Achizitie publica - Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?Reconstruire DC59 din Comuna Dealu?
Detaliu pentru invitatia numarul 353279
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353279/30.08.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?ReconstruireDC59din Comuna Dealu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEALUCod fiscal: 4367930, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Telefon: 0266.225.106, Fax: 0266.225.106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: , Dealu, Romania, cod postal: 537080, telefon: +40 266225106, fax: +40 266225106, persoana de contact: Balint Elemer Imre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Comuna Dealu, sat Dealu, Romania, cod postal: 537080, telefon: +40 266225106, fax: +40 266225106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?ReconstruireDC59din Comuna Dealu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?ReconstruireDC59din Comuna Dealu?, valoarea estimata a contractului de executie de 4.500.105 RON fara TVA, din care investitia de baza este 3.875.929 RON, Organizarea de santier (OS) este 5.815 RON si Cheltuilei de diverse si neprevazute (CDN) este 618.361 lei(15, 93% din valoarea contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 500, 105 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum: 77634lei.Data cursului de ref.leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAPOfertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic.tb.sa faca dovada incadrarii in preved.Legii346/2004.In cazul asoci.se va considera incadr.in categ.IMM daca fiecare asoci.intra in categ.IMM.Perioada de valab.a garan.de partic.: 160zile calendaristice de la data limita de dep.a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic.cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO20TREZ3522145020101XXX deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor-AC are dreptul de a retine garan.de partic.ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig.refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie. Nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc.atrib.inseamna refuzul de a semna contractul.-Conf.art.278^1, alin.(1)lit.c) din OUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contractului, adica 7661, 74lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executia se constituie in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA.Perioada garant. de buna executie: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter. si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata fara diverse si neprevazute, adica 7.724.670 lei.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit in valoare de minim 1.940.872 lei, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 4 luni de la data semnarii contractului.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazulofertei castigatoare.Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este ceruta, va trebui sa contina suma si perioada.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contract similarATENTIE !- Cer.minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte, a caror valoare C+M cumulate sa fie cel putin egale cu valoarea prezentului contract- Prin proiecte similare se intelege lucrari de executie (executate, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor), in cadrul proiectelor cu obiect de reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri comunale) sau o clasa superioara, avand o valoare a contractului de cel putin o valoare de 99% din valoarea prezentului contract (valoarea totala estimata fara diverse si neprevazute), adica de 3.842.926 lei.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG 34/2006;, Cerinta nr.2: Persoane de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operator economic- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 5 experti: 1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ)3.Inginer topograf4. manager de proiect certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent cu o exp.prof.speci.de minim 1 an;5. sef santierFiecare expert poate indeplini numai una dintre functiile enumerate mai sus.Langa aceste functii: - responsabil de managementul mediului (RMM), in conformitate cu management ISO;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate, care pe durata realizarii lucrarii trebuie sa aiba competenta necesara exercitarii functiei potrivit art. 59 din HG 300/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumerati la punctele 1-5.-Asfaltator / asfaltatori cu certificat/e emis/ede institutie recunoscuta de ANC sau echivalent.Pentru posturile2, 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat in domeniu, fiecare cu o experienta in constructii de drumuri de cel putin 3 ani.Cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate, cerinta minima poate fi indeplinita prin personal propriu cu CIM si/sau prin personal propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinit cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membrii asocierii; se accepta si persoane care nu este angajat dar al carui angajament de participare a fost obtinut.Informatii referitor la personal implicat direct ? Formular PD- CV-urile pt. fiecare angajat /persoana cu angajament de participare inclus in declaratie (nu se aplica pentru RTE), - Copie dupa diplome relevante pt fiecare angajat/ persoana cu angajament de participare in declaratie (nu se aplica pentru RTE).Pentru RTE se solicita numai legitimatie /atestat responsabil tehnic cu execuia valabil.Se solicita ca ofertantul sa dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) be baza art. 14, alin.2 din Legea nr.10/1995.-Angajament de participare.Din angajament de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul respectiv va fi selectat, persoana de la care a fost obtinut angajamentul va fi angajat la ofertantat/subcontractant cu contract individual de munca (conf. art.10 Legea 53/2003) sau cu conventie civila (Conform Codului Civil)- (Formular AP)-Persoane care vor sa desfasoara activitati conform OUG 44/2008 (ex. II., PFA) potrivit art. 17, 25 din OUG 44/2008 sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare/Declaratia privind partea/partile din contract sau echivalent, si nu angajament de participare., Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 69^1- Certificatul constatator al subcontractantuluiDurata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie, Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 160zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 09:47