Achizitie publica - Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Consolidarea si refacerea lucrarii de aparare impotriva inundatiilor situata pe malul drept al raului Suceava, aval de podul de pe DN 2 KM437+530, judetul Suceava?
Detaliu pentru invitatia numarul 341919
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341919/22.01.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Consolidarea si refacerea lucrarii de aparare impotriva inundatiilor situata pe malul drept al raului Suceava, aval de podul de pe DN 2 KM437+530, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Consolidarea si refacerea lucrarii de aparare impotriva inundatiilor situata pe malul drept al raului Suceava, aval de podul de pe DN 2 KM437+530, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Consolidarea si refacerea lucrarii de aparare impotriva inundatiilor situata pe malul drept al raului Suceava, aval de podul de pe DN 2 KM437+530, judetul Suceava?.Capacitati: - refacere si completarea pragului de fund pe o lungime de cca. 20 m.- refacerea pereului zidit pe o suprafata de cca. 760 mp.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: 1.400, 00 lei sau echivalentul in valuta la cursul de schimb BNR la data publicarii invitatiei de participare.Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. (scanate)vor fi transmise in format electronic pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (semnate cu semnatura electronica a reprezentantului legal) documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea ? Formulare. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in S.E.A.P. si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% IMM) din valoarea (fara TVA) a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ?garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ?daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG 1045/2011 privind modificarea art.90 ali. (3) din H.G.nr.925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Acesta declaratie se va prezenta, in functie de caz, si de asociat/subcontractant/ tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Avize si Autorizatii ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Tehnic Exploatare - ing. Nicolae BERINDEANDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Servicu Investitii - ing. Zenaida CRISTEACop. Juridic - c.j. Raluca POPA/c.j.Elena ANDRIESSef Comp. PIPPE - ing. Dana MANOLIUComp. PIPPE - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile prezentate trebuie sa valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.- copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 140.000, 00 lei. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Completare formular Fisa de informatii generale din Sectiunea ?Formulare., 2.Bilanturile contabile din ultimii 3 ani vizate si inregistrate la organele in drept. Se vor prezenta documentele solicitate, vizate si inregistrate la organele in drept (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., 2 Demonstrarea experientei similare - Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat lucrari similare (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice (regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, etc.) conform H.G nr. 2139/2004 (*actualizata*), a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 72.000, 00 RON (fara T.V.A.).Se vor prezenta certificari de buna execuie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiardin care sa rezulte beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., 4. CAPACITATEA PROFESIONALA I - Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Se solicita urmatorul personal cheie: 1. sef de santier executie -o persoana cu studii superioare de specialitate profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unei lucrari similare din p.d.v.al complexitatii contractului de executie. 2. lucrator desemnat in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior - pe durata eceutiei lucrarilor in conformitate cu prevederile H.G.R. nr. 300 din 2 martie 2006 (*actualizata*) privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. NOTA: Membrii personalului cheie pot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant. Vor fi prezentate doc. edificatoare la specializarea pers. cheie (atestate /brevete/autorizatii, CV)., 5.CAPACITATEA PROFESIONALA II Se solicita urmatorul personal cheie: 3 responsabil tehnic cu executia lucrari (R.T.E.), o persoana atestata tehnico-profesional ptr. domeniile: V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, conform prevederi Legii nr. 10/1995 (*actualizata*) 4.responsabil tehnic cu controlul calitatii (C.Q.)- o persoana desemnata de ofertant si in conformitate cu prevederilor art. 9 lit. e). din Legea nr. 10/1995 (*actualizata*) NOTA: Membrii personalului cheie pot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant.Vor fi prezentate doc. edificatoare la specializarea pers. cheie (atestate /brevete/autorizatii, CV)., 6.Echipamente necesare ptr. executarea contractului Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (in dotare proprie, chirie, concesiune sau leasing) cu echipamente tehnice, si utilaje care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, in conformitate cu utilajele prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii? din Proiectul Tehnic, parte integranta din documentatia de atribuire.Se solicita completarea formularului conform modelului din Sectiunea ? Formulare. - Declaratie si lista cuprinzand utilajele, instalatiile si echipamente tehnice, pe specificul executiei lucrarilor, necesare pentru realizarea obiectivului de investitii. Operatorii economici pot depune orice alte documente, inclusiv precontract, prin care probeaza/confirma atesta faptul ca dispun de aceste echipamente necesare executarii contractului., 7.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se solicita completarea formularului conform modelului din Sectiunea ? Formulare, respectiv partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat., ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 08:48