Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de ,, Reparatii curente la imobile aflate in proprietarea Statului Roman executate in baza Legii nr. 10/1995, a Legii nr. 114/1996 si a Legii nr. 153/2011?


Detaliu pentru invitatia numarul 343170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 343170/26.02.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de , , Reparatii curente la imobile aflate in proprietarea Statului Roman executate in baza Legii nr. 10/1995, a Legii nr. 114/1996 si a Legii nr. 153/2011?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: adriana magurean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor, nr 1-3 Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de , , Reparatii curente la imobile aflate in proprietarea Statului Roman executate in baza Legii nr. 10/1995, a Legii nr. 114/1996 si a Legii nr. 153/2011?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de , , Reparatii curente la imobile aflate in proprietarea Statului Roman executate in baza Legii nr. 10/1995, a Legii nr. 114/1996 si a Legii nr. 153/2011?, conform caietului de sarcini si a listelor de cantitati anexate: cod CPV 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovarecod CPV 45330000-9 - Lucrari de reparatii curente instalatii sanitarecod CPV 45310000-3 - Lucrari de reparatii curente instalatii electricecod CPV 45333000-0 - Lucrari de reparatii curente instalatii gazcod CPV 45232141-2 - Lucrari de reparatii curente instalatii incalzire
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 907, 782 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantumul stabilit pentru fiecare lot in parte conform Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa Formularul 11. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine este mentionata pentru fiecare lot in parte(vezi anexa B). Garantia de participare se va depune cu OP in contul contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), sau prin fila CEC; acestea trebuie confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7. Data echivalentei leu-euro pentru obligatii de plata ofertanti este data limita pentru depunerea ofertei
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.10% din val.ctractului.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un conr deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C;3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;4)Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data limita de depunere a ofertei;5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;6. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6.a) si 6.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele7)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: PRIMAR-EMIL BOC, presedinte comisie de evaluare VIRGIL PORUTIU, membrii comisiei: ADRIANA MAGUREAN, IOAN BOGDAN, VIORICA MURESAN, IOANA POPESCU, ELLA LILIANA MORARU, ANA NICOARA, CADAR ILEANA, RAMONA GABOR;8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 6.a) si 6.b)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6.a)- 6.b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)din care sa rezulte informatii reale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata.In cazul in care bilantul pentru anul 2012 nu s-a depus, ofertantul va prezenta orice alte documente justificative echivalente, Acces la linii de credit conform specificatiilor pentru fiecare lot prezentate mai jos: Lot 1- minim 320.000, 00 lei; Lot 2 - minim 30.000, 00 lei; Lot 3 - minim 60.000, 00 lei; Lot 4 - minim 25.000, 00 lei;Lot 5 - minim 85.000, 00 lei; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow de executie a contractului pentru perioada impusa respectiv lot 1 - 45 zile, lot 2 - 30 zile, lot 3 - 30 zile, lot 3 - 30 zile, lot 4 - 30 zile si lot 5 - 30 zile. De asemenea operatorul poate utiliza prevederile legale in privinta ?angajamentuluii ferm de sustinere financiara ? din OUG 34/2006 modificata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani;, Ofertantul tb sa faca dovada ca a executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini; Cerinta minima: Lot 1 - Lucrari de reparatii generale si de renovare: minim 320.000, 00 lei fara TVA; Lot 2 - Lucrari de reparatii curente instalatii sanitare: minim 30.000, 00 lei fara TVA; Lot 3 - Lucrari de reparatii curente instalatii electrice: minim 60.000, 00 lei fara TVA; Lot 4 - Lucrari de reparatii curente instalatii gaz: minim 25.000, 00 lei fara TVA; Lot 5 - Lucrari de reparatii curente instalatii incalzire: - minim 85.000, 00 lei fara TVA; Completare Formularul B4 Se solicita prezentarea de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Valorile sunt exprimate in lei fara TVA dar pot fi prezentate si ca si echivalenta euro, la urmatoarele cursuri: 2009:4, 2373, 2010:2, 2099 2011:4, 2379, 2012:4, 4560 si 2013:4, 3823(stabilite de BNR), Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, cerinte minime: Responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul I valid la data limita de depunere a ofertei. Personal muncitor dupa cum urmeaza: Lotul 1: Personal calificat cu diploma obtinuta urmare a unui curs de sobar; Lotul 2: Personalul care lucreaza in exploatarea instalatiilor sanitare aferente cladirilor, conform art.20, 14, coroborat cu art.20, .8 din Normativul I 9 din 2009 trebuie sa fie autorizat pentru activitatea ce o desfasoara. Lotul 3: Personalul care lucreaza in exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor, conform art. 9.3.3.1.4, coroborat cu art.9.4.2.3. din Normativul I 7 din 2011, trebuie sa fie calificat pentru activitatea ce o efectueaza, sa fie competent pentru sarcina de indeplinit si in mod special pregatit suplimentar in functie de tipul de lucru. Lotul 4: Operatiile de interventie in exploatarea conductelor si bransamentelor la instalatia de gaze naturale din sistemul de alimentare cu gaze naturale, conform art.14.24 lit.b, coroborat cu art.14.52 si 15.2 din Normativul I 6 din 2011 se vor executa numai de personal autorizat ANRE, cu instruire profesionala corespunzatoare, cu aptitudini, experienta si capacitate fizica si neoropsihica normala. Lotul 5 Personalul tehnic de specialitate, responsabili cu executarea lucrarilor de instalare, montare, reparare, si intretinere a instalatiilor de incalzire centrala trebuie sa detina certificarea profesionala din partea organismelor abilitate de MLPTL, conform art 2.8 si art 19.3 din Normativul I 13 din 2002, respectiv persoane juridice autorizate de catre ISCIR; RSL- personal tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor de instalare, montare, reparare si intretinere RSVTI- operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor RVT - personal tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica in utilizare a aparatelor conform art 8 al 2 si art 7 al 2 din prescriptia tehnica a ISCIR ? PTA1-2010. Daca nu sunt angajati ai ofertantului se poate prezenta declaratie de disponibilitate, Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului. Cerinte minime necesare indiferent de numarul de numarul de loturi la care se doreste participarea: Asigurare unui dispecerat pentru a putea interveni in regim de urgenta de fiecare data cand situatia o impune. Operatorul economic trebuie sa faca dovada dispunerii a unui atelier de confectii metalice si a unui atelier de tamplarie din care sa rezulte capacitatea de interventie in maxim 2 ore., Cerinte minime: Lot 1: schela metalica ? minim 1.000 mp betoniera - minim 4 buc masina de perforat si spart beton ? minim 6 buc generator curent ? minim 2 buc masina debitat metale-1 buc Lot 4: masini de filetat ? minim 3 buc aparat de sudura electric ? minim 3 buc aparat sudura autogen ? minim 3 buc masina de gaurit minim 6 buc polizor unghiular ? minim 6 buc dector monoxid si CO ? minim 2 buc masina universala pentru prelucrare cherestea ? minim 1 buc autobasculanta ? minim 1 buc buldoexcavator ? minim 1 buc masini raschetat parchet ? minim 2 buc Lot 2: aparat de sudura electric ? minim 3 buc aparat sudura autogen ? minim 3 buc masini de filetat ? minim 3 buc masini de perforat si spart beton ? minim 6 buc polizor unghiular ? minim 6 buc strung de prelucrare metale ? minim 1 buc Lot 3: generator curent ? minim 2 buc masini de perforat si spart beton ? minim 6 buc aparate pentru verificat instalatie electrica ? minim 2 buc Lot 5: Operatorul economic trebuie sa prezinte dovezi din care sa rezulte ca dispune de urmatoarele dotari: aparat de sudura electric ? minim 3 buc aparat sudura autogen ? minim 3 buc generator curent ? minim 2 buc masina de gaurit ? minim 6 buc polizor unghiular ? minim 6 buc masina de perforat si spart beton ? minim 6 buc, Informatii privind asocierea - daca este cazul, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul certificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer