Achizitie publica - Executia lucrarilor de inlocuire a conductelor de titei Ø12 ¾? si Ø14 ¾? Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai Ø14 ¾? in lungime de 0,7 km, in zona 2 linie CF Triaj ambele fire pe o lungime de 1,15 km x 2 si in zona str. Ghighiu ambele fire p
Detaliu pentru invitatia numarul 342713
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342713/14.02.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de inlocuire a conductelor de titei Ø12 ¾? si Ø14 ¾? Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai Ø14 ¾? in lungime de 0, 7 km, in zona 2 linie CF Triaj ambele fire pe o lungime de 1, 15 km x 2 si in zona str. Ghighiu ambele fire pe o lungime de 2 x 50 m, jud. Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sediu II Conpet, str. Rezervoarelor nr.8, corp A demisol, Serviciu Structura de Securitate.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sediu II Conpet, str. Rezervoarelor nr.8, corp A parter, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de inlocuire a conductelor de titei Ø12 ¾? si Ø14 ¾? Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai Ø14 ¾? in lungime de 0, 7 km, in zona 2 linie CF Triaj ambele fire pe o lungime de 1, 15 km x 2 si in zona str. Ghighiu ambele fire pe o lungime de 2 x 50 m, jud. Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de inlocuire a conductelor de titei Ø12 ¾? si Ø14 ¾? Cartojani-Ploiesti, in zona 1 linie CF Triaj numai Ø14 ¾? in lungime de 0, 7 km, in zona 2 linie CF Triaj ambele fire pe o lungime de 1, 15 km x 2 si in zona str. Ghighiu ambele fire pe o lungime de 2 x 50 m, jud. Prahova; Valoare cheltuieli diverse si neprevazute, astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in devizul general: 0 lei.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 484, 102.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 49682 lei;Valabilit.: cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei, resp.120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constit.: a.prin virament bancar(OP), in contul Conpet(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate, cu prezentare extras de cont vizat de banca;b.prin instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET Ploiesti, elab.conf.model din ?Formulare?, in cuantumul si pt.per.de valabilit.solicit.Din instrum.de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca soc.bancara sau soc.de asig.va plati CONPET SA suma solicitata, la prima cerere scrisa a CONPET si fara ca aceasta sa aiba oblig.de a-si motiva cererea resp., cu cond.ca in cerere sa specif.ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza exist.uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006, si se enumera aceste situatii, de la lit.a)?c).In mod oblig., instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formul.contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de particip., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contr.: 6264 lei.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului ext.In cazul neprez.dovezii constit.garantiei de part., pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor conf.86 alin.(6)din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prev.art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind gar.de part.prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are oblig.de a anexa plicului ext.declaratia si doc.prev.de aceasta Lege. Ofertantii asoc.trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM asa cum se prev.in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducerea privind cuantumul gar.de particip.Echivalenta leu/euro se realiz.la cursul oficial stabilit de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conf.cu art. 90 alin. alin. (3) din HG 925/2006 si conform clauzei obligatorii referitoare la garantia de buna executie, din contractul din documentatia de atribuire si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei., Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 4968204, 8 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt.2010:4, 2099 lei/auro; pt.2011:4, 2379 lei/euro; pt.2012:4, 4560 lei/euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cu prezentarea a max.3 contracte cu obiect asemanator celui pt.care se oferteaza, resp.lucrari de reparatii conducte sau investitii conducte de transport produse petroliere, titei sau gaze naturale, duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cu valoare cumulata de minimum 2484102, 40 lei.Pt.contracte incheiate in alte monede, pt.conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual com.de BNR pt.moneda resp.pt.anul in care au fost finaliz.lucr.Ofertantul va anexa certificari din care sa reiasa: beneficiarii lucrarilor prez.ca exper. similara, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost execut.in conf.cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la buna sfarsit., Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare.Doc.se prez.de fiecare asociat, in cazul asocierii.Ofertantul va preciza, pt.subcontr.sai, datele de identif.ale acestora din certif.de inreg.Ofertantul va preciza inclusiv subcontr.care efectueaza subtrav.liniilor CF triaj prev.in Caietul de sarcini.In cazul in care ofertantul nu va subcontracta, are oblig.de a prezenta Formularul 9, in care va preciza ca nu are subcontract.Raspunderea priv.indepl.tuturor criteriilor de calif.ii revine in mod exclusiv ofertantului.Resursele mat.si umane ale subcontr.declarati se iau in consid.cu conditia ca acestia sa indeplin.integ.partea din contract pt.care prezinta resursele si daca sunt prez.doc.relev.Ofert.din alta tara are obligatia de a prezenta Formularul 9 in original si trad.legaliz.in romana., Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipam.de care disp.ofertantul pt.indepl.coresp.a contr.Dotarea tehnica obligatorie(propriet., inchiriere sau angajam.de punere la dispozitie): lansator conducte, excavator, buldoexcavator, laborator protectie catodica autorizat si laborator pentru verificare suduri prin gamagrafiere, autorizateconf.HG 808/2005, solicitate de a.c. in calit.de investitor si beneficiar conf.Legii10/1995 privind calitatea in constr., publ.in MO 12 din 24.01.1995;utilaje pentru executia subtravers.de drumuri si cai ferate, prev.in Caietul de sarcini, in conf.cu standardele in vigoare privind subtrav.de CF si drumuri cu conducte.Pt.echipam.inchiriate si/sau puse la dispozitie, ofertantul are oblig.de a prezenta in plus si copia contract.de colab./inchir./subantrepr.si/sau a angajam.de punere la dispoz.si copii ale specific.tehn., acolo unde nu s-au solicit.autoriz.Ofert.straini prez.docum.in orig.si in lb.romana, trad.legaliz.Asociatii prez.doc.indivi, Cerinta nr. 4. Declaratie privind personalul de conducere si pers.responsabil direct de indeplinirea contractului.Personalul obligatoriu solicitat pentru indepl.ctr.este: cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat MECMA (sau MLPAT) sau ISC conform Legii 10/1995, HG 925/1995 si Ordinului MLPTL 777/2003, pentru dom.I si IX sau retele pt.transp.produselor petroliere;inspector protectia muncii atestat de catre Ministerul Muncii, conform L.319/2006;personal atestat ANRE pt.instalatii electrice tip C2A, conf.HG 540/2004;personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conf.Legii 319/2006 si Ordinului 1636/392/2007 sau Directivei 94/9/EC;personal care opereaza utilajele cu care se realizeaza subtraversarile de drumuri si cai CF.Ofertantul tb.sa prezinte copii doc.care dovedesc indepl.cerintelor de la ac.pct-autorizari; CV-uri;Ofertantii straini prezinta doc.in orig.si in lb.romana, trad.legalizata.Asociatii prez.individual documentele. Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa licitatiei., Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 13:53