Achizitie publica - Executia lucrarilor de incalzire cu centrale termice/convectoare cu instalatiile aferente, racordate la gaze naturale in spatiile loto
Detaliu pentru invitatia numarul 341451
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341451/28.12.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de incalzire cu centrale termice/convectoare cu instalatiile aferente, racordate la gaze naturale in spatiile loto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO12397185, Adresa: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213363440/115, Fax: +40 0213363146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 0213363440/115, fax: +40 0213363146, persoana de contact: Olaru Cornelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (jocuri de noroc)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de incalzire cu centrale termice/convectoare cu instalatiile aferente, racordate la gaze naturale in spatiile loto
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de incalzire cu centrale termice/convectoare cu instalatiile aferente, racordate la gaze naturale in spatiile loto
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 843 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in Anexa B si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.- Formu 7 pentru scrisoare bancara.Pentru virament bancar: codul IBAN al CNLR SA este RO69 RZBR 0000 0600 0067 1458, deschis la Banca Raiffeisen -Agentia BucurestiSe poate constitui ?i prin depunerea la casieria CNLR din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, pentru loturile 1, 2, 4, 5 prevazute in Anexa 2B.Garantia de participare sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte pentru unul sau mai multe loturi, garantia de participare se va constitui distinct pentru fiecare lot in suma precizata mai sus. Conditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1 lit. a) OUG nr.34/2006;In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, documentul devenind anexa la contract pana la incheierea acestuia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Formu.8 pentru scrisoare bancara. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Conform HG.nr.1045/2011, se va deschide la Trezoteriei Statului un cont la dispozitia CNLR.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, CNLR urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 4Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formularul 5Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese)- Formularul F 12Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director Directia Financiar Contabilitate Odeta Nestor, Sef Serviciu Achizitii Olesea Postolache, Sef Serviciu Avizare Legislatie Ionut Tunaru, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia-presedinte, Ionut Despa-membru si Olesea Postolache-membru.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006-Formularul nr. 9Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -Formularul 11 Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulNota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantOfertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate, de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, O lista a principalelor lucrarisimilare executatein ultimii 5 ani, inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Ofertantul va prezenta cel pu?in un document/ contract/ proces verbal de recep?ie prin care saconfirmeexecutarealucrarilorsimilare celor ce fac obiectul procedurii)Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 euro=4, 2373 leiAnul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 lei, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinatorul Certificat ce atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu ISO 14001sau echivalentIn situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 12:24