Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paltinis, judetul Caras ?Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 334359
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334359/28.08.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paltinis, judetul Caras ?Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI PALTINISCod fiscal: 3227556, Adresa: principala nr.164, Paltinis, Telefon: 0255522804, Fax: 0255522804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: principala nr.164, Paltinis, Romania, cod postal: 327295, telefon: +40 255522804, fax: +40 255522804, persoana de contact: ioan popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Paltinis, str. principala nr.164, Paltinis, Romania, cod postal: 327295, telefon: +40 255522804, fax: +40 255522804, persoana de contact: ioan popovici
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paltinis, judetul Caras ?Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Paltinis, judetul Caras ?Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 598, 062 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de part.: 11900lei.Per. de valab. a garant. pentru part.: cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, 90 zile de la term. limita de primire a ofertelor, si trebuie prez. in orig..Modul de const..: Scris. de garant. bancara in fav. A.C., elib. de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu coresp. in Romania.Scris. de garant. bancara, elib. de o banca din strainatate va fi prez. in orig. si va fi insotita de trad. legal. si autoriz. in lb. romana.sau OP cu cond. conf. acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertei.Nota: Scris. de garant. bancara sau OP vor fi prez.separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif.Garant. de part. se const. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in conditiile specif. la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu mod. si compl. ulterioare.Garantia de part. se prez. in orig., in cuantumul si pt. per. prev. in doc. de atrib..Garant. de part. la licitatie poate fi retin. in cazul in care: 1.Of. isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna ex. in per. de valab. a ofertei3.oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.4.In caz de contestatii in masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, AC va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de part., in raport cu val. estimata contr., suma calculata conf. prev. art. 278(1)dinOUG34/2006? in val. de 4378 leiGarantia de part. la licitatie va fi emisa in numele Of. (ofertant unic sau de catre liderul asocierii incaz de asociere) care transmite oferta.Of. care nu sunt insotite de dov. const. garant. pt. part. vor fi respinse la desch.In cazul of. din cat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de part. se const. in procent de 50% din cuantumul preciz. in doc. de atrib.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre of. declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contr., exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contr. de lucrari, valabil pe toata per. de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna ex. se constituie cf. prev. legale prevaz. in art. 90 din H.G. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.;
- fie prin retineri succesive din sum. dat. pt. facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a desch. la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC.In cazul of. din cat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna ex. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In caz de asociere, pentrua beneficia de preved. Legii nr. 346/2004 toti asociatii trebuie sa fie IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Paltinisle va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Paltinis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Paltinis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Paltinis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Popovici Ioan, Presedintele comisiei de evaluare ? Borlovan Valeriu, Membru comisie de evaluare ? Truica Elena, Membru comisie de evaluare ? Truica Gheorghe, Membru extern cooptat? Stika Gabriel Francisc. In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului ChinceaIoan (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Bocsan Dorel, Brebu Ioan, Brebu Petru, Tubec Petru, Berejnic Ioan, Derbac Vasile-Dumitru, Ceabrun Ioan, Voda Nicolae-Gaulea, Rada Gheorghe, Humeniuc DumitruDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, trebuind sa faca dovada autorizarii obiectuluide activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, si trebuind sa faca dovada ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Paltinis le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala., Cerinta nr. 2Demonstrarea accesului neconditionatla resurse financiare de minim 179.000lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pentru o perioada 4 luni de la inceputul derularii contractului., Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita prezentarea Formularului 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, cu o valoare de minim 590.000 lei fara TVA.Pentru contractul nominalizat se vor prezenta : a. certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform prevederilor art. 188 alin. 3 lit. A din OUG nr. 34/2006b. recomandare din partea beneficiarului (in copie)Se solicita prezentarea Formularului 7 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelorSe solicita prezentarea Formularului 14- Recomandare, Cerinta nr.3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 4Informatii privind personalulOfertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 manager de proiect (inginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional;? 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ., Cerinta nr. 5Informatii privindsubcontractantiiOfertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din contract ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcula) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 30 de puncte;b) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 30;Ln =punctajul ofertei care se evalueaza;Termen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuse; Termen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza;Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 8 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 8 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 14:26