Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea centrului local de informare turistica, promovarea serviciilor legate de turismul rural in comuna Maureni, judetul Caras -Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 339802
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MAURENI (CONSILIUL LOCAL MAURENI)
Numar invitatie: 339802/20.11.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea centrului local de informare turistica, promovarea serviciilor legate de turismul rural in comuna Maureni, judetul Caras -Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAURENI (CONSILIUL LOCAL MAURENI)Cod fiscal: 3227491, Adresa: MAURENI NR. 477, Maureni, Telefon: 0255 - 526001, Fax: 0255 - 526001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MAURENI NR. 477, Maureni, Romania, cod postal: 327265, telefon: +40 255526001, fax: +40 255526001, persoana de contact: GHEORGHE ILIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MAURENI NR. 477, Maureni, Romania, cod postal: 327265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea centrului local de informare turistica, promovarea serviciilor legate de turismul rural in comuna Maureni, judetul Caras -Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea centrului local de informare turistica, promovarea serviciilor legate de turismul rural in comuna Maureni, judetul Caras -Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 599, 179 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.900 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se va const.de catre of.dec.ca fiind castig.in cuantum de 5%din pretul contr., ex.TVA, in max. 5 zile lucr.de la data semn.contr.de lucrari, valabil pe toata per.de gar.a lucr.ex.Gar.de buna ex.se const.cf prev.legale prevaz.in art.90din HG925/2006: printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig, care devine anexa la contr, fie prin retineri succ. din sumele dat.pt.facturi partiale.In acest din urma caz, contr.are oblig.de a desch.la Trez.Stat.din cadrul org.fiscal comp.in adm.acestuia un cont de disp.distinct la dispozitia A.C.A.C.are dr. de a emite pretentii asupra gar.de buna ex, oricand pe parc.indep.contr., in limita prej.creat, in cazul in care contr.nu isi indep.oblig. asumate prin contr.Anterior emiterii unei pretentii asupra gar.de buna ex.A.C.are obligatia de a notifica pretentia contr., precizand oblig. care nu au fost respectate.In cazul of.din cat.IMM, conf.Legii346/2004, gar.de buna ex.se const.in procent de50%din cuantumul prec.in D.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Maureni le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Maureni le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Maureni le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator (daca e cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasi documntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Maureni le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Traian Puscas, Presedinte Comisie ? Lungu Florentina, Membru Comisie ? Ilie Gheorghe, Membru Comisie ? Lazar Florin Marian; Membru extern cooptat ? Bojinescu IoanIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul, dupa cum urmeaza: Babut Ludovica, Belu Nicoleta Ana, Gaspar Savuleta Mioara, Ichim Florin, Laios Iulian, Lascu Gheorghe Daniel, Magarin Lucian Pavel, Margan Gheorghe, Mandrut Gabriel, Radics Corina, Sturza Georgeta Dorina.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, ofertantul trebuie sa faca dovada autorizarii obiectuuil de activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primatia comunei Maureni le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari (ultimii 3 ani sunt 2009, 2010, 2011) sa fie de minim 1.190.000 lei. Media cifreide afaceri solicitata este cea globala. Prezentarea in copie lizibila a bilantului contabil din ultimii trei ani vizat de institutiile abilitate. Se solicita Formular 5 - ?Informatii generale/ Declararea cifrei de afaceri?;, Cerinta nr. 2Demonstrarea accesului neconditionatla resurse financiare de minim 179.000lei, independent de angajamentele pentru alte contracte, dedicate exclusiv pentru acest proiect, pentru o perioada de 3 luni de la inceputul derularii contractului.Doc prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse realenegrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 179.000lei, independent de angajamentele pentru alte contracte, dedicate exclusiv pentru acest proiect, pentru o perioada de 3 luni. De la data semnarii contractului. Suma poate fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei castigatoare., Dacaop. ec. nu are posib. de a prez doc solic, are dr de a-si dem sit ec si fin prin prez altor doc din care sa reiasa indep cer de mai sus.Un gr de op. ec. dep o oferta com, sit ec si fin se dem prin luarea in cons a res tut membr asoc.In ac caz, fiecare asoc este oblig sa prez. aceste doc, iar cerinta min se va cons indep in mod cumul.AC isi rez dr de a sol ofert prez si a altor doc in cazul in care cele enum mai sus nu sunt relev.Ofert care solici red cer priv CA si a garant de particip la 50% va prez o decl pe prop rasp, cf Anexei1, Lg346/ 2004 din care sa rez ca se incad in categ IMM.Terti sust pt sit. ec-fin in cazul in care ofert isi dem sit ec si fin invoc si sust acord de catre o alta pers, acesta are oblig de a dov sust de care benef, prin prez unui angaj ferm al pers resp, incheiat in f.autentica, prin care ac. conf faptul ca va pune la dispoz ofert res ec si fin invoc.Indif.daca exista 1 sau mai multi sust, cer priv CA va fi indep. in intreg de catre un sg tert sust.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unor lucrari similare in constr civile(max 3 contr, executate si duse la bun sf in ultimii 5 ani, de la data limita de depunere a ofertelor, cu o valde minim 599.000 lei fara TVA.Pentru contr nominalizat se vor prez : a) PV de receptie partiala sau finala la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la PV. b) Recomandare din partea beneficiarului (in copie). Se solicita Formularul 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita Formularul 14 ? Recomandare.Ofertatul trebuie sa faca dovada lucrarilorexecutate in ultimii 5 ani.Lista lucrarilor va fi insotita de certificari de buna calitate, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia au fost autoritati contractante sau clienti privati.Se va preciza valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, conf. Art.188 alin.3 lit.a din OUG nr.34/2006., Cerinta nr. 3Info privind utilajele, echip tehnice de care dispun op ec pt indeplinirea contr.Ofert dispune de echip si utilajenecesare pt indeplinirea coresp a contr.Tr sa dem ca dispune de echip, utilajele, inst, mijl de transp pe care acesta le ment in cadrul Prop Tehn ca fiind util pt exec lucrarilor.Este permisa sust cap tehn a ofert prin inchirierea de utilaje si masini pe baza de contr de inchiriere ce se vor include in oferta-copie leg sau cf cu orig. Doc vor fi val la data depunerii ofertelor.Ofert tr sa faca dov detinerii sau ca are asig accesul la un lab de grad coresp pt det si incercari specifice lucrarilor ce urm a se executa.Atat constr de colabincheiate intre ofertant si lab resp, cat si autorizatia lab tr sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor.Pt fiecare utilaj, mijloc de trasnp sau dotare sesolicita a se face dovada formei de propr sau dovada util si fol acestora si/sau prin dov disponib utilajelor, echip prin angaj de punere la disp., Cerinta nr. 4Informatii privind personalulOfertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 sef punct lucru (inginer sau subinginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional? in constructii civile;? 1 responsabil pentru controlul calitatii in constructii civile ? CQ - numit prin decizie de numire.Se solicita prez Formular nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?. Se sol F 6.Pt pers implicat trebuie prez urmat doc: ? copii diplome studii? copii atestate/autorizatii/decizii in termen de val la data depunerii doc de calificare, ? copie contr de munca/contr de colaborare/contr prestari serv/conventii civile.? CV-uri anexate pentru fiecare pers in parte? decl de disponib (cf F 15) ? original., Cerinta nr. 5Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Se solicita Formular nr. 10 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA..Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei; Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte; Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
Termen de executie
30
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 30 de puncte;b) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 30;Ln =punctajul ofertei care se evalueaza Termen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuse; Termen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza;Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 8 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 8 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer