Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Construire centru local de informare turistica, editarea si elaborarea de materiale promotionale in comuna Tirnova, judetul Caras - Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 328682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TIRNOVA (PRIMARIA COMUNEI TIRNOVA)
Numar invitatie: 328682/06.06.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Construire centru local de informare turistica, editarea si elaborarea de materiale promotionale in comuna Tirnova, judetul Caras - Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIRNOVA (PRIMARIA COMUNEI TIRNOVA)Cod fiscal: 3227262, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.377, Tarnova, Telefon: 0255-234704, Fax: 0255-234704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.377, Tarnova, Romania, cod postal: 327385, telefon: +04 0255234704, fax: +04 0255234707, persoana de contact: Galben Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA NR.377, Tarnova, Romania, cod postal: 327385, telefon: +04 0255234704, fax: +04 0255234707, persoana de contact: Galben Dan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Construire centru local de informare turistica, editarea si elaborarea de materiale promotionale in comuna Tirnova, judetul Caras - Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Construire centru local de informare turistica, editarea si elaborarea de materiale promotionale in comuna Tirnova, judetul Caras - Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 599, 438 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.900 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Se va const. de catre ofert. castigator in cuantum de 10% din pretul contr., excl. TVA, in max. 5 zile lucr. de la data semnarii contr. de lucrari, valabil pe toata per. de garantie a lucrarilor exec..Garantia de buna exec.se const. conf. prev.legale prev.in art.90/HG925/2006: fie instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.;fie prin retineri succesive din sum. dat. pt. facturi partiale, conform prevederilor HG nr. 1045/19.10.2011.Ofertantii IMM, conf. Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Tirnova le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Tirnova le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Tirnova le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Tirnova le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Blagoiescu-Birau Rusalin, Presedintele comisiei de evaluare ? Dan Galben, Membru comisie de evaluare ? Varan Ionela Lacrimioara, Membru comisie de evaluare ? Macelaru Dumitru, Membru extern cooptat fara drept de vot ? Cimponeru Maria.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Tirnova le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala.Documentele prezentate trebuie vizate si inregistrate de organele competente, in copie lizibila, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva., Inf. priv. sit.ec.-fin.Daca un grup de op. ec. depune o of. comuna, atunci sit.ec. si fin. se dem. prin luarea in consid. a res. tuturor memb. asocierii.Fiecare asociat este obligat sa prez. aceste doc., iar cerinta min.se va consid. Indepl. in mod cumulativ.In cazul in care of. este o as., incadr. in cat. IMM se va analiza cu priv. la asoc.in ansamblu. Terti sust. Pt. sit. ec.-fin. in cazul in care of. isi dem. sit. ec. si fin. invocand si sust. acordata de catre o alta pers., acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., prin preze.unui angaj. ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta conf. faptul ca va pune la disp. of.res. ec. si fin. invocate..Tertul sust.nu treb. sa se afle in sit. care det. excl. din proced. de atrib., cf.art.180siart181 lita), c1) si d)/OUG34.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta 2Of. trebuie sa faca dovada exec. unei lucr. sim., ex. si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data dep. of., cu o valoare de min.590.000 lei fara TVA.Prin form. ?lucrari exec. si duse la bun sfarsit? si ?contr. de lucrari fin.?se intelege: lucrari recept. partial care sunt insotite de PV de recept. partiala;lucr. recept. insotite de PV la term. lucr.;lucrari recept. insotite de PV de recept. finala.Pt. contr. nom. se vor prez.: a) Contr.(pag. relev.), eventuale acte aditionale de modif. a valorii contr. .b) PV de rec. la term. lucrarilor, pt. lucrarea similara, inclusiv anexele la PV.c) Rec. din partea benef. F. nr. 14. Vor fi exclusi din proc. ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos ob. contract. asumate priv. exec. unui contract, pr. si of. care prez. sau primesc, la solicit. A.C., ref. neg. din partea benef. (A.C.).Tertul sust. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proc. de atrib., cf. preved. art.180 si 181 lit.a), c1)si d)/OUG34., Cerinta 3Inf. priv. utilajele, echip. tehn. de care dispun op. ec. pt. indep. contrac.Of. trebuie sa dem. ca disp. de echip., utilajele, instalatii, mijl. de transp. pe care acesta le ment. in cadrul Prop. Tehnice ca fiind utilizate pt. ex. lucrar.Este permisa sust. capac. tehn. a of. prin inchirierea de utilaje, masini, echip. pt. prest. serv. pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie leg. sau conf. cu orig.Doc. vor fi valab. la data desch. of.Of. trebuie sa faca dov. detinerii sau ca are asig. accesul la un lab. de grad coresp. pt.det. si incercari spec. lucr. ce urm. a se executa.Atat contr.de colab.incheiate intre of. si lab. resp., cat si autorizatia lab., treb. sa fie in vigoare la data desch. of..Pt.fiecare utilaj, mijloc de trans. sau dotare sesolicita a se face dov. formei de prop.(facturi, contracte, etc)sau dov. utilizari si folosirii acestora (contr de inchiriere, adm., etc)si/sau prin dov. disp. utilajelor, echip. prin angaj.de punere la disp, Cer.4Of.va disp.de pers.de spec.strict nec.pt.indepl.contr.Pers.implic.in realiz.contr.se va incdr.in urmat.cer min: sef pct.lcr(ing.constr)resp.teh cu exec(RTE): atest.teh-profresp.pt.contr.calit?CQIn cz unei as.cer.priv.la pers.de spec.si de asig.a calit, pot fi indepl.prin cml de catre grp. de op.ec.as..Of.pot prez.si alte doc.care sa le certif.compet.prof.si de mng.In cz in care of.isi dem.cap.teh.si prof.invoc.si sust.acord de ctr.o alta pers, are oblg.de a dov.sust.prin prez.unui ang.frm al pers.resp. inch.in frm. autent, prin care conf.fpt ca va pune la disp.of.res.tehn si prof.invoc.El nu trb sa se afle in sit.care det.excl.din proc.de atrib, cf.prev.art.180, 181 lit.a, c1 si d/OUG34.Pt.pers.implic.trb.prez.urm.doc copii: ? dipl stud? atest/autoriz/dec.valab? contr.de munca/de colab/prest.serv/conv.civile/accept.angaj.de partic-conf. cu art188, al 3, lit.b/OUG34? CV-orig? Decl.de disp(F.15)origNu se num.o pers.pt.ocup mai multor poz.de pers.cheie sub sanct.resp.of, Cerinta nr. 5Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe ? Formular nr. 10.Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei, Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte; Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
Termen de executie
30
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 30 de puncte; b) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 30;Ln =punctajul ofertei care se evalueaza; Termen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuse;Termen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza; Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 8 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 8 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer