Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?executia lucrarilor de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe drumurile judeteane DJ 202A Gulianca ? Ariciu ? Racovita ?Custura ? Gradistea, km 0+000 ? km 27+200 ? 8.000 mp., DJ 202B, Latinu ? Gurguieti ? Sihleanu ?


Detaliu pentru invitatia numarul 327597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 327597/23.05.2012
Denumire contract: ?executia lucrarilor de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe drumurile judeteaneDJ 202A Gulianca ? Ariciu ? Racovita ?Custura ? Gradistea, km 0+000 ? km 27+200 ? 8.000 mp., DJ 202B, Latinu ? Gurguieti ? Sihleanu ? Scortaru Nou ? Gemenele ? Movila Miresii ? Tepes Voda - Urleasca, km 0+000 ? km 34+150 ? 8.000 mp. si DJ 221 B, Braila ? Vadeni km 0+000 ? km 11+000 ? 2.000 mp?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Independentei nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239/619600, persoana de contact: Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, Braila, camera 122, etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?executia lucrarilor de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe drumurile judeteaneDJ 202A Gulianca ? Ariciu ? Racovita ?Custura ? Gradistea, km 0+000 ? km 27+200 ? 8.000 mp., DJ 202B, Latinu ? Gurguieti ? Sihleanu ? Scortaru Nou ? Gemenele ? Movila Miresii ? Tepes Voda - Urleasca, km 0+000 ? km 34+150 ? 8.000 mp. si DJ 221 B, Braila ? Vadeni km 0+000 ? km 11+000 ? 2.000 mp?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile cuprind: -decaparea imbracamintii asfaltice degradate si pregatirea suprafetei in scopul aplicarii unei imbracaminti noi;
-asternerea covoraselor pe suprafetele decapate si a gropilor cu mixtura asfaltica, inclusiv compactarea.In vederea plombarii gropilor si a portiunilor degradate cu mixtura asfaltica, suprafetele respective se vor pregati prin executarea urmatoarelor lucrari: -marcarea suprafetei necesare a fi decapata prin tragerea unor linii pline la marginea acesteia , se va da atentie deosebita pentru obtinerea unor patrulatere estetice;
-taierea verticala a marginilor marcate exact pe linia de marcaj cu tarnacopul sau cu mijloace mecanizate;
-scoaterea si indepartarea materialului ce se disloca din perimetrul marcat; se va analiza daca materialul extras poate fi folosit pentru completarea acostamentelor sau a drumurilor laterale iar in caz contrar, materialul decapat se va indeparta din zona drumului.-curatirea perfecta, temeinica a suprafetei decapate cu matura sau peria sau prin suflare cu aer comprimat-suprafata curata se amorseaza ungandu-se toata suprafata cu ajutorul periei sau a unei dispozitiv de pulverizat;
-dupa ce materialul de amorsaj s-a rupt se poate trece la plombarea propriu-zisa cu mixtura asfaltica.Mixtura asfaltica utilizata este cu bitum modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri si trebuie sa aiba temperatura conform SR 174/1, 2/2000 fiind asternuta cat mai repede posibil. Astfel temperatura mixturii la iesirea din malaxor trebuie sa fie de maximum 190oC iar la asternere temperatura mixturii trebuie sa fie de minimum 145oC. Ofertantul va preciza in propunerea tehnica, amplasarea statiei de prepararea mixturilor asfaltice utilizate, traseul rutier parcurs pana la punctul cel mai indepartat al lucrarii, viteza medie a autovehiculului care transporta mixtura si tipul (capacitatea) autovehiculului, timpii de asteptare pe santier pana la asternere, viteza de racire a mixturii estimata in oC/ora, temperatura la asternere.Se vor respecta listele cu cantitati de lucrari continute in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 159, 097.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 23.000 lei pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare, in original, trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original - virament bancar in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Braila CF 4205491. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1din OUG nr.34/2006 completata si modificata c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau - prin retineri succesive conform art. 90 alin. (3) din HGR nr. 925/2006. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil este de 1% din valoarea fara TVA a contractului.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se sol ofertantului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Form 12A si 12 B.Se sol tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif si compl ult prin Legea nr. 279/2011. Form 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu of independenta, conf Ord Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 priv punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Form 2.Persoane jur straine vor prez orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - elib de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bug de stat si bug local in conf cu cerintele sol de aut contr.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 69¹ conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: conform anexei Formularului 3. Se sol ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prez documente edif prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana jur. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activ ec care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Docum constatatoare se vor prez in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiec asociat are oblig de a demonstra indepl cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, aut contr isi rezerva dreptul de a sol ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul proc de atrib, sa prez pentru conformitate docum in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se sol ca media cifr de afaceri care vizeaza activ din cel mult ult 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 2.200.000 lei fara TVA. Valorile vor fi expr in lei, la cursul lei/euro mediu comunicatde BNR ptr anul resp. Anul 2009 1 euro= 4, 2373 lei/euro anul 2010 1 euro= 4, 2099 lei/euro anul 2011, 1 euro= 4, 2379 lei/euro;se vor prezenta Form.4 si copii dupa bilanturile contabile pe ult.3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ lucr exec in ult 5 ani (impliniti la data term lim de dep a of). Lista va contine val, per si locul exec lucr, modul de indepl a oblig, beneficiari si va fi insot de certif de buna exec (recomandari), ptr cele mai import lucr. In ved dem exp sim, se sol ca cer minima - exec in ult 5 ani, de la data dep of, a unui contract (lucrari de drumuri cu imbracaminte asf), a carui val sa fie de minim 1.100.000 lei fara TVA.Of va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu com de BNR ptr anul resp, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro=3, 3373lei; Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei ;Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei; Anul 2012 1 euro = 4, 3562 lei/euro; se prezinta Form.5, parti relevante ale contractelor si PVR aferent contr, Lista ref la utilaj, inst, echip teh de care disp op ec ptr indepl corespunz a contr.Se sol urmat utilaje: - statie de prep mixt asf certifla insp teh a echip tehn din constr, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT;
- laborator de incercari mat de constructii gr 2;
- freza mecanica 0, 5 m ~ 1, 0 m certif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT;
- cilindru compactor vibrator cu tambur de otel certif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT;
- masina de rasp emulsie cationicacertif la insp teh a echip tehn din constructii, de un org abilitat in conf cu prev Ord 337/N/2000 al MLPAT;
- parc auto cu capac de transp de 55 to/zi.Se prez Form.9 si certif de inspectie teh a echip tehn din c-tii conf.Ord.337/N/2000 al MLPAT., Inform ref la studiile, preg prof si calif pers resp ptr indepl contr.Ptr calif se sol pers de spec: 1. un sef de santier, inginer licentiat in constructii drumuri, poduri, cai ferate;2. un resp teh cu exec lucr de drumuri, atestat MDRT;3. resp cu calitatea cu decizie data de conducatorul societatii;4. 42 muncitori asfaltatori - pavatori.Se prez Form.6, diploma studii, atestat absolvire, decizie numire, legitimatie viz la zi, Form.8., Lista cuprinzand partea din contract pe care op ec are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se sol compl si prez acord de subcontractare pana la semnarea contr.Se prez Form.14 si 16 (daca este cazul), Atunci cand un grup de op ec dep of comuna, sit ec-fin si capac teh-prof se dem prin luarea in considerare a res tuturor membr grupului. Acordul de asoc va consemna partea/partile din contr pe care urm a fi indepl de fiec semnatar si liderul asoc care ii reprez si pe ceilalti asoc in rap cu aut contr. Liderul va reprez asoc atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul of com, fiec asociat treb sa indepl in mod ind cond de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (ptr partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii ptr partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indepl conditiile III.2.2 si III.2.3.a).Se prez Form.15 (daca este cazul) Inform privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalentSe prez certificatul ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalentSe prez certificatul ISO 14001 :2005/ echivalent/ dovada auditului de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer