Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Construirea centrului de informare turistica, dezvoltarea si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Domasnea, judetul Caras -Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 345472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNADOMASNEA (CONSILIUL LOCAL DOMASNEA)
Numar invitatie: 345472/17.04.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Construirea centrului de informare turistica, dezvoltarea si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Domasnea, judetul Caras -Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADOMASNEA (CONSILIUL LOCAL DOMASNEA)Cod fiscal: 3227785, Adresa: STRADA PRINCIPALANR 318, Domasnea, Telefon: 0255263326, Fax: 0255263101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALANR 318, Domasnea, Romania, cod postal: 327185, telefon: +40 255263101, fax: +40 255263101, persoana de contact: PETRU LORINT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALANR 318, Domasnea, Romania, cod postal: 327185, telefon: +40 255263101, fax: +40 255263101, persoana de contact: PETRU LORINT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ?Construirea centrului de informare turistica, dezvoltarea si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Domasnea, judetul Caras -Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Construirea centrului de informare turistica, dezvoltarea si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Domasnea, judetul Caras -Severin?. Varianta estimata este calculata pe baza devizului general atasat SF-ului si este compus din urmatoarele capitole: Valoarea totala supusa licitatiei calculata pe bazabugetului indicativ totalizator al proiectului aprobat, este de655.671 lei, fara TVA din care: Cap. 1.2. Cheltuieli pentru amenajarea terenului23.270 leiCap. 1.3. Cheltuielicu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala5.906 leiCap. 2 . Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului14.735 leiCap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza- Cap.4.1 Constructii si instalatii: 494.281 lei- Cap.4.2 Montaj utilaj tehnologic: 2.671 lei- Cap.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj(procurare): 44.622 leiCap. 5.1.1. Cheltuieli pentru organizare de santier14.638 leiCap. 5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute55.548 leiTotal :655.671leiValoarea aferenta diverselor si neprevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 123 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 12.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executieda X nu ?Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contr.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Domasnea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Domasnea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Domasnea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Domasnea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Lorint Petru, Presedinte Comisie ? Romanu Ion, Membru Comisie ? Benghia Eugenia, Membru Comisie ? Benghia Maria, Membru Cooptat ?Iucu Clementina.In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul, dupa cum urmeaza: Romanu Ion, Benghia Petru, Pepa Ioan, Benghia Zarie, Cristescu Vasile, Galescu Ovidiu Grigore, Horescu Petrisor, Lorint Nicolae, Minulescu Tudor.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa prezinte informatii reale/valabile prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primatia comunei Domasnea le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.200.000 lei. Media cifreide afaceri solicitata este cea globala. Se vor prezenta documente care sustin indeplinirea acestei cerinte.Se solicita Formular 5 - ?Informatii generale/ Declararea cifrei de afaceri?;Convertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2010:1 euro =4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON, Informatii privind situatia economico-financiaraDaca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul ec. nu are posib. de a prez. doc. solic., acesta are dreptul de a-si demonstra sit. ec. si fin. si prin prez. altor doc. din care sa reiasa indep. cerintelor de mai sus. Daca un grup de operatori ec. depune o oferta comuna, atunci sit. ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in cons. (cumularea) a res. tuturor membrilor asoc.. In ac. caz, fiecare asoc. este obligat sa prez. aceste doc., iar cerinta minima se va cons. indep. in mod cumulativ. A.C. isi rezerva dreptul de a sol. ofertantilor prezentarea si a altor doc. in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante. In cazul in care ofertantul este o asoc., incadrarea in categ. IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prez. o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Terti sustinatori pentru sit. ec.-fin. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care ac. confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele ec. si fin. Invocate.Indif.daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indep. in intregime de catre un singur tert sustinator. Tertul sustinator (daca e cazul) nu trebuiesa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atrib., cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA.Pentru contractul nominalizat ofertantul prezintadocumente/certificate care sajustificeexecutia lucrarilor respective, si care cuprind informatiile prevazute la art.188 alin.3 lit.a) din OUG34/2006.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante).Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinatorTertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34.Va cuprinde un contract prin care sa se confirme executarea de lucrari similare de aceeasi natura si complexitate., Cerinta nr.3Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune deechipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor. Se solicita Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? si anexei acestuiaEste permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau conforma cu originalul. Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport sau dotare sesolicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere, administrare, etc) si/sau prin dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelorprin angajament de punere la dispozitie.Se solicita prezentarea Formular nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? si anexei acestuia cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari., Cerinta nr. 4Informatii privind personalulOfertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1 sef punct de lucru (inginer constructor);? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional;? 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ.Se solicita prez. F nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond.? si a anexei acestuia cu specif. pers. responsabile direct cu indeplinirea contr., precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contr. angajati ai of. sau al caror angajament a fost obtinut.Pentru pers. implicat trebuie prezentate urm. doc.: ? copii diplome studii? copii atestate/autorizatii/decizii in termen de valab. la limita de depunere a ofertelor, ? copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile.? CV-uri anexate pentru fiecare pers. in parte? declaratie de disponibilitate (cf. F nr. 15) ? orig..Nu se poate nominaliza o pers. pentru ocuparea simultana a mai multor pozitii de personal cheie sub sanctiunea respingerii ofertei.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la pers. de specialitate si de asig. a calitatii, pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre of., in privinta asigurarii cu pers. de specialitate si asigurare a calitatii, conduce la descalificarea ofertantului.Of. pot prezenta si alte doc. care sa le certifice competentele prof. si de maang.. In cazul in care of. isi dem. capacitatea tehnica si prof. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez. unui angaj. ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie of. resursele tehnice si preof. invocate.In acest sens se va completa F 6Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34.Se solicita prez. F nr. 9 - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond.? si a anexei acestuia cu specif. pers. responsabile direct cu indeplinirea contr., precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contr. angajati ai of. sau al caror angajament a fost obtinut., Cerinta nr. 5Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Se solicita Formular nr. 10 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexe Cerinta nr. 1Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001 sau echivalentCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 , in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalentCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
50
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer