Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor la obiectivul ,, Drum de legatura DJ 713 Dichiu-DJ 714 Zanoaga?


Detaliu pentru invitatia numarul 351002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 351002/24.07.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor la obiectivul , , Drum de legatura DJ 713 Dichiu-DJ 714 Zanoaga?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor la obiectivul , , Drum de legatura DJ 713 Dichiu-DJ 714 Zanoaga?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executia lucrarilor la obiectivul , , Drum de legatura DJ 713 Dichiu-DJ 714 Zanoaga?Valoarea estimata a achizitiei este de 4.996.085 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 4758176 lei- valoarea cheltuieli diverse si neprevazute de 237.909 lei, reprezentand un procent de 5, 00% din valoarea lucrarilor de executie
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 996, 085 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.000lei.Perioada de valabilitate: minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa inalta moneda va fi cel publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. Modalitate de constituire: prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste, confirmat prin OP in original si extras de cont in copie certificata de ofertant ?conform cu originalul", sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul asocierilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. In cazul in care garantia de participare se va constitui redusa cu 50%, se va prezenta Formularul 25- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, dupa caz cu anexe, conform Legii nr. 346/2004, in original. Pentru asocieri, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta un IMM si sa ataseze Formularul 25, in original. Dovada constituirii garantiei de participare se va transmite atat prin SEAP, in copie semnata cu semnatura electronica, cat si la sediul autoritatii contractante, in original, cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine suma de 8.538, 17 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lector. univ. dr. Tutuianu Adrian- presedinte, Marinescu Ioan- vicepresedinte, Grozavu Ion Gabriel- vicepresedinte, Ivanoff Ivan Vasile- secretar judet, Igescu Carmen- director executiv Directia Economica, Buget, Dinu Vasile- director executiv Directia Tehnica, Stoica Dorina- director executiv Directia Juridica Administratie Publica, Radu Sorin Adrian- director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse, Jean Cirstoiu -director adjunct Directia Tehnica si consilierii: Stanescu Mihai, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, Hermenean Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveana Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator, trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de min. 9.000.000 lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine. Modalitate de indeplinire 1)Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original. a) ) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara sau alte documete edificatoare b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei; Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari de constructie/reabilitare drumuri cu o valoare de minim 4.500.000 lei fara T.V.A. Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008- 1 euro = 3, 6827, 2009- 1 euro = 4, 2373 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei. Se va prezenta certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 2 Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier cu studii superioare. b)Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul drumuri. c) Responsabil tehnic cu calitatea atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniul drumuri. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer