Achizitie publica - Executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, ? executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, remediere a accidentelor, punere in siguranta pana la consolidare, intretinere la constructii si instalatii, aparute pe parcursul derularii acor
Detaliu pentru invitatia numarul 334284
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334284/24.08.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, ? executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, remediere a accidentelor, punere in siguranta pana la consolidare, intretinere la constructii si instalatii, aparute pe parcursul derularii acordului cadru, in puncte de lucru izolate, fara evacuarea locatarilor, la imobilele din administrarea A.F.I.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Fondului ImobiliarCod fiscal: 5110730, Adresa: B-dul Regina Elisabeta nr. 16, sect. 3, Bucuresti, Telefon: 3156840 int 18, Fax: 3145668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Regina Elisabeta nr. 16, sect. 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030019, telefon: +40 213156840, fax: +40 213145668, persoana de contact: Neda Zaharia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Regina Elisabeta nr. 16, sect. 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030019
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, ? executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, remediere a accidentelor, punere in siguranta pana la consolidare, intretinere la constructii si instalatii, aparute pe parcursul derularii acordului cadru, in puncte de lucru izolate, fara evacuarea locatarilor, la imobilele din administrarea A.F.I.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: executia lucrarilor de conservare: reparatii curente, remediere a accidentelor, punere in siguranta pana la consolidare, intretinere, modernizare(constructii si instalatii) in puncte de lucru izolate, fara evacuarea locatarilor, la imobilele in administrarea A.F.I .
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 935, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9659, 9999 lei- perioda de valabilitatea a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Situatii de retinere a garantiei de participare: 1.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma de 9659, 9999 ron.2.ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia. 3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Forma de constituire: scrisoare de garantie bancara.
Garantie de buna executie
Se va aplica o garantie de buna executie in valoare de 10%, din care 9, 5% prinretineri succesive din totalul general al situatiei de plata lunare fara TVA (care va fi virata intr-un cont deschis de catre promitentul-executant, la dispozitia promitentului-achizitor, la Trezoreria sectorului 3) si o valoare echivalenta cu 0, 5% din valoarea estimata a contractului atribuit depusa la deschiderea contului de mai susCuantumul de depus initial 0, 5% din pretul contractului conform art.90 din HG. 925/2006Forma de constituire: prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante. formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Depunerea "Certificatului de participare cu o oferta independenta" conf. Ordinului 314/2010- formularul 6-Depunerea unei declaratii pe proprie raspundere ca operatorul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180, art. 181 si art.69^1 din OUG 34/2006 - formular nr.1-Nominalizarea persoanelor cu functie de decizie din cadrul A.F.I : Conducerea institutiei: Enachescu Mihai -director general , Vianu Oana -director economicColectiv de achizitii publice : Zaharia Neda -coordonator , Stan Daniela, Luca Octavian, Peli Mariana, Dumitru Marius Claudiu, Oarga Andrei, Apostolache Teodor, Draghici Mirabela, Vacarescu Mihaela, Ochea Mihaita.-Prezentarea de certificate constatatoare in original sau copie legalizata privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat( bugetul de stat si local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / Alte echivalentePentru persoanele juridice sau fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documentele vor fi transmise in limba de origine insotite de o traducere a acestora in limba romana autorizata si legalizata.-Certificat constatator ONRC care sa ateste ca societatea comerciala nu este in faliment (original)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Scrisoare de bonitate bancara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari - formularul nr.15, formularul nr.8, Informatii referitor la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani conform art.188 alin 3, litera d din OUG 34/2006 - formularul nr.4, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI - formularul 5, DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA -ofertantul isi desfasoara activitatea in conformitate cu standardele de asigurare a calitatii si a protectiei mediului-certificate emise de organisme de certificare independente, care sa ateste conformitatea sistemului de management al calitatii cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in copie semnata si stampilata de ofertant-certificate emise de organisme de certificare independente, care sa ateste conformitatea sistemului de management al calitatii cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent in copie semnata si stampilata de ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 14:21