Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Forotic, judetul Caras -Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 331659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FOROTIC (PRIMARIA FOROTIC)
Numar invitatie: 331659/12.07.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Forotic, judetul Caras -Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FOROTIC (PRIMARIA FOROTIC)Cod fiscal: 3227823, Adresa: Primaria Forotic str. principala nr. 1 jud. Caras Severin, Forotic, Telefon: 0744361683, Fax: 0743715184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Forotic str. principala nr. 1 jud. Caras Severin, Forotic, Romania, cod postal: 327210, telefon: +40 744361682, fax: +40 355081282, persoana de contact: Primaria Comunei Forotic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Forotic str. principala nr. 1 jud. Caras Severin, Forotic, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Forotic, judetul Caras -Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Forotic, judetul Caras -Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 597, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.900 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; - Se va prezenta Formularul nr. 1-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; - Se va prezenta Formularul nr. 2- Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: - Certificatul de atestare fiscala si certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul nr. 3A- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3.- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Ion Stoia PresedinteComisie ? Copaceanu Beniamin, Membru Comisie ? Martin Maria, Membru Comisie ? Rominu Ionel, Membru Supleant ? Romanu Marioara, Membru Cooptat ? Florea Daniela.In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul, dupa cum urmeaza: Blaj Ion, Copaceanu Beniamin, Micu Nicolaie, Paun Ion, Munea Nelu Simion, Penta Adam, Galetar Mircea Ioan, MineaPetru, Doga Dorin, Gavagina Lucian Taranu. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, ofertantul trebuie sa faca dovada autorizarii obiectuuil de activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primatia comunei Forotic le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari (ultimii 3 ani sunt 2009, 2010, 2011) sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala. In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economic care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor se vor lua in considerare alte documente contabile in sustonerea cifrei de afaceri. Prezentarea in copie lizibilaa bilantului contabil din ultimii trei ani vizat de institutiile abilitate. Se solicita Formular 5 - ?Informatii generale/ Declararea cifrei de afaceri?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, cu o valoarede minim 590.000 lei fara TVA.Pentru contractul nominalizat se vor prezenta : a) Contractul (in copie pagini relevante ), b) Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la procesul verbal. c) Recomandare din partea beneficiarului (in copie). Se solicita Formularul 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita Formularul 14 - Recomandare, Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor. Se solicita prezentarea Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? si anexei acestuia., Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 sef punct lucru (inginer sau subinginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional;? 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ.- numit prin decizie de numire.Se solicita prezentarea Formular nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?. Se solicita formularul 6., Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Se solicita Formular nr. 10 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe, Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 50 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (50 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 50 de puncte;Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
Termen executie
50
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 50 de puncteb) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 50Ln =punctajul ofertei care se evalueazaTermen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuseTermen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 8 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 8 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer