Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Lupac, judetul Caras ?Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 344884
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344884/05.04.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Lupac, judetul Caras ?Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUPACCod fiscal: 3227475, Adresa: COM. LUPAC, STR. PRINCIPALA, NR. 1, Lupac, Telefon: +40 0255233715, Fax: +40 0255233723
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LUPAC, STR. PRINCIPALA, NR. 1, Lupac, Romania, cod postal: 327255, telefon: +40 0255233715, fax: +40 0255233723, persoana de contact: MARIA MINCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. LUPAC, STR. PRINCIPALA, NR. 1, Lupac, Romania, cod postal: 327255, telefon: +40 0255233715, fax: +40 0255233723, persoana de contact: MARIA MINCAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Lupac, judetul Caras ?Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Lupac, judetul Caras ?Severin?Valoarea cheltuielile cu diverse si neprevazute sunt in valoare de 55.494 lei.Valoarea aferenta diverselor si neprevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica.Suma maxima prevazuta, conform bugetului indicativ aprobat de A.P.D.R.P. nu poate fi depasita de operatorii economici in ofertele financiare depuse (motiv de excludere).
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 683, 764 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de part.: 12.500lei.Per. de valab. a garant. pentru part.: cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, 90 zile de la term. limita de primire a ofertelor, si trebuie prez. in orig..Modul de const..: Scris. de garant. bancara in fav. A.C., elib. de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu coresp. in Romania.Scris. de garant. bancara, elib. de o banca din strainatate va fi prez. in orig. si va fi insotita de trad. legal. si autoriz. in lb. romana.sau OP cu cond. conf. acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertei.Nota: Scris. de garant. bancara sau OP vor fi prez.separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif.Garant. de part. se const. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in conditiile specif. la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu mod. si compl. ulterioare.Garantia de part. se prez. in orig., in cuantumul si pt. per. prev. in doc. de atrib..Garant. de part. la licitatie poate fi retin. in cazul in care: 1.Of. isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna ex. in per. de valab. a ofertei3.oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.4.In caz de contestatii in masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, AC va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de part., in raport cu val. estimata contr., suma calculata conf. prev. art. 278(1)dinOUG34/2006? in val. de 4408 leiGarantia de part. la licitatie va fi emisa in numele Of. (ofertant unic sau de catre liderul asocierii incaz de asociere) care transmite oferta.Of. care nu sunt insotite de dov. const. garant. pt. part. vor fi respinse la desch.In cazul of. din cat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de part. se const. in procent de 50% din cuantumul preciz. in doc. de atrib.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator reprezentand valoare de 5% din pretul contractului, fara TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, valalabil pe periaoda de garantie a lucrarilor executtate.Garantia de buna executie se constituie conformart.90 din HG925/2006: -prininstrument de garantie emis in conditii legale de o societate bancara/societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Autoritatea contractanta aredreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractul nu isi indepleplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior unei preten asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentii contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Restituirea garantiei de buna executie se face astfel: 70% din valoarea garantata, in 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receceptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, riscul pentru vicii este minim;restul de 30% din valaloarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptie de finalizare a lucrarilor executate.In cazul IMM-urilor, conform LG nr 346/2004, garantia de buna executie se constituie ca fiind 50% din cuantum precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Lupacle va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Lupac le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Lupac le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Lupac le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Vlasici Marian, Presedintele comisiei de evaluare ? Mincan Maria, Membru comisie de evaluare ? Latchici Maria, Membru comisie de evaluare ? Ciocheltca Mihai, Expert cooptat? Circu GheorgheIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului Veca Matei Mihai (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Radovancovici Slavoliub, Chiches Petre, Duma Marian, Lucacela Marian, Sera Gheorghe, Vlasici Mihai, Bosilca Gheorghe, Popescu Mircea, Covaci Gheorghe, Duma Craciun Marian, Draghia Marian.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, trebuind sa faca dovada autorizarii obiectuluide activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, si trebuind sa faca dovada ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ce prezinta informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Lupac le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala.Se solicita prezentarea unor documente din care rezulta indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Convertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2010:1 euro =4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON, Informatii privindsituatia economico-financiaraDaca, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta doc. solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia ec. si financ. si prin prez. altor doc. din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de mai sus.Daca un grup de op. ec. depune o oferta comuna, atunci situatia ec. si financ. se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii.In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc., iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Autoritateacontractantaisirezervadreptuldea solicitaofertantilorprezentareasiaaltordocumente incazulincarecelenominalizatemaisusnusunt relevante .Ofertantulcaresolicitareducereacerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantieide participare la 50% va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea346 / 2004privindstimulareainfiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I. M. M. - urilor.Tertisustinatoripentrusituatiaeconomico - financiaraIn cazulincareofertantul isi demonstreazasituatiaeconomica si financiara invocand si sustinerea acordata decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita prezentarea Formularului 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA.Va cuprinde un contract prin care sa se confirme executarea de lucrari similare de aceeasi natura si complexitate.Pentru contractul nominalizat ofertantul prezintadocumente/certificate care sajustificeexecutia lucrarilor respective, si care cuprind informatiile prevazute la art.188 alin.3 lit.a) din OUG34/2006.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinatorTertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Cerinta nr.3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.Se solicita prezentarea Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? si anexei acestuia cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrariEste permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau conforma cu originalul. Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport sau dotare sesolicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc) si/sau prin dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelorprin angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr. 4Informatii privind personalulOfertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 sef punct de lucru (inginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): ? 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ.Se solicita prez. F nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond.? si a anexei acestuia cu specif. pers. responsabile direct cu indeplinirea contr., precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contr. angajati ai of. sau al caror angajament a fost obtinut.Pentru pers. implicat trebuie prezentate urm. doc.: ? copii diplome studii? copii atestate/autorizatii/decizii in termen de valab. la limita de depunere a ofertelor, ? copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile.? CV-uri anexate pentru fiecare pers. in parte? declaratie de disponibilitate (cf. F nr. 15) ? orig..Nu se poate nominaliza o pers. pentru ocuparea simultana a mai multor pozitii de personal cheie sub sanctiunea respingerii ofertei.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la pers. de specialitate si de asig. a calitatii, pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre of., in privinta asigurarii cu pers. de specialitate si asigurare a calitatii, conduce la descalificarea ofertantului.Of. pot prezenta si alte doc. care sa le certifice competentele prof. si de maang.. In cazul in care of. isi dem. capacitatea tehnica si prof. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez. unui angaj. ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie of. resursele tehnice si preof. invocate.In acest sens se va completa F 6Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34.Se solicita prez. F nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani? si a anexei acestuia cu specif. pers. responsabile direct cu indeplinirea contr., precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contr. angajati ai of. sau al caror angajament a fost obtinut., Cerinta nr. 5Informatii privindsubcontractantiiOfertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din contract ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001 sau echivalent- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalentCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:36