Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de intretinere multianuala a retelei de drumuri judetene din judetul Tulcea in perioada 2013 ? 2014, pentru zona Vest a judetului


Detaliu pentru invitatia numarul 340173
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 340173/27.11.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de intretinere multianuala aretelei de drumuri judetene din judetul Tulcea inperioada 2013 ? 2014, pentru zona Vest a judetului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240502235, fax: +40 240516538, persoana de contact: Cubanita Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, str. Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de intretinere multianuala aretelei de drumuri judetene din judetul Tulcea inperioada 2013 ? 2014, pentru zona Vest a judetului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea lucrarilorde intretinerecurenta a carosabilului si zonei drumurilor judetene pe timp de vara prin executia de lucrari de reparare sectoriala a carosabilului, asigurarea esteticii rutiere prin executia de lucrari de cosire , varuire si corectare a plantatiei , curatirea santurilorsi mentinerea semnalizarii orizontale si verticale si pe timp de iarna prin executia de lucrari de deszapezire manuala si mecanica precumsi efectuareade catre personalul promitentului executant a tuturor serviciilor si activitatilor prevazute in NORMATIVUL PRIVIND ACTIVITATEA DISTRICTULUI DE DRUMURI - Editia 2007, in vederea asigurarii viabilitatiisi pentru desfasurarea circulatiei rutiere in conditii de sigurantapereteaua rutiera de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului JudeteanTulcea .
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 441, 300.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 20.000 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 9.104, 13 lei.
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea contractului, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face astfel: - la finalizarea contractului subsecventpentru lucrarile cu receptie intr-o singura etapa;
- la expirarea termenului de garantie stabilit conform Normativului AND 554-2004, anexa 5, pentru lucrarile la care receptia se va face in doua etape. Restituirea garantiei de buna executie pentru aceste lucrari se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 1, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 27, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 28.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 19, se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Teodorescu Horia - presedintele Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaConstantin Cabuz ? secretar al judetului TulceaMihai Nicu ? director executiv al Directiei Lucrari PubliceSirma Caraman ? director executiv al Directiei Economice, Buget-FinanteZaharia Fatu ? director executiv al Directiei Contencios Juridic si Administratie LocalaMioara Galateanu ? director executiv adjunct al Directiei de Urbanism si Amenajarea TeritoriuluiMihaela Lungu ? sef serviciu - Serviciul Managementul ProiectelorConstantin Parciog ? sef serviciu ? Serviciul Resurse Umane, Asigurarea Calitatii, Sanatatea si Securitatea MunciiMihai Marius Cristi ? sef serviciu ? Serviciul Contencios Juridic, Administratie Publica si Relatii PubliceComsa Luminita ? sef serviciu ? Serviciul Buget, Finante, ContabilitateConsilieri judeteni: Badea PetreBalan Lucian DanielBejan Corneliu SilviuBoiangiu Cosmin-CalinCazacu CristinelCaprita Doru MarianChichi NicolaeCorbeanu Bogdan GeorgeDiacencu Romeo CosminDragomir Brindusa DanielaGavrus StelianGudu MichaelMalenda IonelMarinescu LilianaFurdui LucianMergeani DumitruMoscu DoruMotoc OctavianNane AurelOprea AuroraPopovici NicolaeRadu AnisoaraStan IonelStoian MirceaTarhon VictorZibileanu StefanaMarilena BojianDache Dumitru Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 7.500.000 lei. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare. Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Se va completa Formularul nr. 2 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular nr. 5. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract sau cel mult 3 (trei) contracte de lucrari de drumuri, a carui valoare sau, dupa caz, a caror valoare cumulatasa nu fie mai mica de 5.700.000 lei, fara TVA.Se solicita copii ale contractului sau partilor relevante din contract, recomandarii din partea beneficiarului si a procesului verbal de receptie partiala, la terminarea lucrarilor sau finala pentru un contract sau maxim 3 contracte prin care sa se confirme executia de lucrari de drumuri, in ultimii 5 ani, in valoare de cel putin 5.700.000 lei, fara TVA., CONTINUARE CERINTA NR. 1Din documentele solicitate mai sus trebuie sa rezulte beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractelor subsecvente. (Formular nr. 3).Utilajele minime necesare de care ofertantul trebuie sa dispuna (proprietate sau chirie) sunt: formatia de utilaje pentru activitatea de vara, conform anexei 4 din caietul de sarcini si formatia de utilaje pentru activitatea de iarna conform anexei 3 din caietul de sarcini., Ofertantii vor prezenta dovada detinerii utilajelor tehnice, echipamentelor si mijloacelor de transport. Aceasta va fi facuta prin prezentarea de catre operatorul economic a copiilor semnate si stampilate "conform cu originalul? a cartilor de identitate ale autovehiculelor si ale autoutilajelor detinute in proprietate, chirie sau leasing. Pentru autovehiculele, utilajele si echipamentele tehnice inchiriate se vor depune si copii ale contractelor de inchiriere.De asemenea, ofertantii pot prezenta orice alte documente din care sa rezulte punerea la dispozitie a utilajului/echipamentului/mijlocului de transport respectiv. Neprezentarea dovezii detinerii/punerii la dispozitie a numarului minim de utilaje si echipamente solicitate mai sus duce la descalificare., Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca poate inlocui un autoutilaj sau mijloc de transport defect in 8 ore de la notificarea facuta de achizitor (utilajul sau mijlocul de transport defect va fi inlocuit cu unul cu aceleasi caracteristici)., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractelor subsecvente. (Formularele nr. 4 si 7)Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractelor subsecvente, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractelor. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.?Se va prezenta si o lista cu personalul calificat implicat in executia lucrarilor., Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractelor (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractelor). Astfel, personalul de specialitate minim necesar este: - 1 sef Lot-inginer, subinginer cu studii superioare tehnice;
- 1 Adjunct sef lot-inginer, subinginer cu studii superioare tehnice;
- 2 sefi de district- persoane cu studii superioare sau medii cu experienta in coordonarea lucrarilor de drumuri;
- 1 responsabil cu siguranta circulatiei ? inginer, subinginer, tehnician;
- 1 responsabil serviciu tehnic ? persoana cu studii superioare sau medii de specialitate cu experienta in intocmirea devizelor delucrari si antemasuratorilor.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., CONTINUARE CERINTA NR. 6Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice., Ofertantul va face dovada ca detine personal muncitor calificat (mecanici utilaje, conducatori auto) suficient pentru a acoperi minimul necesar de personal deservent pentru utilajele si mijloacele de transport (autoutilaje) prevazute in planul operativ de actiune pe timpul iernii, anexa 3 din caietul de sarcini., Autoritatea contractanta va solicita ofertantului declarat castigator o declaratie pe proprie raspundere ca personalul de specialitate prezentat va fi disponibil la data incheierii acordului cadru si pe toata durata derularii acestuia. Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent. Documentul trebuie sa fie emis pentru activitati de executie lucrari de drumuri si poduri., Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent. Documentul trebuie sa fie emis pentru activitati de executie lucrari de drumuri si poduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer