Achizitie publica - Executia lucrarilor cuprinse in proiectul Reabilitare strazi in orasul Bocsa, proiect nr.212/2011
Detaliu pentru invitatia numarul 326076
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326076/09.05.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor cuprinse in proiectul Reabilitare strazi in orasul Bocsa, proiect nr.212/2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BOCSA (PRIMARIA ORASULUI BOCSA)Cod fiscal: 3227939, Adresa: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Telefon: 0255/555221, Fax: 0255/555929
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Romania, cod postal: 325300, telefon: +04 0355566605, fax: +04 0255555226, persoana de contact: Patriciu Mirel Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Bocsa, strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Bocsa, Romania, cod postal: 325300, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor cuprinse in proiectul Reabilitare strazi in orasul Bocsa, proiect nr.212/2011
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, Orasul Bocsa, judetul Caras - Severin executia lucrarile : Reabilitare strazi in orasul Bocsa, conform proiect nr.212/2011, proiect ce presupune executarea terasamentelor pentru modernizarea, constructia si reconstructia drumurilor publice (str.M. Eminescu, Teilor, M.Viteazu, Dr.Gh.Vucu, I.Brediceanu, Cernei, Codrului)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 699, 274.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 13 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin. (1) din HG. 925/2006 actualizatDaca se constituie prinOP contul este: cont nr. RO67TREZ1815006XXX003538 deschis la Trez. Resita cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara, OP sau instrumentul de garantie vor fi prez. separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calificare.Garantia de participare trebuie: - Sa faca referire expresa la procedura organizata de AC;
- Sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constituit;
- Valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin DA;
- Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in DA;
- Sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata;
- Sa fie emisa pentru ofertantul (operator economic individual sau asociere)care a depus oferta.Orice solicit. de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garant. de particip. in consecinta.A.C poate solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si prelungirea valabilitatii garant. de particip.Orice oferta care nu este insotita de o garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa de catre A.C. in timpul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca AC nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Se va prezenta Formularul nr. 1Aceasta declaratie se va depune de catre ofertanti si tertii sustinatori daca este cazul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratia este solicitata si tertului sustinator daca este cazul;
- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate. Cerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; certificatul trebuie sa fie valabil.Din aceasta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale; certificatul trebuie sa fie.Din aceasta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate .Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionateCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3A.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioareDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Mirel Patriciu Pascu; Viceprimar ? Miculescu Petru; Director Executiv ? Balosin Alina; Inspector ? Bundy Simona; Inspector -Marie Daniel; Inspector ? Stefanache Gianina; Inspector ?Nicolau Tünde; Bittermann Claudia Octavia;Latcu Victoria;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate principal al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate Din Acordulde asociere, trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe cel multultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1390000 lei. Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala., Informatii privind situatia economico-financiara ? daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica, Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unor lucrari similare (maxim 3 contracte), executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cu o valoare cumulata de minim 699 000, 00 lei fara TVA.Prin prezentarea documentului : Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (formularul 7) va cuprinde maxim trei contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari similare de aceeasi natura si complexitate, cu o valoare cumulata de minim 699 000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ?, dar in nici un caz nu mai putin de: autogreder?1 buc; compactor autopropulsat cu rulouri (valturi)pana la 12 TF?1 buc;compactor static autopropulsat cu rulouri(valturi)R8-14 DE 14 TF?1 buc; compactor static autopropulsat pe pneuri 10, 1-16 TF?1 buc; excavator pe senile cu o cupa cu motor termic?1 buc; perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri?1 buc; repartizor finisor mixture asfaltice mot. term. farapalpator ? 1 buc; incarcator frontal pe senile?1 buc; autogudronator-1 buc, un laborator de grad corespunzator pt determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa., Cerinta nr. 4 Se solicita prezentarea Formular nr. 9 - ?Dec. priv. efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? si a anexei acestuia cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului angajati ai ofertantului sau al caror angajament a fost obtinut. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? cu experienta profesionala; 1 Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta profesionala; 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri cu experienta profesionala, atestat; 1 Responsabil tehnic cu calitatea cu experienta profesionala; 1 Inginer topograf; 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; 1 Responsabil cu protectia mediului., Cerinta nr. 5Informatii privind obligatiile contractuale in curs ? daca exista, Cerinta nr. 6Informatii privind situatiatehnica si/sau profesionala ? daca este cazul, Cerinta nr. 7Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP www.e-licitatie.ro. Solicitarile de clarificari vor fii transmise la fax 0255 555 226 sau 0355 566 600
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:11