Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de reabilitare acoperis tip terasa sau sarpanta la agentiile Loto


Detaliu pentru invitatia numarul 341091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 341091/17.12.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de reabilitare acoperis tip terasa sau sarpanta la agentiile Loto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO12397185, Adresa: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213363440/115, Fax: +40 0213363146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 0213363440/115, fax: +40 0213363146, persoana de contact: Olaru Cornelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (jocuri de noroc)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de reabilitare acoperis tip terasa sau sarpanta la agentiile Loto
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare acoperis tip terasa sau sarpanta la agentiile Loto
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 026 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte sunt prevazute in Anexa Bsi se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.- Formu 7 pentru scrisoare bancara.Pt virament bancar: codul IBAN este RO69 RZBR 0000 0600 0067 1458, deschis la Banca Raiffeisen -Agentia Bucuresti.Se poate constitui ?i prin depunerea la casieria CNLR din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti pentru loturile 7, 6, 5, 2, 1.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte pentru unul sau mai multe loturi, garantia de participare se va constitui distinct pentru fiecare lot in suma precizata mai sus.Conditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1 lit. a) OUG nr.34/2006; In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.8 pentru scrisoare bancara. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Conf.HG.nr.1045/2011, sedeschide la Trezotera Statului un cont la dispozitia CNLR.Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, CNLR alimenteaza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 4Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese ) din OUG nr. 34/2006-Formularul 12Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director Directia Financiar Contabilitate Odeta Nestor, Sef Serviciu Achizitii Olesea Postolache, Sef Serviciu Avizare Legislatie Ionut Tunaru, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia-presedinte, Ionut Despa-membru si Olesea Postolache-membru.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006-Formularul 9Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Formularul 11 Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulNota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat laAFP, Fisa de Informatii generaleAutoritatea contractanta solicitamedia cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1euro=4, 2373 lei;Anul 2010 euro=4, 2099 lei siAnul 2011 euro=4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantOfertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate, de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., O lista a principalelor lucrarisimilare executatein ultimii 5 ani, inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Ofertantul va prezenta cel pu?in un document/ contract/ proces verbal de recep?ie prin care saconfirmeexecutarealucrarilorsimilare celor ce fac obiectul procedurii)Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 euro=4, 2373 leiAnul 2010 euro=4, 2099 leiAnul 2011 euro=4, 2379 lei, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinatorul Certificarea standardului ISO 14001in domeniul calitatii sau echivalentIn situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP prin asigurarea accesului direct nerestrictionat si deplin, conform art.40, alin(1) din OUG nr.34/2006 modificata si completata ulterior
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer