Achizitie publica - Executia lucrarilor de reparatii capitale, recompartimentarea si reorganizarea spatiilor, utilaje si echipamente tehnologice, amenajari de terenuri pt pr ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spita
Detaliu pentru invitatia numarul 321531
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321531/09.03.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor de reparatii capitale, recompartimentarea si reorganizarea spatiilor, utilaje si echipamente tehnologice, amenajari de terenuri pt pr ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Policlinica 2?, cod SMIS 19364
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de reparatii capitale, recompartimentarea si reorganizarea spatiilor, utilaje si echipamente tehnologice, amenajari de terenuri pt pr ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Policlinica 2?, cod SMIS 19364
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reparatii capitale, recompartimentarea si reorganizarea spatiilor, utilaje si echipamente tehnologice, amenajari de terenuri pentru proiectul ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 861, 928.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 80.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repsectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, respectiv 8.246, 19 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaOfertantul va prezenta o declaratie careva cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade deexecutie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Experienta similara se demonstreazaprin prezentarea mai multor contracte de lucrari similare cu obiectul achizitiei executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 6.000.000 lei fara TVA.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiercarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie / ITP aflate in termen de valabilitate, RCA, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr.4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces sub orice forma, proprietate/inchiriere/preinchirere sau angajament de punere la dispozitie, a unui laborator autorizat grad II, pentru efectuarea incercarile de laborator, pentru toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr.5Personalul cheieresponsabil de ineplinirea contractului, minim solicitat: Responsab. de contract / sef santier /Coord. de lucrareCerinte: stud. sup.domen. constr., exp. prof. gen. in domeniul constr.;exp. prof specif. in calitate de Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de lucrare , pt cel putin un contract lucrari similar obiectului achizitiei.Responsab. RTEpe domeniul constructii civile Cerinte: atestat profesional eliberat de institutiile abilitate (MDRT), in constr. civile, valabilResponsab. calit. CQ in dom. constructii civile, ind, agr. si miniere cu studii sup. licenta si dovada imputernicirii responsabil CQResp. securit si sanat santier, securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf Lg 319/2006;Exec. autoriz. pentru lucr. electr. atestat ANRE valab.Execut. autoriz. pt lucrari gaze, atestat ANRE valab., Cerinta nr. 6Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Se solicita dovada implementarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 17:21