Achizitie publica - Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?PROIECT INTEGRAT?
Detaliu pentru invitatia numarul 327936
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327936/29.05.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?PROIECT INTEGRAT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MANASTIUR (PRIMARIA COMUNEI MANASTIUR)Cod fiscal: 2510235, Adresa: LOC. MANASTIUR, NR. 297, JUD. TIMIS, Manastiur, Telefon: 0256325896, Fax: 0256325850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. MANASTIUR, NR. 297, JUD. TIMIS, Manastiur, Romania, cod postal: 307275, telefon: +40 256325896, fax: +40 256325850, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. MANASTIUR, NR. 297, JUD. TIMIS, com. Manastiur, Romania, cod postal: 307275
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?PROIECT INTEGRAT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor la obiectivul de investitii: ?PROIECT INTEGRAT? : Lot 1 ?Retele de canalizare menajera in localitatile Manastiur, Remetea - Lunca, Padurani?; Lot 2?Alimentare cu apa in localitatea Remetea ? Lunca?; Lot 3 ?Recompartimentare si consolidare cladire publica: camin cultural comuna Manastiur?; Lot 4 ?Amenajare parc dendrologic comuna Manastiur?; Lot 5 ?Modernizare strazi in localitatea Manastiur?
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 485, 931 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:107.076 lei; Lot 2:12.970 lei; Lot 3:17.018 lei; Lot 4:6.915 lei; Lot 5:17.254 lei; perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO53TREZ6285004XXX000038, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Faget, si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei;
- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularul C;
- Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularului D (persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Curuti Ionel, Balu Calin, Dejica Cosmin, Ulici Marusia);
- Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularul E;
- Ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Completarea Formularului F: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de: - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip)emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Ofertantii vor demonstra faptul ca nu au obligatii de plata restante la data de 25 a lunii anterioare celei in care are loc deschiderea ofertelor.- Documentele vor putea fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila "conform cu originalul".- Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006). Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).Persoane juridice /fizice straine: Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare. Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri). Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim: Lot 1:11.260.000 lei; Lot 2:1.360.000 lei; Lot 3:1.780.000 lei; Lot 4:720.000 lei; Lot 5:1.800.000 lei.- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate., -Bilantul contabil (bilant prescurtat, depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si balanta contabila la data de 31.12.2011 (sau, daca este posibil, bilantul contabil la data de 31.12.2011)., - Demonstrarea faptului ca ofertantul are capacitatea de a sustine din punct de vedere financiar executia lucrarilor pentru o anumita perioada; sumele minime solicitate si perioadele sunt indicate in Anexa B, pentru fiecare lot in parte: Lot 1: resurse in valoare de minim 2.113.332 lei; Lot 2: de minim 255.994 lei; Lot 3: de minim 335.882 lei; Lot 4: de minim 136.476 lei; Lot 5: de minim 340.538 lei; toate pt. o perioada de minim 3 luni calendaristice., - Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante lucrari: Completarea Formularului H;, - Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara, astfel: Lot 1: lucrari de canalizare; valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 5.630.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare cumulata a maxim 3 lucrari); Lot 2: lucrari de alimentare cu apa; valoarea lucrarilor: de cel putin 680.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare unei lucrari); Lot 3: lucrari de constructii civile; valoarea lucrarilor: cel putin 890.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare unei lucrari); Lot 4: lucrari de amenajare spatii verzi/parcuri/gradini; valoarea lucrarilor: de cel putin 360.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare unei lucrari); Lot 5: lucrari de drumuri; valoarea lucrarilor: de cel putin 900.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare unei lucrari). Pot fi prezentate max. 7 contracte (lucrari); nu este impus un numar minim., - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular J);
- Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus): Anexa la formularul J, CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu realizarea contractului, insotita de documentele solicitate (respectarea conditiilor prev. in Anexa la Formularul J); conditii minime: responsabil de contract; sef de santier; RTE; Responsabil control calitate; Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006; Personal muncitor de specialitate (personal calificat); personalul minim necesar este detaliat, pentru fiecare lot in parte, in Anexa la Formularul J., LOT 1: - 1 responsabil de contract: - studii superiore de lunga durata: constructii;
- 1 sef de santier: - studii superiore: constructi hidro; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare;
-1 Responsabil tehnic cu executia: - inginer/subinginer : constructii hidro; atestat conform normelor in vigore in domeniul: constructii hidro;
-1 Responsabil control calitate;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006;
- Personal muncitor de specialitate (personal calificat): -instalator., LOT 2: - 1 responsabil de contract: - studii superiore de lunga durata: constructii;
- 1 sef de santier: - studii superiore: constructi hidro; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor;participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare;
-1 Responsabil tehnic cu executia: - inginer/subinginer : constructii hidro; atestat conform normelor in vigore in domeniul: constructii hidro;
-1 Responsabil control calitate;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006;
- Personal muncitor de specialitate (personal calificat): -instalator., LOT 3: - 1 responsabil de contract: - studii superiore de lunga durata: constructii;
- 1 sef de santier: - studii superiore: constructi civile; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare;
-1 Responsabil tehnic cu executia: - inginer/subinginer : constructii civile; atestat conform normelor in vigore in domeniul: constructii civile;
-1 Responsabil control calitate;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006;
- Personal muncitor de specialitate (personal calificat): -instalator., LOT 4: - 1 responsabil de contract: - studii superiore de lunga durata: constructii;
- 1 sef de santier: - studii superiore: constructi civile; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare;
-1 Responsabil tehnic cu executia: - inginer/subinginer : constructii civile; atestat conform normelor in vigore in domeniul: constructii civile;
- 1 inginer horticol/peisagist;
-1 Responsabil control calitate;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006;
- Personal muncitor de specialitate (personal calificat): -instalator., LOT 4: - 1 responsabil de contract: - studii superiore de lunga durata: constructii;
- 1 sef de santier: - studii superiore: constructi civile; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare;
-1 Responsabil tehnic cu executia: - inginer/subinginer : constructii civile; atestat conform normelor in vigore in domeniul: constructii civile;
- 1 inginer horticol/peisagist;
-1 Responsabil control calitate;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006;
- Personal muncitor de specialitate (personal calificat): -instalator., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul (Formular K);
- Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini ?lista consumurilor de ore de functionare ale utilajelor?, corelate cu graficul de executie propus, si urmatoarele: Laborator de incercari in constructii -grupa II, autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari in toate domeniile care au legatura cu specificul contractului): Anexa la Formularul K: (cu respectarea conditiilor prevazute in aceasta);, - Informatii privind subcontractantii: - Daca este cazul subcontractarii unei parti a contractului, se vor prezenta urmatoarele documente pentru subcontractant: Declaratie privind conflictul de interesesi informatii minime despre operatorul economic; Acordul/acordurile de subcontractare., - Lista obligatiilor contractuale, daca este cazul (formularmodel)., - Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Standarde de asigurare a calitatii - Certificari valabile, pentru un domeniu corespunzator obiectului contractului: - Certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent);, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: - Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
25
Descriere: conform caietului de sarcini (justificat prin grafic detaliat, in care se va evidentia planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor)
Durata de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: conform caietului de sarcini
Termenul de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 09:00