Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor de ''Reparatii curente, de urgenta si intretinere la unele unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Cluj-Napoca''


Detaliu pentru invitatia numarul 345743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 345743/23.04.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor de ''Reparatii curente, de urgenta si intretinere la unele unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Cluj-Napoca''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592588, Fax: +40 264431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor de ''Reparatii curente, de urgenta si intretinere la unele unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Cluj-Napoca''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de ''Reparatii curente de urgenta si intretinere la unele unitati de invatamant preuniversitar din Municipiul Cluj-Napoca''; valoare ''diverse si neprevazute'' este de 0, 00 lei, avand in vedere faptul ca este vorba de reparatii curente
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 290, 323 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de 100.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa Formularul 11. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine este 8689, 03 lei. Garantia de participare se va depune cu OP in contul contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7. Data echivalentei leu-euro pentru obligatii de plata ofertanti este stabilita cu 5 zile anterior datei limita pentru depunere oferte
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din val.contractului.Se constituie astfel: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurari(formular18);prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la trezorerie, cu respectarea art.90, alin.(3)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C;3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;4)Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data limita de depunere a ofertei;5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;6. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6.a) si 6.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele7)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: PRIMAR-EMIL BOC, presedinte comisie de evaluare VIRGIL PORUTIU, membrii comisiei: ADRIANA MAGUREAN, IOAN BOGDAN, RAMONA GABOR, PANEA ILEANA, ILISIU MIHAI, BUFAI REKA, MURESAN LUCIA, COCIS MARCELA, POPA BIGDAN, NICOARA ANA, MIRELA MARINCEAN, CADAR ILEANA, GABRIELA IUONUT; Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Horvath Anna, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Morar Dan Ioan, Muresan Adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Popa Irimie, Radu Ratiu, Stoica Doru, Surubaru Gheorghe, Tomos Constantin, Tarcea Dan Stefan, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 6.a) si 6.b)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6.a)- 6.b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care oferta este sustinuta de catre un tert, acesta nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire ale art. 181 lit a, c c^1 si d conform art. 186 alin. 2 din OUG 34/2006 -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. Pentru anul 2012, in cazul in care nu s-a depus bilantul, trebuie prezentate orice alte documente justificative echivalente acestuia, Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 250.000 lei sau echiv euro, 2010 - 4, 2099 2011 - 4, 2379, 2012 - 4, 4560 (curs mediu stabilit de BNR)., Acces la linii de credit/sume de bani minim 29.000 lei Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow de executie a contractului pentru perioada impusa respectiv maxim 60 zile.De asemenea operatorul poate utiliza prevederile legale in privinta ?angajamentuluii ferm de sustinere financiara ? din OUG 34/2006 modificata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la buna sfarsit, Experienta similara: din cel mult 1 contract executat in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor cu valoarea cumulata a lucrarilor executate in valoarea de minim 180.000 lei fara TVA; experienta similara trebuie sa priveasca lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini. ), Inf privind personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va face dovada ca pentru executia lucrarilor va dispune de o echipa minim formata din minim: - 1 RTE pentru domeniul I- 1 sobar cu diploma obtinuta in urma absolvirii unui curs de sobar- cate 1 specialist autorizat pentru: instalatii sanitare(Normativ I 9/2009), instalatii electric(Normativ I 7/2011), instalatii gaz(Normativ I 6/2011 - autorizare ANRE), instalatii incalzire(certificare MLPTL, Normativ I 13/2002 autorizare ISCIR)- cate 1 specialist pentru: RSL - responsabil cu supravegherea lucrarilor de instalare montare si intretinereRSVTI - operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilorRVT - responsabil cu verificarea tehnica in utilizarea aparatelor conform art. 7 si 8 din PT ISCIR A1 -2010, Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Ofertantul va face dovada ca dispune de minim urmatoarele utilaje: - schela metalica ? minim 1.000 mp.- betoniera - minim 4 buc-masina de perforat si spart beton ? minim 6 buc-generator curent ? minim 2 buc- masina debitat metale -minim 1 buc- masina universala pentru prelucrare cherestea ? minim 1 buc- autobasculanta ? minim 1 buc- buldoexcavator ? minim 1 buc- masini raschetat parchet ? minim 2 buc- aparat de sudura electric ? minim 3 buc- aparat sudura autogen ? minim 3 buc- masini de filetat ? minim 3 buc-- polizor unghiular ? minim 6 buc- strung de prelucrare metale ? minim 1 buc- aparate pentru verificat instalatie electrica ? minim 2 buc- masina de gaurit minim 6 buc- detector monoxid si CO ? minim 2 buc, Informatii privind asocierea- daca este cazul, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executantul lucrarilor, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer