Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ramna, judetul Caras ?Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 348453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RAMNA (CONSILIUL LOCAL RAMNA JUD. CARAS-SEVERIN)
Numar invitatie: 348453/13.06.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ramna, judetul Caras ?Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAMNA (CONSILIUL LOCAL RAMNA JUD. CARAS-SEVERIN)Cod fiscal: 3227599, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 26, Ramna, Telefon: +40 255528185, Fax: +40 255528001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 26, Ramna, Romania, cod postal: 327310, telefon: +40 255528185, fax: +40 255528001, persoana de contact: MAGDALENA VALERIA CIUREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Ramna, str PRINCIPALA NR. 26, jud Caras-Severin, sala de sedinta a Primariei Ramna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru construirea centrului de informare turistica pentru proiectul ? Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ramna, judetul Caras ?Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Ramna, judetul Caras ?Severin?.Valoare cheltuielilor cu diverse si neprevazute este in valoare de 56.618 lei.Valoarea aferenta diverselor si neprevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica.Suma maxima prevazuta, conform bugetului indicativ aprobat de A.P.D.R.P. nu poate fi depasita de operatorii economici in ofertele financiare depuse (motiv de excludere).
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 694, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de part.12.700 lei.Per.de valab a garant pt part: cel putin egala cu per de valab a ofertei, 90 zile de la term. limita de primire a ofertelor, si trebuie prez. in orig.Modul de const.Scris. de garant.bancara in fav. A.C..Scris.de garant.bancara, elib de o banca din strainatate va fi prez.in orig. si va fi insotita de trad. legal. si autoriz. in lb. romana.sau OP cu cond. conf. acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertei.Scris. de garant. bancara sau OP vor fi prez.separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif.Garant. de part. se const. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in conditiile specif. la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu mod. si com ulterioare.Garant de part se prez. in orig.in cuantumul si pt. per. prev. in doc. de atrib.Garant. de part. poate fi retin. in cazul in care Of. isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia, 2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna ex. in per. de valab. a ofertei, 3.oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.4.In caz de contestatii in masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, AC va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din gar de part.in raport cu val.estimata contr, suma calculata conf. prev.art.278(1)dinOUG34/2006?in val de 4.417, 69 lei Garant de part. va fi emisa in numele Of.(ofertant unic sau de catre liderul asocierii incaz de asociere) care transmite oferta.Of care nu sunt insotite de dov.const.garant.pt. part. vor fi respinse la desch.In cazul of din cat IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de part se const in procent de 50% din cuantumul preciz. in doc. de atrib.In situatia in care op ecconstitue garant de part in valuta echivalentul euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre of. declarat ca fiind castigator in cuantum de 5% din pretul contr., exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contr. de lucrari, valabil pe toata per. de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna ex. se constituie cf. prev. legale prevaz. in art. 90 din H.G. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.;
- fie prin retineri succesive din sum. dat. pt. facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a desch. la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contr.In cazul of. din cat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna ex. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In caz de asociere, pentrua beneficia de preved. Legii nr. 346/2004 toti asociatii trebuie sa fie IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ramnale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Ramna le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ramna le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ramna le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, terti sustinatori, si subcontractanti, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Ciurea Magdalena Valeria, Presedintele comisiei de evaluare ? Ursu Claudia Ramona, Membru comisie de evaluare ? Elgiu Maria Silvia, Membru comisie de evaluare ? Gugea Ovidiu Vasile, Expert cooptat? Jumanca Octavian CorneliuIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului Plujar Ion Sebastian (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Blocau Petrin Iosif, Moteca Aurelia Gabriela, Paian Florin, Milos Sorin Laurentiu, Tirziu Ioan Marius, Dragos Cornel Miron, Negru Vasile, Mircea Ioan Nicolae, Despau Cristian Leontin, Girboni Ioan RemusDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, trebuind sa faca dovada autorizarii obiectuluide activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil in original sau copie legalizata, copie lizibila conform cu originalulLa solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ramna le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca, din motive ob., justif.coresp., op.ec.nu are pso.dea prez.doc.solicitate, acesta are dr.de a-si dem.sit.ec.si fin.si prin prez. altor doc.din care sa reiasa indepl.cerintelor de mai sus.Daca un grup de op. ec. depune o of.comuna, atunci sit. ec.si fin.se dem.prin luarea in considerare(cumularea) a res. tuturor membrilor asocierii.In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prez. aceste doc., iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.A.C. isi rez. dr.de a solicita ofertantilorprez.si a altor doc.in cazul in care cele nom.mai sus nu sunt relevante. Indif. daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura pers. respectiv un singur tert sustinator.Tertul sustinator(daca e cazul)nu trebuie sa se afle in sit. care det. excluderea din proced. de atrib., cf. preved.Art180 si ale art181 lita), c1) si d)/OUG34. Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala.Documentele prezentate trebuie vizate si inregistrate de organele competente, in copie lizibila, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, la data limita de depunere aofertelor, cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA.Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Informatii privindsubcontractantiiOfertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din contract ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind personalulOfertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 sef punct de lucru (inginer constructor);
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional;
-1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ.Pentru pers. implicat trebuie prezentate urm. doc.: -copii diplome studii-copii atestate/autorizatii/decizii in termen de valab. la data limita de depunere a ofertelor-copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile.CV-uri anexate pentru fiecare pers. in parte-declaratie de disponibilitateInformatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor, Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.Documentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaDocumentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaDocumentelevor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sectiunea documentatie atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer