Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ciuchici, judetul Caras -Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 341862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIUCHICI (PRIMARIA COMUNEI CIUCHICI)
Numar invitatie: 341862/17.01.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ciuchici, judetul Caras -Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUCHICI (PRIMARIA COMUNEI CIUCHICI)Cod fiscal: 3227696, Adresa: STR. CIUCHICI NR.261, Ciuchici, Telefon: 0255-576201, Fax: 0255-576201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria CIUCHICI NR.261, Ciuchici, Romania, cod postal: 327080, telefon: +40 255576201, fax: +40 255576201, persoana de contact: ION RAICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria CIUCHICI NR.261, Ciuchici, Romania, cod postal: 327080, telefon: +40 255576201, fax: +40 255576201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ciuchici, judetul Caras -Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare centrulocal de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ciuchici, judetul Caras -Severin?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 597, 276 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.900 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Data de referimta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se va const de catre ofert decl ca fiind castig5% din pretul contr, f TVA, in max5 zile lucr de la data semn contr, val pe per de garant a lucr ex.Garan de buna ex se const cfart90HG925/2006: prininstr de garant emis in cond lg de o soc banc/soc de asig, care dev anexa la contr;fie prin retineri succ din sumele datorate pt fact partiale.Autorit contrdr de a emite pretentii asupra garan de buna ex, oricand pe parc indepl contr, in limita prejud creat, in cazul in care contr nu isi indepl oblig asum prin contr.Anterior unei preten asupra garant de buna ex autorit contr are oblig de a not pretent contr, preciz obg care nu au fost resp.Rest a garant de buna ex: 70% val garan, 14 zile d l data incheierii pv de rec la term lucr, dc autorit contr nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, riscul pentru vicii asc este min;30% val garan, la exp per de garan a lucr exec pe baza pv de rec fin.In cazul IMM, CF LG nr346/2004, garant de buna exec se const ca 50% din cuantum preciz in doc de atrib
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ciuchici le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Ciuchici le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ciuchici le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ciuchici le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Orbulescu Ion; Presedinte ? Voivod Claudia; Membru ? Lutu Nicolae; Membru ? Raica Ana; Membru extern cooptat ? Roman GheorgheIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul, dupa cum urmeaza: Petrovici Nelu Dan, Tamas Georgel, Petra Monel Stelian, Suru Dorel Danut, Costin Nistor, Rosu Silviu Gheorghe, Stefan Ana, Mirosu Ion , Maghiar Vasile.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3.Cerinta nr. 6Dovada platii contributiilor la fondul de mediu. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / strainePersoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, ofertantul trebuie sa faca dovada autorizarii obiectuuil de activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa contina informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primatia comunei Domasnea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.190.000 lei. Media cifreide afaceri solicitata este cea globala. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic docuumentele care vor fi prezentate in sutinerea indeplinirii cerintei de calificare. Se solicita Formular 5 - ?Informatii generale/ Declararea cifrei de afaceri?;, Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unor lucrari similare (maxim 3 contracte), executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 597.000lei fara TVAPentru contractul nominalizat se vor prezenta : -o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se solicita Formularul 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita Formularul 14 - Recomandare, Cerinta nr.3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor. Se solicita prezentarea Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? si anexei acestuia., Cerinta nr. 4Informatii privind personalulOfertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 sef punct lucru (inginer sau subinginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional? in constructii civile;? 1 responsabil pentru controlul calitatii in constructii civile ? CQ - numit prin decizie de numire.Se solicita prezentarea Formular nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?. Se solicita formularul 6., Cerinta nr. 5Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Se solicita Formular nr. 10 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei; Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte;Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
Termen de executie
30
Descriere: pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 30 de puncte/pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 30;Ln =punctajul ofertei care se evalueaza;Termen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuse;Termen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza;Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie - 8 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 8 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer