Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de constructii si instalatii : ?Extinderea si dotarea cu echipamente specifice a CSEI Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 336519
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ARAD
Numar invitatie: 336519/02.10.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii si instalatii : ?Extinderea si dotarea cu echipamente specifice a CSEI Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ARADCod fiscal: 3861870, Adresa: CAPITAN IGNAT 10, Arad, Telefon: 0257-280291, Fax: 0257-280301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAPITAN IGNAT 10, Arad, Romania, cod postal: 310054, telefon: +40 0257280291, fax: +40 0257280301, persoana de contact: BALASTERENTIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAPITAN IGNAT 10, Arad, Romania, cod postal: 310054, telefon: +40 0257280291, fax: +40 0257280301.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de constructii si instalatii : ?Extinderea si dotarea cu echipamente specifice a CSEI Arad?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executarea lucrarilor de constructii si instalatii avand ca obiect: extinderea si dotarea cu echipamente specifice a Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Arad , conform caietului de sarcini si listei de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 45214230-1 - Lucrari de constructii de scoli speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 521, 949.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei.Aceasta se va constitui numai de ofertant/asociat(liderul asocierii).Garantia trebuie sa fie irevocabila, numai in lei, in limba romana, Valabilitate: de la termenul limita de depunere a ofertelor, pana la data de ... (120 de zile).Constituita: prin virament in contul Centrului Scolar pentru Educatie IncluzivaArad, deschis la Trezoreria Mun. Arad, nr. RO30TREZ0215006XXX010632 ? pentru persoane fizice/juridice romane si fizice/juridice straine;sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari-prezentata in original, pana cel tarziu la deschiderea ofertelor;Sa faca referire expresa la procedura in cauza, sa prevada ca plata garantiei se va executa in mod neconditionat, lacererea beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, oferta depusa de un ofertant (IMM-urilor), acestadepune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor ? Formularul nr. 1 C, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare;AC. are dreptul de a retinegarantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare).DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE, DUPA CAZ INSOTITA DE DECLARATIA DE INCADRARE IN CATEGORIA IMM, VOR FI ATASATE OFERTEI, INTR-UN PLIC SEPARAT, LA VEDERE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de 10% din pretul contractului fara TVA;garantie irevocabila, in limba romana, in original, prin virament in contul Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Arad, deschis la Trezoreria Mun.Arad, nr.RO30TREZ0215006XXX010632-pentru persoane fizice/juridice romene si juridice straine, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari.Perioada de valabilitate sa acopere si perioada de derulare a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra GBE. Achizitoru; va elibera/restitui GBE dupa cum urmeaza;
- 70% din valoarea GBE termen 14 zile de la data intocmirii PV Receptie la Terminarea Lucrarilor.- 30% din valoarea GBE, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor efectuate, pe baza Certificatului de Receptie Finala.Restituire garantiei se va face pe baza unei solicitari din partea operatorului economic, adresara in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: a1) Se va prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se vor completa urmatoarele formulare-- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 1;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: a2) Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, Se va completa urmatorul formular;
- Formularul nr. 1.1 ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: a3) Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea.Se va completa urmatorul formular; -? Formularul nr. 3 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: )a4 Se vor prezenta urmatoarele: -o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;formulare tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plataSe va completa urmatorul formular;? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr. 4;? Persoanele juridice romane: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti: a5) Se va prezenta o declaratie privind evitarea conflictului de interese.Se va completa urmatorul formular;Formular nr. 9 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante sunt: BALAS Terentie ? directorPIROS OLIMPIA ? director adjunctOTESCU Ana ? contabil sefIGNISCA Gheorghina ? responsabil achizitii publiceIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documentele trebuie sa ateste faptul ca: - in obiectul de activitate al ofertantului sunt cuprinse activitati similare cu obiectul procedurii de achizitie publica;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata in cazul in care initial a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani de activitate (2009, 2010 si 2011), nu mai mica decat: 4.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertelor) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a maxim 3 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 2.500.000 lei, fara TVA. Prin lucrari similare se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii., Se va prezenta efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, ,Se vor nom.pers.resp.tehnic. in echipa de cond.cu executia (RTE, cu atestat la zi, in dom. c-tiilor, un controlor de calitate (CQ), persoane diferite pentru RTE, CQ;1 SEF DE SANTIER ?absolvent al Facultatii de Ctii, specializ.CCIA., cu exp.prof.generala -Min. 3 ani in dom.c-tiilor civile in activ.de: lucr.de c-tii, supervizare lucr. de c-tii, exp.prof.specifica: minim 2 ani exp.sef santier in dom. c-tiilor si extinderilor cladirilor civile;1 RESP. TEHNIC cu exec.lucr. (RTE), cu atestat valabil la zi indom. c-tiilor; 1 ING. RESPONSABIL CQ;Pt tot. pers. nominalizat se vor anexa CV-uri; Ofert.castigator va prezenta doc. care sustin inf. din CV. ;Decl.de disponib. pe toata durat contr.;Copii contr. munca sau alte contr. prest. serv.incheiate anterior dateidepunerii ofertelor, autorizatii specifice dom.lucr.val.la zi.Ofertantii vor prezenta o lista cu pers.executie necesar realizarii lucr.Pt.intreaga echipa-dovada contr.munca in copie-conforma sau acceptul de colabore, Se va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din Caietul de sarcini.In cazul in care utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea contractele de inchiriere, in copie. ISO 9001 sau echivalent-sistemul de management al calitatii;
-ISO 14001-sau echivalent- sistemul de management de mediu, in cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001si ISO 14001, trebuie indeplinita de fiecare asociaat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer