Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ,,Lucrari de regularizare a paraului Sucevita si a afluentilor pe tronsonul Sucevita-Volovat, judetul Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 351986
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 351986/05.08.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii , ,Lucrari de regularizare a paraului Sucevita si a afluentilor pe tronsonul Sucevita-Volovat, judetulSuceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP: www.e-licitatie .ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii , ,Lucrari de regularizare a paraului Sucevita si a afluentilor pe tronsonul Sucevita-Volovat, judetulSuceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii , ,Lucrari de regularizare a paraului Sucevita si a afluentilor pe tronsonul Sucevita-Volovat, judetul Suceava?.Principalele caracteristici ale lucrarilor care trebuie executate: recalibrare albie parau Sucevita si afluienti L= Valoarea estimata totala este de 5.478.000, 00 RON care cuprinde: - 4.980.000, 00 RON valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- 498.000, 00 RON care reprezinta valoarea cheltuieli diverse si neprevazute din devizul general.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (498.000, 00 RON) din devizul general reprezinta un procent de 10, 00% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 478, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 90.000, 00 lei sau echivalent in valuta la cursul de schimb BNR la data publicarii invitatiei de participare.Valabilitatea garantiei de participare: minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in cuantumul si ptr. perioada de valabilitate mai sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul ptr. garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschidere oferte. Dovada constituirii se va face astfel: 1.In SEAP vor fi transmise in format electronic pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (cu semnatura electronica a reprezentantului legal/imputernicit) documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare;2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari se vor transmite in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisoare de inaintare disponibila la sectiunea Formulare.In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, se va retine contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata conf. prevederi art. 278^1, alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006 (*actualizata*). Scrisoarea de garantie se prezinta si in original la sediul autoritatii contractante precum si in SEAP conf. art.18 din HG 1660/2006. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor conduce la respingerea ofertelor respective, conf. art. 33, alin. (3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% IMM) din valoarea (fara TVA) a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferetele?doar pentru sediul principal;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Acesta declaratie se va prezenta, in functie de caz, si de asociat/subcontractant/ tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Avize si Autorizatii ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Tehnic Exploatare - ing. Nicolae BERINDEANDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Servicu Investitii - ing. Zenaida CRISTEACop. Juridic - c.j. Raluca POPA/c.j.Elena ANDRIESSef Comp. PIPPE - ing. Dana MANOLIUComp. PIPPE - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O. R.C.Persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident-Certificat constatator (sau document echivalent)din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice.Documentele vor fi insotite de traducerea acestora de catre un traducator autorizat.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorNOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 9.000.000, 00 lei. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Completare formular Fisa de informatii generale din Sectiunea ?Formulare., Bilanturile contabile pe ultimii trei.Se vor prezenta anexele la bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) respectiv anexa la bilantul contabil (F20-Contul de profit si pierderi).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare, insotita de certificari de executie pentru cele mai importante lucrari, respectiv pentru lucrarile cu care se demonstreaza , ,Experienta Similara?. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2 -Demonstrarea experientei similare pentru executie de lucrari: Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat lucrari similare (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice (regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, etc.) conform H.G nr. 2139/2004 (*actualizata*), cap.1.4) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 4.000.000, 00 RON (fara T.V.A.). Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. Avand in vedere ca dovada indeplinirii Experientei Similare se face prin prezentarea unor certificari, conform art.188, alin (3) lit.a)din OUG nr.34/2006, executiile de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (operatorii economici vor prezenta orice certificate/documente pentru indeplinirea cerintei), semnate si stampilate de beneficiar ? copii, cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta 3 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pentru executie. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. La aceasta declaratie se anexeaza CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta 4. Inf. referit.studii, pregat. profes., calific. personal conducere si persoane responsab. direct cu indeplinire contract, al responsab. tehnic cu execut. lucrari (R.T.E.), al responsab. cu verif. calitatii execut. lucrari si respectiv lucrator desemnat privind S.S.M. Cerinta minima: desemnare ca R.T.E.-o persoana atestata tehnico-profesional ptr. domeniul: V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, conform prevederi Lege nr.10/1995(*actualizat*);desemnarea unui lucrator pentru a se ocupa de activitatile de prevenire si protectie privind securitatea si sanatatea muncii cu respectarea prevederilor din H.G. nr.1425/2006 (*actualizata*); desemnarea de ofertant a unui (1) sef santier executie in domeniul constr. hidrotehnice cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unei lucrari similare din p.d.v.al complexitatii. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. Ofertantul va anexa contractul individual de munca/angajamentul/ contractul de colaborare al responsabilului tehnic cu executia (R.T.E.), al responsab. cu verif. calitatii execut. lucrari si respectiv al lucratorului desemnat privind securitatea si sanatatea muncii-copii cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta 5-Echipamente necesare ptr. executarea contractului Nivel minim: Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (in dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) cu echipamente tehnice, utilaje si mijloace de transport care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare pe specificul proiectarii si executiei lucrarilor, necesare pentru realizarea obiectivului de investitii Executantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere ca utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune pot indeplini corespunzator toate contractele de executie lucrari pe care operatorul economic le are in curs de desfasurare., Cerinta 6..Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. -Certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii inclusiv pentru domeniul de activitate: Constructii hidrotehnice.Executantul va prezenta certificatele ISO 9001 aferente., Cerinta 2-Certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii inclusiv pentru domeniul de activitate: Constructii hidrotehnice. Executantul va prezenta certificatul ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer