Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornea, judetul Caras -Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 343158
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343158/25.02.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornea, judetul Caras -Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cornea (Consiliul Local al Comunei Cornea)Cod fiscal: 3227734, Adresa: str Principala nr 261, Cornea, Telefon: 0255261388, Fax: 0255261388
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala nr 261, Cornea, Romania, cod postal: 327105, telefon: +40 255261388, fax: +40 255261388, persoana de contact: Nicolae Draganescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Principala nr 261, Cornea, Romania, cod postal: 327105, telefon: +40 255261388, fax: +40 255261388, persoana de contact: Nicolae Draganescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornea, judetul Caras -Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornea, judetul Caras -Severin?Valoare estimata fara TVA este de 654.771 lei din care 56.229 lei cheltuieli cu diverse si neprevazute.Valoarea aferenta diverselor si neprevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 654, 771 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
___________________________________________________________________________________________________Cuantumul garantiei de participare :11.900 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Data de referimta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se va const de catre ofert decl ca fiind castig5% din pretul contr, f TVA, in max5 zile lucr de la data semn contr, val pe per de garant a lucr ex.Se const cfart90HG925/2006: prininstr de garant emis in cond lg de o soc banc/soc de asig, care dev anexa la contr;sau retineri succ din sumele datorate pt fact partiale.Autorit contrdr de a emite pret asupra garan de bn ex, pe parc indepl contr, in limita prejud creat, in cazul in care contr nu isi indepl oblig asum prin contr.Anterior unei preten asupra garant de buna ex autorit contr are oblig de a not pretent contr, preciz obg care nu au fost resp.Rest :70% val garan, 14 zile d l data inchei pv de rec la term lucr, dc autorit contr nu a ridicat pana la acea data pret asupra ei, riscul pentru vicii asc este min;30% la pv de rec fin.In cazul IMM, CF LG346/2004, garant de buna exec=50% din cuant preciz in doc de atrib.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu treb sa fieIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Corneale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Cornea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Cornea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Cornea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Jurescu Ion, Presedintele comisiei de evaluare ? Sabaila Petru, Membru comisie de evaluare ? Mitroi Ela, Membru comisie de evaluare ?Belu Catalina, Expert cooptat? Cunicel Ion, Expert cooptat ? Circu GheorgheIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului Rujan Meila (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Bosioc Stefan, Lazarescu Ilie, Lupulescu Stefan, Patrascu Agapie, Radulescu Moise, Stolojescu Ion, Sandru Ilie, Sandru Mihai, Teleaga Gheorghe, Tudor TudoricaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, trebuind sa faca dovada autorizarii obiectuluide activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, si trebuind sa faca dovada ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic..Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care contine informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, ofertantul declarat castigator va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Cornea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita prezentarea Formularului 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe prezinta Formularul 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data limita a depunerii ofertelor, cu o valoare de minim 590.000 lei fara TVA.Pentru contractul nominalizat se vor prezenta orice documente/certificate care sa confirme executia lucrarilor respective.Aceste documente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita prezentarea Formularului 7 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelorSe solicita prezentarea Formularului 14- RecomandareRecomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- efectuarea/neefectuarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale in domeniu- ducerea/neducerea lucrarilor la bun sfarsitVor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante).Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinatorTertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiSe solicita ca ofertantul sa demonstreze cadispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.Se prezinta Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? si anexei acestuia cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau conforma cu originalul. Documentelevor fi valabile la data deschiderii ofertelor .Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Atat contractul de colaborareincheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data deschiderii ofertelor.Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport sau dotare sesolicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc) si/sau prin dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelorprin angajament de punere la dispozitie., Informatii privind personalulOfertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 manager de proiect? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional;? 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ.Se prezinta Formular nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? si a anexei acestuia cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului angajati ai ofertantului sau al caror angajament a fost obtinut.Pentru personalul implicat trebuie prezentate urmatoarele documente: ? copii diplome studii? copii atestate/autorizatii/decizii in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, ? copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile.? CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte? declaratie de disponibilitate (conform formular nr. 15) ? original.Nu se poate nominaliza o persoana pentru ocuparea simultana a mai multor pozitii de personal cheie sub sanctiunea respingerii ofertei. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii, pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati. Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta asigurarii cu personal de specialitate si asigurare a calitatii, conduce la descalificarea ofertantului. Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa le certifice competentele profesionale si de management. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest sens se va completa Formularul 6Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Cerinta nr. 5Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din contract ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.-Completare Formular nr. 10 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe ? Formular nr. 10 Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001Modalitatea de indeplinire sau echivalentCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalentCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 13:04