Achizitie publica - executia lucrarilor cuprinse in proiectul ?Modernizare strazi in Orasul Bocsa, judetul Caras-Severin?, finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Dom
Detaliu pentru invitatia numarul 322870
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322870/28.03.2012
Denumire contract: executia lucrarilor cuprinse in proiectul ?Modernizare strazi in Orasul Bocsa, judetul Caras-Severin?, finantat prinProgramul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane, cod SMIS 6908
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BOCSA (PRIMARIA ORASULUI BOCSA)Cod fiscal: 3227939, Adresa: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Telefon: 0255/555221, Fax: 0255/555929
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Romania, cod postal: 325300, telefon: +40 355/566605, fax: +40 255/555226, persoana de contact: Patriciu Mirel Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada 1Decembrie 1918, nr22, localitatea Bocsa, Romania, cod postal 325300, locul de deschidere sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executia lucrarilor cuprinse in proiectul ?Modernizare strazi in Orasul Bocsa, judetul Caras-Severin?, finantat prinProgramul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane, cod SMIS 6908
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, Orasul Bocsa, judetul Caras - Severin implementeaza proiectul ?Modernizare strazi in Orasul Bocsa judetul Caras Severin?, proiect ce presupune executarea terasamentelor pentru modernizarea, constructia si reconstructia drumurilor publice.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 775, 842 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 255.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. sau? Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Prezentare OP in cont nr. RO67TREZ1815006XXX003538 deschis la Trez. Resita cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.sauinstrument de garantie conform art 86 din HG 925/2006 actualizatNota: Instrumentul de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Se va prezenta Formularul nr. 1Aceasta declaratie se va depune de catre ofertantsi terti sustinatori , daca e cazul- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Unitatea Administrativ Teritoriala OrasulBocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Unitatea Administrativ Teritorial Orasul Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; certificatul trebuie sa fie valabil. Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale valabil.Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Local Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Local Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori , daca e cazulDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Mirel Patriciu Pascu; Viceprimar ? Miculescu Petru; Director Executiv ? Balosin Alina; Inspector ? Bundy Simona; Inspector -Marie Daniel; Inspector ? Stefanache Gianina; Inspector ?Nicolau Tünde; secretar ? Luminita Zgondea; Pantis Georgeta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate principal al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Unitatea Administrativ Teritoriala Orasul Bocsa le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Cerinta nr. 2Informatii privind obligatiile contractuale in cursOfertantul va prezenta o lista a principalelor contracte in curs de derulare , conform Formular 25 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiarisa fie de minim 24 000 000, 00 lei. Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala., Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unor lucrari similare (maxim 3 contracte), executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, anterior datei de depunere a ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 12.775.842, 00 lei fara TVA.Pentru contractul nominalizat se vor prezenta : a) Contractul (in copie pagini relevante ), b) Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la procesul verbal. c) Recomandare din partea beneficiarului (in copie), Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, echipamenteletehnice de care dispun operatorii economicipentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de: statie de asphalt-1 buc, statie de betoane-1buc, repartizator asphalt-2buc, autogreder- 2 buc, excavator-3 buc, bulldozer-2buc, autobascualnte-5 buc , compactor-2 buc , statie topo-1 buc, un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa., Cerinta nr. 4Informatii privind personalulOfertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? cu experienta profesionala;1 Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta profesionala;1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri cu experienta profesionala, atestat;1 Responsabil tehnic cu calitatea cu experienta profesionala;1 Inginer topograf;1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;1 Responsabil cu protectia mediului., Cerinta nr. 5 Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi., Cerinta nr.6Informatii privind obligatiile contractuale in curs-daca exista Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Ptr. oferta cu pretul cel mai mic se acorda pct. max.50 pct., cu cond. Resp. Prev. art. 361 si conexe din HG 925/2006 actualizat.Ptr. preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se vor aplica formulele: 1.Punctajul, demax 50 de pct., ptr factorul de evaluare-Pretul ofertei se acorda astfel : a) 50 pct ptr pretul ofertei mai mic sau egal cu 10859465.7lei ; -intre 50 pctsi 45 pct ptr pretul ofertei cuprins intre 10859465.7leisi11498257.8lei; Punctaj (n)=50 -((pret (n)-10859465.7): 638792.1)x5; -Punctaj (n)=punctajul ofertei n; -pret (n)=pretul ofertei n; b)-intre 45 pct si 40 pct ptr pretul ofertei cuprins intre 11498257.8leisi 12137049.9lei; Punctaj (n)=45- ((pret(n)-11498257.8): 638792.1)x5; -Punctaj(n)=punctajul ofertei n; -pret (n)=pretul ofertei n; c)-intre 40 pct si 35 pct ptr pretul ofertei cuprins intre 12137049.9 leisi 12775842.00 lei ; Punctaj (n)=40- ((pret (n)-12137049.9) :638792.1)x 5; -Punctaj (n)=punctajul ofertei n; -pret (n)=pretul ofertei n;
DURATA DE EXECUTIE AL LUCRARII
50
Descriere: Durata de executie al lucrarilor decurge de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor pana la data intocmirii PV de receptiei la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.Durata de executie al lucrarii nu poate fi mai mica de 6 luni sau mai mare de 12 luni (motiv de excludere).Pentru cea mai scurta durata de executie al lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 50 puncte;Pentru o perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractantapunctajul se va acorda astfel: Pn = (D min/Dn) x punctajul maxim alocat .Pn ? punctaj oferta evaluata;D min ? durata de executie al lucrarilor minima ofertata;Dn ? durata de executie al lucrarilor cuprinsa in oferta evaluata.Observatie : Graficul Gantt, cu detalierela articol de deviz , va face parte din propunerea tehnica a ofertantilor ;Ofertantul castigator este cel cu Punctajulmax dinP1 +P2.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 10:23