Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Gradinari, judetul Caras -Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 332426
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332426/24.07.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Gradinari, judetul Caras -Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gradinari (ConsiliulLocal Gradinari )Cod fiscal: 3227424, Adresa: Gradinari ; Nr .190; Jud.Caras Severin, Gradinari, Telefon: 0255575735, Fax: 0255575722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gradinari ; Nr .190; Jud.Caras Severin, Gradinari, Romania, cod postal: 327230, telefon: +40 255575735, fax: +40 255575722, persoana de contact: Ion Mosoarca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Gradinari (Consiliul Local Gradinari) Gradinari; Nr.190; Jud.Caras Severin, Gradinari, Romania, cod postal: 327230, telefon: +40 255575735, fax: +40 255575722
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Gradinari, judetul Caras -Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Gradinari, judetul Caras -Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 599, 111 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau?Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Se va cons.de catre ofer.decl.ca fiind castig.in cuant.de5%din pret.ctr., excl.TVA, in max.5zile lucr.de la data semn.ctr.de lucr., val.pe toata per.de garan.a lucr.ex..Garan.de buna ex.se cons.cf.preved.legale prevaz.in art.90/H.G.nr.925/2006: fie prin.instrum.de garan.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care dev.anexa la ctr.;fie prin ret. succ.din sume.dator.pt.fact.part.A.C.are drept.de a emite preten.asupra garan.de buna ex., oricand pe parcurs indep.ctr., in limit.prejud.creat, in caz.in care contractan.nu isi indep.oblig.asum.prin ctr.Anter.emit.unei preten.asupra garan.de buna ex.A.C.are oblig.de a notif.preten.contractan., preciz.oblig.care nu au fost respectate.Rest.garan.de buna ex.: a)70%din val.garan., in termen de14zile de la data inche.PV de recept.;b)rest.de30%din val.garan., la expir.per.de garan.a lucra.ex., pe baza PV de recept.finala.In caz.ofertan.din categ.IMM, cf Legiinr.346/2004, garan.de buna ex.se cons.in proc.de50%din cuant.preciz.in doc.de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea ? in original;
- Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; - Se va prezenta Formularul nr. 1;
-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; - Se va prezenta Formularul nr. 2;
- Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
- Certificatul de atestare fiscala si certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul nr. 3A;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3.- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Mosoarca Ion; Presedinte ? Marius Rosian Mitrovici; Membru ? Fustigas Zana; Membru ? Sarmes Serafim; Membru extern cooptat ? Stika Gabriel Francisc.In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul(consilieri locali), dupa cum urmeaza: Lepa Iancu Ion, Circa Valentin Ovidiu, Epure Nicoleta Camelia, Iotu Nicoleta, Rogobete Petru, Mersa Marcel, Pasarica Alexandru, Petrovan Ioan Marian, Dratina Ion Dan, Butan Marius Florin, Anca Codrut Iulius Andrei. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate principal al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primatia comunei Gradinari le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unor lucrari similare (maxim 3 contracte), executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 599.000lei fara TVA.Pentru contractul nominalizat se vor prezenta: a) Contractul (in copie pagini relevante ), b) Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la procesul verbal.c) Recomandare din partea beneficiarului (in copie)Se solicita Formularul 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita Formularul 14 - Recomandare, Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a ContractuluiSe solicita prezentarea Formular nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?. Se solicita formularul 6., Ofertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 manager de proiect (inginer constructor);1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional; 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ., Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi.Se solicita Formular nr. 10 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001, Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte;Pret (n) - pretul ofertei evaluate
Termen de executie
30
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 30 de puncteb) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 30Ln =punctajul ofertei care se evalueazaTermen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuseTermen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 8 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 8 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 15:40