Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici, in cadrul proiectului ?Amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici in comuna Crasna, judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 325398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CRASNA
Numar invitatie: 325398/30.04.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici, in cadrul proiectului ?Amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici in comuna Crasna, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRASNACod fiscal: 4495115, Adresa: p-ta Eroilor nr.13, Crasna, Telefon: 0260-636066, Fax: 0260-636066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Eroilor nr.13, Crasna, Romania, cod postal: 457085, telefon: +40 260636066, fax: +40 260636066, persoana de contact: Vekas Albert inspector achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: p-ta Eroilor nr.13, Crasna, Romania, cod postal: 457085, telefon: +40 260636066, fax: +40 260636066, persoana de contact: Vekas Albert inspector achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici, in cadrul proiectului ?Amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici in comuna Crasna, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari pentru amenajarea drumurilor de acces la exploatatii agricole si agenti economici in comuna Crasna, judetul Salaj. Tronsoanele de drum, care fac obiectul prezentei documentatii, asigura accesul la exploatatiile agricole adiacente si agentii economici aflati pe traseu. Suprafata agricola deservita este de cca. 1227, 48 ha.Lungimea totala a drumurilor studiate este de cca. 16, 53 km.Detaliile cu privire la aceste lucrari sunt enuntate in Proiectul tehnic, respectiv in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 141, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 102.833 leiIn cazul in care ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societati, garantia de participare va fi constituita de catre liderul acociatiei. Modul de constituire a garantiei de participare. Una din urmatoarele variante: 1. Scrisoare de garantie bancara, care este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania; 2. Instrument de garantare emise de societati de asigurareFormular nr. 3-in original; 3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: RO20TREZ5615006XXX003522 deschis la Trezoreria Zalau, cu viza bancii ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se restituie astfel: ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 4, din sectiunea de formulare. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila si va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, confor art.89 din din HG 925/2006 va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si in conformitate cu art.90 al.(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul com. Crasna ?dl Pop Emeric, viceprimarul com. Crasna ?dl Torma Alexandru, contabilul com. Crasna ?d-na Chirila Valeria, responsabil achizitii Vekas Albert Levente. NOTA: - Declaratia va fi data atat de ofertant/candidat/ofertant asociat, cat si de subcontractant/ tertul sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010 Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Participarea operatorilor economiciintr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare : - Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.- Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B- Contract de subcontractare in copie ? in cazul in care o parte a contractului este subcontractataCerinta nr. 6 Atestate fiscaleOfertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. NOTA: - Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sa rezulte ca : ? obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;? asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului? forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)? atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.? ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidareNOTA - Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiaprivind situatia economico-financiaraPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri globala in ultimul an (2010) de cel putin 10.283.376 lei.Nota: - pentru cei care prezinta cifra de afaceri in alta monedadecat RON se va avea in vedere cursul valutar mediu anual al BNR (ex.1euro = 4, 2099 lei, curs valutar mediu leu /euro 2010), Bilant contabil la 31.12.2010Bilantul sa fieinregistrate la ORC (sau organele competente in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)In cazul in care documentele oficiale mai sus mentionate sunt eliberate in alta tara decat Romania si in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata in original.Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2. (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de CA, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile de produse, lucrari si servicii)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inform privind capacitatea tehnica1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani lucrari similare de constructii de drumuri, astfel se va prezenta Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Pentru demonstr exper simlr ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte de lucrari similare de constructii de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 5141600 lei.3. Din contractele de lucrari (pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara)trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contr precum si pagina finala cu semnaturi.4. Pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara se vor prezenta procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarile din partea beneficiarilor. Ofertantii care prezinta praguri valorice mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi, Inform privind capacitatea profesionala1.Declaratie si centralizator privind informatii de personal 2.Declaratie pe propria raspundere - privind personalul cheie nominalizat pentru executia de lucrari, resp: nominalizarea managerului de proiect; a sefilor de santier; a responsabilului tehnic cu executia(RTE); a responsabilului privind controlul calitatii (CQ) si nominalizarea insp privind securitatea muncii(SSM);Se vor nominaliza pers diferite si de spec pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru pers nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor docum: CV - conf Form 12IDiploma de studii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Pentru pers nominalizata ca manager de proiect si respectiv inspector privind securitatea muncii(SSM)se vor prezenta certificatele de absolvire pentru ocupatia ?manager de proiect, respectiv inspector privind securitatea muncii. Extras revisal sau angajament de participare conf.art.188 alin.3 lit.b din OUG34, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru implinirea contractuluiAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echip., utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a urmatoarelor utilaje / instalatii / echipamente tehnice: -statie de betoane (de capacitate min.50 mc/ora) autorizata; -statie de preparare a mixturilor asfaltice, autorizata; - utilaj pentru stabilizarea solului cu lianti; -raspanditor de lianti; - laboratoar autorizat cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executateOfertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 din 2008, Cerinta nr. 2 ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Perioada de garantie va fi exprimata in ani, durata de garantieminima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 2 ani, iar durata maxima (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 5 ani, Perioada de garantie acordata lucrarilor de catre ofertanti trebuie sa fie reala, sustinuta si argumentata prin memoriul justificativ solicitat in cadrul propunerii tehnice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este publicat pe SEAP, sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer