Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Turnu Ruieni, judetul Caras ?Severin?


Anunt de atribuire numarul 169464/10.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
COMUNA TURNU RUIENI (CONSILIUL LOCAL TURNU RUIENI)
Adresa: Strada Principala nr.45, Localitatea: Turnu Ruieni, Cod postal: 327409, Caras-Severin, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0723250569, Fax: 0255510221
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Turnu Ruieni, judetul Caras ?Severin?
II.2) Obiectul contractului Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Turnu Ruieni, judetul Caras ?Severin?. Varianta estimata este calculata pe baza devizului general atasat SF-ului si este compus din urmatoarele capitole: Valoarea totala supusa licitatiei calculata pe bazabugetului indicativ totalizator al proiectului aprobat, este de664.382 lei, fara TVA din care: Cap. 1.2. Cheltuieli pentru amenajarea terenului11.212 leiCap. 1.3. Cheltuielicu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala6.041 leiCap. 2 . Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului16.165 leiCap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza- Cap.4.1 Constructii si instalatii: 488.158 lei- Cap.4.2 Montaj utilaj tehnologic: 2.934 lei- Cap.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj(procurare): 71.281 leiCap. 5.1.1. Cheltuieli pentru organizare de santier14.842 leiCap. 5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute53.749 leiTotal :664.382 LEIValoarea aferenta diverselor si neprevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica.
II.3) Tip contract Lucrari
II.4) CPV 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
II.6) Invitatie de participare 343561/06.03.2013 17:07
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 5
Valoare estimata totala 664, 382 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
70 / 20.05.2013
681, 725RON
Castigator
CUI
Adresa
SC EMILIANO VEST SRL
RO13728880
STRA NICOLAE BALCESCU NR.104 B, CARANSEBES, 325400, Caras-Severin
Total (fara TVA): 681, 725RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC EMILIANO VEST SRL
Valoare contract: 681725.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer