Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de Refacere infrastructura : drum acces ,parcare,canalizare (conform proiect simbol tehnic 113/2011 proiectant general SC SQUARE Birou Arhitectura Urbanism SRL).


Detaliu pentru invitatia numarul 352977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala a Sarii - SA
Numar invitatie: 352977/23.08.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de Refacere infrastructura : drum acces , parcare, canalizare(conform proiect simbol tehnic 113/2011 proiectant general SC SQUARE Birou Arhitectura Urbanism SRL).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda nr.22, slanic, Romania, cod postal: 106200, telefon: +40 244/240996-115, fax: +40 244/240997, persoana de contact: Dragoi Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Cuza Voda nr.22, slanic, Romania, cod postal: 106200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extractia Sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de Refacere infrastructura : drum acces , parcare, canalizare(conform proiect simbol tehnic 113/2011 proiectant general SC SQUARE Birou Arhitectura Urbanism SRL).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de Refacere infrastructura : drum acces , parcare , canalizareconform proiectului de executie.Valoarea estimata a contractului este de 850.000 lei si cuprinde cuantumul de 10% aferent procentului de diverse si neprevazute, in valoare de 77.273 lei.
II.1.6) CPV: 45213221-8 - Lucrari de constructii de depozite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 850, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este 15.454 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta decat leul se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile inainte de data publicarii invitatiei de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia de participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO13RNCB0210011841410001 deschis laBCR Slanic, sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Autoritate contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform legislatiei in vigoare.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu condi?ia nominalizarii, pentru situa?iile de executare totala sau par?ialamen?ionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.Garantia de participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea garantiei de participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Sucursalei Salina Slanic Prahova ? Compartimentul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 30).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate constitui garan?ia de buna executie in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare..Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta(cf.OrdinANRMAP Nr. 314/2010) Completarea Formularului 10, in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Director Sucursala ? Soare Liviu;Director Economic ? Miuta Maria;Director Tehnic ? Chipesiu Florinel;Sef Atelier Electromecanic ? Belea Anghel;Sef Sector Productie ? Oprina Adrian;Consilier Juridic ? Draganescu Nicoleta;Inginer Compartiment Achizitii Aprovizionare Contracte ? Dragoi Constantin.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181, lit .a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181, lit .a), c1) si d)din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin.4, HG.925/2006.Calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularul nr. 13.Daca este cazul, prezentarea Formularului 18 si anexala acesta cu precizarea par?ilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre ace?tia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in Formularul 19 si respectiv Formularul 18A).Pentru acordul de asociere se va men?iona ca to?i asocia?ii isi asuma raspunderea solidara pentru execu?ia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruc?iuni de la si in numele tuturor asocia?ilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru execu?ia contractului, inclusiv platile. In?elegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca to?i asocia?ii sunt obliga?i sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai mul?i operatori economici, va semna o declara?ie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatea contractanta, inainte de data semnarii contractului.Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat local.Nota: 1.In cazul in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), cerin?ele obligatorii privind ?Situa?ia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie indeplinite de catre fiecare membru in parte. Formularele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus sunt obligatorii pentru fiecare membru al grupului.2.In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, formularele solicitate pentru demonstrarea « situatiei personale a candidatului sau ofertantului » vor fi depuse si de catre acesta.3. In cazul in care in oferta sunt declarati subcontractanti acestia nu au obligatia de a depune formularele solicitate la sectiunea ?Situatia personala a candidatului sau ofertantului?. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba abilitati sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Autorizatie de functionare sau alte echivalente.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Nota: Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana: a) Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident (avand in vedere schimburile de marfuri din cadrul Comunitatii Europene) si/sau certificat de rezidenta fiscala CFR-1- se va prezenta si o traducere autorizata in limba romana.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor de la pct. 2.2., amintite mai sus, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor prezenta in original insotite de traducerile legalizate in limba romana.1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), cerintele obligatorii privind?Capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale?trebuie indeplinite de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor men?ionate mai sus sunt obligatorii pentru fiecare asociat.2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - minim 1.545.454 lei, 2. Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exerci?iilor financiare incheiate pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertan?ilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante, Documentele care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.(atunci cand este cazul): a)numar mediu anual de salariati mai mic de 250;b)cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 milioane de euro, echivalent in lei, sau active totale care nu depasesc echivalentul in lei a 43 milioane de euro, conform ultimei situatii financiare aprobate. Prin active totale se intelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli in avans.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experien?a similara in ultimii 5 aniOfertan?ii vor prezenta o declara?ie privind principalele lucrari similare in ultimii 5 ani (Formularul nr. 16A) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Experienta similara, Completarea Formularului 15.( Prin experienta similara se intelege faptul ca ofertantul a efectuat lucrari de genul celor care fac obiectul achizitiei ).- Prezentarea a1 recomandari/ documenteconstatatoare din partea beneficiarilor contractelor men?ionate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?ei minime privind experien?a similara; Recomandarea/documentele trebuie sa cuprinda informa?ii privind obiectul contractului: -data la care au efectuat lucrari similare-daca au aparut anomalii in desfasurarea contractului, natura acestora- Apreciere privind derularea contractuluiRecomandarea va fi de la societatile comerciale care sunt prevazute in fisele cu experienta similara si vor fi insotite de copie a contractelor de executie lucrari si cu PV de receptia finala, Formular 17., 2. INFORMATII privind asigurarea cu personal de specialitate, echipamente, alte mijloace fixe si service (personal propriu sau colaboratori). Ofertantii vor completa Formularul 23Informatii privind subcontractantiiSe va completa (daca e cazul) Formular 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/asociati si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare/asociere si datele de recunoastere ale subcontractantilor/asociatilor propusi.In acest caz se va completa (daca e cazul) si Formular 18 ? Lista subcontractorilor/asociatilor si Formular 18A ? Model acord subcontractare/ Formular 19A ? Model acord asociere.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., 3. Lista personalului ce va fi implicat in realizarea lucrarii.Trebuie ca cel putin o persoana ce va lucra la acest proiect sa aiba studii si experienta in domeniul constructii ? se va completa Formularul 24Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa cuprinda cel putin : - 1responsabil tehnic cu executia- 1 responsabil cu calitateaNota: 1.Atunci cand un grup de operatori economici depun o oferta comuna capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul subcontractarii unei par?i a contractului documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus nu sunt obligatorii pentru subcontractan?i.3. In cazul unui angajament de sus?inere din partea unui ter?, pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor mentionate mai sus se vor lua in considerare fie resursele ofertantului/cumulul resurselor membrilor grupului de operatori economici (asociere) ori cele ale ter?ului sus?inator atunci cand sus?inerea este acordata pentru capacitatea tehnica si profesionala. Cerin?a privind experien?a similara solicitata va fi indeplinita prin luarea in considerare a sustinerii unui singur tert sus?inator. ovada ca are implementat sistemul de Management al calitatii ISO 9001-2008 sau a oricarui standard echivalent si al mediului ISO 14001-2002, in domeniul solicitat .Nota: In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, corespunzator specificului activitatii desfasurate in cadrul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
.Termen de executie
10
Descriere: Durata de executie a lucrarii exprimata in zile
termen de garantie
10
Descriere: Durata garantiei exprimata in luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer