Achizitie publica - Executia lucrarilor de inlocuire conducta de transport titei 10 ¾? Madulari-Botorani, in zona DN 67 Dragasani-Tg.Jiu pe o lungime de 2,1 km, loc. Maciuca, jud. Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 340772
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340772/10.12.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de inlocuire conducta de transport titei 10 ¾? Madulari-Botorani, in zona DN 67 Dragasani-Tg.Jiu pe o lungime de 2, 1 km, loc. Maciuca, jud. Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sediu II Conpet, str. Rezervoarelor nr.8, corp A demisol, Serviciu Structura de Securitate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sediu II Conpet, str. Rezervoarelor nr.8, corp A parter, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de inlocuire conducta de transport titei 10 ¾? Madulari-Botorani, in zona DN 67 Dragasani-Tg.Jiu pe o lungime de 2, 1 km, loc. Maciuca, jud. Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de inlocuire conducta de transport titei 10 ¾? Madulari-Botorani, in zona DN 67 Dragasani-Tg.Jiu pe o lungime de 2, 1 km, loc. Maciuca, jud. Valcea
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 066, 945 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 21330 lei; Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire: a.prin virament bancar (OP), in contul Conpet (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), al sumei solicitate, cu prezentare extras de cont vizat de banca;b.prin instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA Ploiesti, elaborat conf.model din ?Formulare?, in cuantumul si pt.per.de valabilit.solicit.In mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, a.c. CONPET are dreptul sa retina din garantia de particip., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre a.c. CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contractului: 4846, 94 lei.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului ext.In cazul neprez.dovezii constit.garantiei de part., pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor conf.86 alin.(6)din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prev.art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind gar.de part.prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are oblig.de a anexa plicului ext.declaratia si doc.prev.de aceasta Lege. Ofertantii asoc.trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM asa cum se prev.in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducerea privind cuantumul gar.de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conf.cu art. 90 alin. alin. (3) din HG 925/2006 si conform clauzei obligatorii referitoare la garantia de buna executie, din contractul din documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Se solicita cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 2100000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cu prezentarea a max. 3 contracte cu obiect similar celui pt.care se oferteaza, resp.lucrari de reparatii conducte sau investitii conducte de transport produse petroliere, titei sau gaze naturale, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata de minimum 1060000 lei. Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru moneda respectiva si pentru anul in care a fost finalizat contractul. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei., Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii. Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare ale acestora din certificatele de inregistrare ale acestora. Raspunderea privind indepl.tuturor criteriilor de calificare solicit.in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calif.prezentate de subcontr., cu exceptia celor sol.in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare cu cond.ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prez.doc.relev.in acest sens. In viitorul contract, subcontractantii nu constituie parte contractanta., Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care disp.operatorul economic pentru indepl.coresp.a contr.Dotarea tehnica obligatorie solicitata pt.contr. (proprietate, inchiriere sau angajament de punere la dispozitie): lansator conducte, excavator, buldoexcavator, laborator protectie catodica autorizat;laborator pentru verificare suduri prin gamagrafiere, autorizat., Cerinta nr. 4. Declaratie privind personalul de conducere si pers.responsabil direct de indeplinirea contractului. Personalul obligatoriu solicitat pentru indepl.ctr.este: cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu;inspector protectia muncii atestat in baza HG 1425/11.10.2006 (se va prezenta o copie a Certificatului eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale; personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C2A conform HG 540/2004; personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva conform Legii 319/2006 si Ordonantei 1636/392 din 25.04.2007 sau Directivei 94/9/EC. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa achizitiei., Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.12.2012 10:50