Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vermes, judetul Caras ? Severin"


Detaliu pentru invitatia numarul 340734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VERMES (CONSILIUL LOCAL VERMES)
Numar invitatie: 340734/07.12.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vermes, judetul Caras ? Severin"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VERMES (CONSILIUL LOCAL VERMES)Cod fiscal: 3227319, Adresa: VERMES NR. 152, Vermes, Telefon: 0255526401, Fax: 0255526603
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VERMES NR. 152, Vermes, Romania, cod postal: 327425, telefon: +40 0255526401, fax: +40 0255526603, persoana de contact: PETRU SEST
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VERMES NR. 152, Vermes, Romania, cod postal: 327425, telefon: +40 0255526401, fax: +40 0255526603
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vermes, judetul Caras ? Severin"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vermes, judetul Caras ? Severin".
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 642, 359 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 12.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.Sau Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNCS. Suma ce se retine se calculeaza conform prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii prezentei invitatii.
Garantie de buna executie
Se va const.de catre of. castig. in cuantum de 10% din pretul contr, exclusiv TVA, in max.15 zile lucra.de la data semnarii contr.de lucrati, val.pe toata per.de gar.a lucr.ex.. Gar.de buna ex.se const.conf.prev. legale prev.in art.90HG925/2006: - fie printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig., anexa la contr.;
- fie prin ret. succ.din sumele dat. pt. facturi partiale.Daca partile convin, gar.de buna exe.se poate const. si prin ret.succ.din sumele dat.pentru fact.part.In cazul in care AC are calitatea de AP, inst. publica sau op.ec.cu capital integ.sau maj.de stat, contract.are obligatia de a desch. la Trez.Statului din cadrul org. fiscal comp.in adm.acestuia un cont de disp.distinct la disp. AC.Suma initiala care se depune de catre contra. in contul de disp.astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contr.In cazul of.din cat IMM, conf.Legii nr.346/2004, gar.de buna ex.se const. in proc. de 50% din cuantumul precizat in doc. de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Vermes le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Vermes le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Vermes le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Vermes le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Damian Iacob, Presedintele comisiei de evaluare ? Pirvu Veronica Margareta, Membru comisie de evaluare ? Barbu Loredana, Membru comisie de evaluare ? Albu Ioan, Membru comisie de evaluare de rezerva Teaca Gerfon Membru extern cooptat fara drept de vot ? Popescu Maria, . Consilieri locali: Firesan Petrisor, Sest Petru, Ramneantu Petru, Pirvan Sergiu, Lighezan Ion, Lifu Ioan, Dragoescu Ionel, Preda Ion, Manta Florin, Cretu Nicolae, Varan Silviu.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in el trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Vermes le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala.Documentele prezentate trebuie vizate si inregistrate de organele competente, in copie lizibila, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva., Informatii privindsituatia economico-financiaraDaca, din motive ob., justif.coresp., op.ec.nu are pso.dea prez.doc.solicitate, acesta are dr.de a-si dem.sit.ec.si fin.si prin prez. altor doc.din care sa reiasa indepl.cerintelor de mai sus.Daca un grup de op. ec. depune o of.comuna, atunci sit. ec.si fin.se dem.prin luarea in considerare(cumularea) a res. tuturor membrilor asocierii.In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prez. aceste doc., iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.A.C. isi rez. dr.de a solicita ofertantilorprez.si a altor doc.in cazul in care cele nom.mai sus nu sunt relevante. Indif. daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura pers. respectiv un singur tert sustinator.Tertul sustinator(daca e cazul)nu trebuie sa se afle in sit. care det. excluderea din proced. de atrib., cf. preved.Art180 si ale art181 lita), c1) si d)/OUG34.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Of. trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 640.000 lei fara TVA.Of. va prez. o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna ex. pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul ex. lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati, conform prev. art. 188 alin. 3 lit. A din OUG34/2006Pentru contractul nominalizat se vor prezenta : a.certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati, conform prev. art. 188 alin. 3 lit. A din OUG nr. 34/2006b.recomandare din partea beneficiarului (copie) F.nr. 14 ? Recomandare, Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- efectuarea/neefectuarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale in domeniu- ducerea/neducerea lucrarilor la bun sfarsitVor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante).Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinatorTertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau conforma cu originalul. Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Atat contractul de colaborareincheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport sau dotare sesolicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc) si/sau prin dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelorprin angajament de punere la dispozitie., Inf. privind pers.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?Of. va dispune de pers. de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului.Pers.implicat in realizarea contr. se va incadra in urm.cerinte minime: ? 1 sef punct lucru (inginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia(RTE): atestat valabil tehnico-profesional ? constructii civile;? 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ ? constuctii civile.Pt. pers. implicat trebuie prez. urm. doc.: ? copii diplome studii? copii atestate/autorizatii/decizii in termen de valabilitate la data deschiderii doc. de calificare, ? copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile.? CV-uri anexate pentru fiecare pers. in parte? declaratie de disponibilitate (conf. F.15) ? original.Nu se poate nominaliza o pers. pt.ocuparea sim. a mai multor pozitii de pers. cheie sub sanct. respingerii ofertei., In cazul unei asocieri cerintele priv. la pers. de spec. si de asig. a calitatii, pot fi indepl. si prin cumul de catre gr. de op. ec. asociati.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre of., in privinta asigurarii cu pers. de specialitate si asigurare a calitatii, conduce la descalif. of.. Of. pot prez. si alte doc. care sa le certifice competentele prof. si de manag.. In cazul in care of. isi dem. capacitatea tehnica si prof. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef., prin prez. unui angaj. ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. of. res. tehnice si prof. invocate.In acest sens se va completa form.6.Tertul sustinator (daca e cazul) nu trebuie sa se afle in sit. care det. excluderea din proc. de atribuire, cf. preved. Art.180 si ale art181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Cerinta nr. 5Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. In acesta situatie ofertantii au obligatia de a prezenta si acordul de subcontractare. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei, Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte; Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
2.Termen de executie
70
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 30 de puncte; b) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 30;Ln =punctajul ofertei care se evalueaza; Termen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuse;Termen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza; Termenul minim de executie ? 7 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 12 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 7 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 12 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer