Achizitie publica - Executia lucrarilor de constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 354436
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354436/04.10.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIRTACod fiscal: 4246122, Adresa: str. Principala, nr. 159, Carta, Telefon: 0266378005, Fax: 0266378320
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Carta, sat Carta nr.159, jud. Harghita, Romania, cod postal: 537035, telefon: +40 266378005, fax: +40 266378320, persoana de contact: sat Carta nr.159, Comuna Carta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Carta, sat Carta nr.159, jud. Harghita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Executia lucrarilor de constructii? pentru investitia ?Refacere si modernizareDC 82, DC 85 si podului peste Olt din comuna Carta?, au valoarea estimata a contractului de executie de 2.281.327, 01 RON fara TVA, din care investitia de baza este 1.928.265RON, Organizarea de santier (OS) este 1.955 RON si Cheltuilei de diverse si neprevazute (CDN) este 351.107, 01 lei.Valoarea estimata fara TVA compus din: - Investitia de baza: 1.928.265 RON- Organizare de santier: 1.955 RON- Diverse si neprevazute (18, 19%): 351.107, 01RONTotal: 2.281.327, 01 RON
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 281, 327.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se const. in lei si va fi in cuantum de 2%din val.netaestim.a contr fara diverse si neprevazute: 38.604, 40 lei, data cursului de ref.leu/alta valuta a BCE: data publ. invitatiei de particip. in SEAPOfertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic. (GP), tb. sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asoci., se va considera incadr.in categ. IMM daca fiecare asoci.intra in categ. IMM-urilor.Perioada de valab.a GP: 160zile calend. de la data limita de dep. a ofertelor.Modul de constituire: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.partici. cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in origi., SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a GP, cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO82TREZ3515006XXX001846 deschis la Trezoreria M- Ciuc, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conf. de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-GP.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie. Nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc. atrib. inseamna refuzul de a semna contractul.-Conf.art.278^1, alin.(1), lit. b) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contractului, adica 5.710, 21 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data pub. invitatiei de participare in SEAPPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter. si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilitept.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nicio alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata (fara CDN), adica 3.841.137, 8 lei.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) proiect cu lucrari similare. Ofertantul va prezenta ca are experienta in reabilitarea/construirea drumurilor si in modernizarea podurilor.ATENTIE !- Prin lucrari similare se intelege lucrari de executie (receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau executate, cu proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau receptionate insotite de proces-verbal de receptie, finala), in cadrul proiectelor cu obiect de reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri comunale) sau de o clasa superioara, respectiv modernizarea unui pod de categoria de importanta normala (C), avand o valoare a contractului/contractelor de cel putin 99% din valoarea prezentului contract (valoarea totala estimata fara diverse si neprevazute), adica de 1.910.917, 80 lei.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG 34/2006;, Cerinta nr.2: Pers.de care dispune (angajat) sau al carui angaj.de partici.a fost obtinut de op. econ.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 5 experti1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ)3.Inginer topograf4. manager de proiect certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent cu o experienta profesionala specifica de minim 1 an;5. sef santierFiecare expert poate indeplini numai una dintre functiile enumerate mai sus.Langa aceste functii: - responsabil de managementul mediului (RMM), in conformitate cu mananualul ISO14001;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate, care pe durata realizarii lucrarii trebuie sa aiba competenta necesara exercitarii functiei potrivit art. 59 din HG 300/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..Aceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumerati la punctele 1.-5.Pentru posturile 2, 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat in domeniu, fiecare cu o experienta in constructii de drumuri de cel putin 3 ani.Cerinta minminima poate fi indeplinita prin personal propriu cu CIM si/sau prin personal propriu cu CIM al subcontractorilor (pentru partea lor de implicare in executia lucrarilor), iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin pers. propriu cu CIM ale membrilor asocierii;se accepta si pers.care nu este angajat dar al carui angaj. de partici.a fost obtinut.Informatii referitoare la persoanele implicate direct? Formular PD- CV-urile pt.fiecare angajat/pers.cu angajament de participare inclus in declaratie(nu se aplica pentru RTE).- Copie dupa diplome relevante pentru fiecare angajat/ persoana cu angaj. de partici. inclus in declaratie (nu se aplica pentru RTE).Pentru RTE se solicita numai legitimatie/ atestat responsabil tehnic cu executia valabil.Se solicita ca ofertantul sa dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) pe baza art. 14, alin.2 din Legeanr.10/1995.-Angajament de participare. Din angajanentul de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul respectiv va fi selectat persoana de la care a fost obtinut angaj.-ul va fi angajat la ofertantat/subcontractant. Persoanele care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. Intreprindere Individuala, PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare/ Declaratia privind partea/partile din contract sau echivalent, si nu angajament de participare., Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie., Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie. Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 160zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:46