Achizitie publica - Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?Amenajare curte interioara la Adapost de urgenta pe timp de noapte ? Deva?
Detaliu pentru invitatia numarul 353003
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353003/26.08.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?Amenajare curte interioara la Adapost de urgenta pe timp de noapte ? Deva?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213435, fax: +40 254226176, persoana de contact: Petru Marginean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Deva, P-ta Unirii, nr. 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?Amenajare curte interioara la Adapost de urgenta pe timp de noapte ? Deva?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?Amenajare curte interioara la Adapost de urgenta pe timp de noapte ? Deva?, in baza documentatiei tehnice atasat in SEAP.Valoare totala: 534.830 lei -fara TVA din care Cheltuieli diverse si neprevazute ? 48.620 lei, fara TVA.Moneda: RON; Nota: Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 10 % din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta financiara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielie aferente cap. Diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.724, 20 lei. Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. 1. din HG 925/2006, prin: - virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata;sauinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, la sediul Municipiului Deva, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta. In orice situatie, dovada constituirii garantie de participare trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2 oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului; 3 oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. 4 In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, suma determinata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 4.266, 20 lei Modul de restituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. Echivalentul lei/alta valuta se va face astfel: echivalentul in euro la cursul stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractului fara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precum si membrii comisiei de evaluare sunt: Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt: Petru Marginean ? Primar, Surgent Marius Gheorghe ? Viceprimar, Mos Ovidiu ? Viceprimar, Mica Mihai Robert? Administrator Public; Laura Sarbu ? Secretar; Nutu Silviana ? Director economic, Cosmin Vasile ? Director tehnic, Davidescu Mircea Ioan? Sef Serviciu Achizitii, Investitii Publice, Curcan Maria Rodica- Sef serviciu Financiar Contabilitate , Membrii comisia de evaluare: Codrin Gabriel, Petrica Mihaiela, Marginean Nicolae, Vasiu Tiberiu, Rachita Ciprian, Membrii de rezerva comisia de evaluare: Davidescu Mircea, Cudrevati Alexandru, Consilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Kovacs Francisc, Morar Nicolae Marcel, , Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Takacs Iosif, Tonea Vasile.5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederileart. 186 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;, Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari, sa fie de minim 972.420 lei.Se vor prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in confor cu preved art.190 din OUG.34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitia ofert res tehn si prof invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art: 180, 181 lit.a), c1)sid) si 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare, daca este cazul.Sustinatorul va prezenta si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul.Se vor prezenta urm doc. justificative: ?Declaratie privind subcontractantii?Acord de subcontractare ; Declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructiiSe vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate ;? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Muncitori calificati: minim 6 muncitori calificati in meseria de montator marmura sau alte materiale similare. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: - dovada calificarii in domeniu;
- declaratie de disponibilitate;, Responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat de MDRT in domeniul I - Constructii civile conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, art.14, art.23 si cuOrdinulnr. 777 din 26 mai 2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?, cu modif. si completarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: Declaratie de disponibilitate ;Atestat emis de MDRT si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Sef de santier? studii tehnice (in domeniul constructiilor)Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Diploma de studii in copie cu mentiunea conform cu originalul; Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Prezentarea unei liste cuprinzand persoanele responsabile pentru executia lucrarilor., Experienta similaraDin Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii prin maxim 2 contractede "lucrari executate si duse la bun sfarsit" sau "contract de lucrari finalizat" (conform prevederilor art. 14 din Ordinul 509/2011) a caror valoare cumulata sa fie de minim 486.210 lei fara T.V.A. (reprezentand valoarea estimata ? fara diverse si neprevazute) Aceste contracte vor cuprinde lucrari de pavaj cu marmura sau materiale similare de minim 200.000 lei fara TVA.Pentru aceste contracte se vor prezenta certificari de buna executie.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului. Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat leise va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele in cauza., Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 08:31