(Formular 10) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani.Prezentarea bilantului contabil , inregistrat de organele competente, pe anii 2012, 2011 si 2010Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 11.000.000 lei, Cifra de afaceri luata in considerareeste cea mentionata in ?contul de profit si pierderi? din formularul F 20.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie ratele medii anuale de schimb leu/alta valuta comunicate de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anii respectivi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta : Pentru demonstrarea capacitatii profesionale necesare implementarii cu succes a contractului, ofertantul va trebui sa prezinte Listaprincipalelor lucrariefectuate in ultimii 5 ani. Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca a executatcel putin 1 (un) contract maxim 2(doua) contracte asemanatoareca natura si complexitate cu obiectul contractului (canalizare menajera si statie de epurare), avand o valoare cumulata de minim 5.600.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrariilor avute in vedere la incadrarea pragului valoric minim impus.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de mai sus se vor prezenta: Fisa privind Experienta similara - Formular 12, Se vor prezenta certificari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari, Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritati contractante sau client privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea lucrarii/lucrarilor, beneficiarul/ beneficiarii lucrarii, valoarea totala a contractului perioada si locul executiei lucrarilor/ procese-verbale de receptie finala/ procese-verbale la terminarea lucrarilor/ recomandare (document constatator)/etc, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa natura si valoarea aferenta partii de lucrari executate de ofertant. Se solicita cerinta de experienta similara avand in vedere specificul obiectului contractului, motiv pentru care se impune a se executa, asa cum au fost prevazute de altfel si in proiect, lucrari specifice. S-a stabilit aceasta valoare, avandu-se in vedere faptul ca potrivit art.9 litera a) din HG 925/2006, actualizata, suma valorilor lucrarilor executate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, nu pot/poate sa fie stabilite mai mari decat valoarea lucrarilor. In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si documente doveditoare care atesta indeplinirea cerintei privind experienta similara. Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie cursul mediu de schimb comunicat de catre BNR pentru anul in care lucrarile similare au fost executate/receptionate. Pentru 2013 cursul mediu de schimb comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului/invitatiei de participare. Cursul leu/alta valuta, Experienta profesionala a personalului cheie; Formular 13 -declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului, Operatorul economic sau grupul de operatori va pune la dispozitia Autoritatii Contractanteo echipa de specialisti care cuprinde urmatoarele specializari: , 1)- min. 1 inginer/subinginer topograf/geodez a) Studii: absolvent studii superioare, domeniul: Inginerie geodezica, specializarea: Cadastru/Geodezie, Experienta specifica dovedita prin participarea/ implicarea intr-un contract/proiect, la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri;2)- : - min.1 coordonator de proiect ? a) Studii: absolvent studii superioare, curs de manager de proiect recunoscut cel putin la nivel national (sau echivalentul); b) Experienta specifica dovedita prin participarea/ implicarea intr-un contract/proiect, la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare (manager / coordinator / director de proiect );3)- min.1 inginer/subinginer instalatii/constructii hidrotehnice - a) Studii: absolvent studii superioare, domeniul: Inginerie civila hidrotehnica, specializarea: Amenajari si constructii hidrotehnice/Retele edilitare/Instalatii pentru constructii (sau echivalentul); b) Experienta specifica dovedita prin participarea/ implicarea intr-un contract/proiect, la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri;4)- min.1 inginer/subinginer ingineria mediului - a) Studii: absolvent studii superioare, domeniul: Ingineria mediului, specializarea: Protectia mediului (sau echivalentul); b) Experienta specifica dovedita prin participarea/implicarea intr-un contract/proiect, la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri;5)- - min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul pentru minim categoria de lucrari IX- Constructii edilitare si de gospodarire comunala, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii (sau documente echivalente); - min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, cu autorizatia CQ sau decizia de numire, in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, Ordinului I.S.C. nr.356/2007 privind abrogarea Ordinului I.S.C. nr.646/2007 (sau documente echivalente)6)- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, cu autorizatia CQ sau decizia de numire, in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, Ordinului I.S.C. nr.356/2007 privind abrogarea Ordinului I.S.C. nr.646/2007 (sau documente echivalente);7)- min.1 inginer/subinginer instalatii electrice, autorizat ANRE (sau echivalentul), conform Ordinului presedintelui A.N.R.E nr.90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic;8)- min.1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu participarea intr-un proiect similar pe pozitia de SSM sau participarea intr-un contract de executie pe o pozitie de SSM, saucertificare absolvire curs conform HG 300/2006.Nota: PPentru resursele umane angajate in contract, se vor prezenta: Curriculum vitae (exceptie responsabilul tehnic cu executia), declaratii de disponibilitate, diplome, documente-suport relevante care sa ateste experienta specifica, certificate/decizii de numire/atestate (acolo unde este cazul), valabile la data limita de depunere a ofertelor., ?Declaratie cuprinzand personalul muncitor calificat si necalificat pentru executia lucrarilor dealimentare cu apa si canalizare conform proiectului;Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate si de executie se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca, certificate pentru conformitate cu originalul, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- Curriculum Vitae semnat in original, se va prerezenta doar pentru personalul de specialiate responsabil cu executia lucrarilor, - copii xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate pentru conformitate cu originalul;
-copii xerox ale autorizatiilor/atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu certificate pentru conformitate cu originalul.Formular 14 - angajament de participare / declaratie de disponibilitate pentru fiecare personal solicitat al carei scop este urmatorul: Personalul trebuie sa se angajeze ca va fi disponibil, capabil si dispus sa lucreze pentru toata perioada de executie a lucrarilor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari din care sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine sau ca are acces nelimitat (prin angajamente privind punerea la dispozitie, contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) la un laborator autorizat de analize si incercari, avand minim grad II, in conformitate cu HG nr.808/2005, Lg. nr.10/1995, Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - Formularul 16. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta deart.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formularul 17 Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, pentru activitatile care fac obiectul procedurii . Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea., ,Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, pentru activitatile care fac obiectul procedurii. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termenul de interventie
5
Descriere: pentru constatarea eventualelor defectiuni in perioada de executie lucraresi garantie; acest factor va fi exprimat in ore. Descriere criteriu: autoritatea contractanta va puncta timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la locul defectiunii si sa constate problema, pentru a nu se intelege ca este inclusa si perioada necesara remedierii acesteia, perioada ce poate diferi de la o defectiune la alta; timp de interventie minim realist va fi de 1 ora, iar timp de interventie maxim acceptat va fi de 12 ore.
termen de executie
15
Descriere: Durata de executie a lucrarii exprimata in luni cu o durata minima realista de executie de 12 luni respectiv termenul maxim acceptat pt executie de 24 luni Descriere criteriu: durata de ex. (Dex. lucrare) minima realista va fi de 12 luni, iar durata de executie maxima acceptata va fi de 24 luni
perioada de garantie acordatalucrarilor
20
Descriere: Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 3 ani, iar perioada maxima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 10 ani. Pentru o perioada de garantia mai mica decat perioada minima indicate de catre autoritatea contractanta (3 ani) oferta va fi considerate necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand ca oferta a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de catre autoritatea contractanta (10 ani) nu se acorda punctaj suplimentar.Pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte. Pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta mai sus, punctajul se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 07:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer